Frans Frangen luokittee itsensä muunsukupuoliseksi mutta "ensi viikolla saatan olla jo eri mieltä"
"Vaikka Frangén on syntymässä määritelty pojaksi, hän valitsee nykyään sukupuolta kysyttäessä mieluiten vaihtoehdon muu.
Mutta ei sekään ole mikään kiveen nakutettu. Ensi viikolla saatan olla jo eri mieltä. Siksi en mielelläni määrittele itseäni mitenkään."
Mitä hittoa? Tämähän on jo loukkaavaa niitä kohtaan, jotka oikeasti tuntevat olevansa väärässä kehossa. Ihan sekoiluksi menee, jos sukupuoltaan voi vaihtaa kuin sukkia. Miksei voi olla vaan mies joka pukeutuu mekkoon, jos kerran on tyytyväinen omaan kehoonsa?
Kommentit (656)
Franny tulee himaan, avaa jääkaapin ja huutaa: Missä v*tussa ketsuppipullo taas on!
Tästä on tehty joku hirveä numero nyt, tästä "muun sukupuolisuudesta".
Annetaan ihmisten pukeutua niinku haluavat, ristiin tai poikittain. Mikä juttu tämä sukupuoli edes on? Ei sillä mitään väliä ole, kunhan itse pariutuu omaan genreensä sopivalla tavalla.
Ei ne "muut" ole sinulle uhka.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Franssu-neidon tanssipartneri muunsukupuolinen, kun nimestä ja kuvasta ei oikein aukene mikä se on?
Mitä väliä sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Franssu-neidon tanssipartneri muunsukupuolinen, kun nimestä ja kuvasta ei oikein aukene mikä se on?
Mitä väliä sillä on?
Ehdottomasti on väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on?
Ehdottomasti on väliä
Eli mitä väliä?
Tämä ketju näytti, miten ahdasmielistä meininkiä on nykysuomessa. Minä, 50-vuotias tätsy olen järkyttynyt näistä kommenteista. Miksi ei muka saa vapaassa maassa pukeutua, kuinka haluaa? Kuka sen määrää, onko laissa pykälät, häh??
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt sitä esiin tullutta uutta muotivirtausta kun muutama vuosi sittenhän neuvottiin että päiväkodeissa ja kouluissakaan ei saa enään kutsua tyttöjä tytöiksi ja poikia pojiksi vaan henkilöiksi. Aikuiset "asiantuntijat" tuo päätti ei lapsilla ollut sanan valtaa itsellään.
Missään ei ole neuvottu noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on?
Olen utelias.
Frans voi kasvattaa vaikka utareet ja sarvet, mutta kyllä hän ihan nuori mieshenkilö on, ei muu.
Luokittelen itseni avaruusolennoksi mutta jonain päivänä voin olla myös ihan ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju näytti, miten ahdasmielistä meininkiä on nykysuomessa. Minä, 50-vuotias tätsy olen järkyttynyt näistä kommenteista. Miksi ei muka saa vapaassa maassa pukeutua, kuinka haluaa? Kuka sen määrää, onko laissa pykälät, häh??
Ehkä olet kuitenkin setä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen nimi on kyllä tuo Valo.
En menisi nykyään vannomaan.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole lukenut kommentteja kunnolla, senkun pukeutuu miten haluaa, mutta ei se sukupuoleen vaikuta. Sukupuoli ei vaihtele vaatteiden perusteella. Tämä frans esim. nyt sanoo olevansa joku "muu", eikä poika. Se nyt vain ei ole totta, poika on. Nuoret eivät enää tiedä mikä on sukupuoli, kun heiän pää on sotkettu gender-uskonnolla, jossa sukupuoli on joku fiilis tai asuvalinta, jonka voi vaihdella tuosta noin vaan.
Ei voi sukupuolta vaihtaa eikä itse päättää. Jokainen saa toki pukeutua miten pukeutuu, ellei ole töissä, (kunhan ei räävittömästi julkisella paikalla, esim stringeihin).
52v
Vierailija kirjoitti:
Pelaakohan lentopalloa naisten sarjassa Kanadassa lähivuosina?
Vihervassarit järkkäsivät sukupuolen itsemäärittelyn Suomeenkin, eli ei tarvitse muuttaa Kanadaan. Itsemäärittely mahdollistaa Fransille myös naisten intiimitilojen käytön. Lisäksi hän voi täyttää naiskiintiön ja käydä naisten ryhmissä.
Olen viime aikoina identifioitunut opossumiksi, mutta en tiedä kauanko se kestää. Välillä on ollut jotenkin niin kapybaramainen olo.
t. Koti-Valo
Vierailija kirjoitti:
Olen viime aikoina identifioitunut opossumiksi, mutta en tiedä kauanko se kestää. Välillä on ollut jotenkin niin kapybaramainen olo.
t. Koti-Valo
Hohhoijaa 🥱
Vaikka Frans onkin mieshenkilö, niin kukaan ei voi häntä pakottaa ns. "mieshenkilön" vaatteisiin. Katsos, perustuslaki suo hänelle oikeuden olla oma itsensä. Suomessa ihmisellä on oikeus pukeutua, miten itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan asioida ruokakaupassa alasti !
Tykkään