Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frans Frangen luokittee itsensä muunsukupuoliseksi mutta "ensi viikolla saatan olla jo eri mieltä"

Vierailija
09.02.2024 |

"Vaikka Frangén on syntymässä määritelty pojaksi, hän valitsee nykyään sukupuolta kysyttäessä mieluiten vaihtoehdon muu.

Mutta ei sekään ole mikään kiveen nakutettu. Ensi viikolla saatan olla jo eri mieltä. Siksi en mielelläni määrittele itseäni mitenkään."

Mitä hittoa? Tämähän on jo loukkaavaa niitä kohtaan, jotka oikeasti tuntevat olevansa väärässä kehossa. Ihan sekoiluksi menee, jos sukupuoltaan voi vaihtaa kuin sukkia. Miksei voi olla vaan mies joka pukeutuu mekkoon, jos kerran on tyytyväinen omaan kehoonsa?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010216481.html

Kommentit (656)

Vierailija
401/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suvaitsematon ehti jo kaivaa persukortin esille. Tuo on aika umpimielinen tapa toimia.  Itse olen perussuomalainen ja todellakin nostan hattua Fransille, ja kaikille, jotka ovat rohkeasti omia itsejään. Itse kuulun seksuaalivähemmistöön, ja ilolla katselen, kuinka nykyään sukupuolten moninaisuus on tuotu esille. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
402/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsiparkaa. Äippä varmaan huomioinut aina kun tuo on pukenut jotain tyttömäistä ylleen.

Mikä sinä olet kertomaan raukaksi kun hän käyttää VAPAATA VALINTAANSA pukeutua mihin haluaa? :D Ironisesti tuo ei vahingoita ketään, teidän akkojen vaatteet sen sijaan monesti kyllä. Kunnon nai*vihaa. Naisia käsketään valtion tasolta pukeutumaan monissa maissa tavalla x, eipä kukaan muuta kuin kieu vapautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs sukupuoliroolit tuntuvat olevan edelleen niin ahtaat, että pipokin kiristää joidenkin päätä.

Höpö höpö. Ne ovat ollet niin normeja ettei niistä tarvitse tehdä numeroa kuten nykyajan woket tekevät. Noloa hyvesignaloida itseään asioilla, jotka ovat täysin normaaleja. 

Vierailija
404/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole kukaan juurikaan kritisoinut Fransia, tai mekkoon pukeutumista. Lähinnä oudoksuttaa, että miksi feministien ja  sukupuolineutraalin kasvatuksen äitien pojat aina..? 

Vierailija
405/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää idiootilta, kuten vanhempansa ovatkin.

Onko parempi olo, kun pääsit haukkumaan vierasta teiniä idiootiksi? 

Mieluummin hameeseen pukeutuva teini kun muita haukkuva aikuinen.

Vierailija
406/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku suvaitsematon ehti jo kaivaa persukortin esille. Tuo on aika umpimielinen tapa toimia.  Itse olen perussuomalainen ja todellakin nostan hattua Fransille, ja kaikille, jotka ovat rohkeasti omia itsejään. Itse kuulun seksuaalivähemmistöön, ja ilolla katselen, kuinka nykyään sukupuolten moninaisuus on tuotu esille. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Levitäpä tuota ilosanomaa omassa puolueessasi.

Vierailija
407/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ihan oikeasti monenkin mielestä normaalia, että tänään joku on mies, huomenna nainen ja ylihuomenna muunsukupuolinen? huh huh Jokainen saa minun puolestani pukeutua ihan niin kuin tykkää, mutta eihän tuollaisessa ole mitään järkeä

Mielenterveys ei kestä tuollaista, suurin osahan näistä kärsii ahdistuksesta. Toipuminen tapahtuu muilla keinoin. Mutta nykyäään on muotia hakata päätään seinään eläkeikäiseksi saakka, ennen sitä harrastivat vain alle rippikouluikäiset.

Vierailija
408/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaattekin riepotella nuorta ihmistä täällä! Miettikää jos olisi oma lapsenne kyseessä!

Ei se roosakaan tainnut paljon lastaan ajatella kun kertoi niistä ketsuppipullojutuista.En kyllä tajua, että miten se siellä ja sinne.

Mitkä ketsuppipullojutut? Kertokaa!

Vierailija
409/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Usein homot mieltävät itsensä miehiksi,  jotka pitävät miehistä . Muunsukupuolinen on mielestäni ihminen joka on geneettisesti molempia , ei mies joka pukeutuu naiseksi . Jokainen voi pukeutua haluamallaan tavalla ."

Voin kertoa sinulle vedenpitävän faktan: ihminen ei voi olla geneettisesti mies ja nainen.

Kyllä voi. Samalla ihmisellä voi olla miehen ja naisen kromosomeja.

Samalla ihmisellä voi olla miehen ja naisen kromosomeja, ja silloin kyseessä on kehityshäiriö (DSD). Sellainenkin ihminen on kuitenkin joko nainen tai mies, ei mitään kolmatta sukupuolta.Tällaisia ihmisiä on noin 0,02%.

Intersukupuolisia on kyllä enemmän. Tuo ei ole ainoa inter. Ihminen ei ole kehityshäiriö vaan jokaisella on oikeus olla mies, naine

Intersukupuolisten määrä on pysynyt vakiona  0,02%-1,7% jo muutaman sataa vuotta. Nykyajan sukupuolen "etsinnässä" on kyse ihan jostain muusta kuin intersukupuolisuudesta.

Vierailija
410/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Usein homot mieltävät itsensä miehiksi,  jotka pitävät miehistä . Muunsukupuolinen on mielestäni ihminen joka on geneettisesti molempia , ei mies joka pukeutuu naiseksi . Jokainen voi pukeutua haluamallaan tavalla ."

Voin kertoa sinulle vedenpitävän faktan: ihminen ei voi olla geneettisesti mies ja nainen.

Kyllä voi. Samalla ihmisellä voi olla miehen ja naisen kromosomeja.

Samalla ihmisellä voi olla miehen ja naisen kromosomeja, ja silloin kyseessä on kehityshäiriö (DSD). Sellainenkin ihminen on kuitenkin joko nainen tai mies, ei mitään kolmatta sukupuolta.Tällaisia ihmisiä on noin 0,02%.

Intersukupuolisia on kyllä enemmän. Tuo ei ole ainoa inter. Ihminen ei ole kehityshäiriö vaan jokaisella on oikeus olla mies, naine

Siis vi...... pas....... . Herätkää koomasta.

Vierailija
411/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frans on nuori jantteri jonka elämä on hirmu tysääääää . Hän elää nuoruuden narsismivaihetta jossa hänellä on kaikkivoipaisuuskuvitelmia mm. tähteydestä ja hän ehkä halutuu ensikauden  idolssiin tai temppareihin koska "jengin täytyy kelaaa kuinka huippu mä oon" en mikään tavis kaduntallaaja vaan persoona, se mä oon!

Vois auttaa jos Fransin sais kelaan muita juttuja kuin itseensä. Frans on vähän liian kauan kieppunut siellä napansa ympärillä. 

Franshan voisi kokeilla vaikka armeijaa tai lähettää se johonkin farmille työntekoon.

Ei tee hyvää nuorelle jäbälle vaan pyöriä toinmttomana oman itsensä ympärillä.

Vierailija
412/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuoruus on itsensä hakemista. Eiköhän se siitä lutviudu aikanaan. Pitää mennä töihin ja hankkia elanto. 

Vierailija
413/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseekohan Fransin v*ttu hyvältä?

Vierailija
414/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 4v. poika väitti olevansa kaniini. viime viikolla se oli joku robotti.

Vierailija
415/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa unohti kertoa pojalleen, että äidin mekon pukeminen ei muuta hänen sukupuoltaan ja vaikka hän kuinka tanssahtelisi äityliinin mekossa, niin hän on edelleen se tavallinen tyhjäpäinen teinipoika, jossa ei ole mitään mielenkiintoista eikä poikkeavaa. Tuo pojankoltiainen ei tiedä mitään todellisesta poikkeavuudesta, haluaa vain huomiota tavalla, jonka äiti hänelle opetti.

Vierailija
416/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frans kaipais kunnon selkäsaunaa.

Vierailija
417/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaattekin riepotella nuorta ihmistä täällä! Miettikää jos olisi oma lapsenne kyseessä!

Ei se roosakaan tainnut paljon lastaan ajatella kun kertoi niistä ketsuppipullojutuista.En kyllä tajua, että miten se siellä ja sinne.

Mitkä ketsuppipullojutut? Kertokaa!

-Treenaan vaginapainonnostoa ja nostan ketsuppipulloa

Rosa Meriläinen kertoo Me Naiset -lehdessä saavansa orgasmin ajatuksen voimalla.

Vierailija
418/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Nuorissa on tulevaisuus' Kääk, apua!!! En halua tällaista tulevaisuutta!  

Vierailija
419/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on osa kommenteista aivan sairaita. Täyttää jo kunnianloukkauksen rikosnimikkeen. Toivottavasti tämän ketjun jotkut kommentoijat joutuvat vastuuseen kirjoituksistaan. Joku voisi vinkata tästä ketjusta Rosalle. 

Vierailija
420/656 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nämä 1.maailman ongelmat! 

Fransin ikäiset entiset lapsisotilaat kerää Kongossa miinoja länsimaisten rahoittamilta luonnonsuojelualueilta ettei elefantit loukkaa tassujaan.

Aasiassa tuon ikäiset tekee 12h. päiviä niken tossutehtaalla ja elättää koko sukunsa jne.

Mut ihanaa, että me nyt kaikki "emppistellään" Fransin ympärillä kun hän on "löytöretkellä itseensä": Onko hän Frans vai Francesca? 

ketä kiinnostaa??? olkoon vaikka hattivatti.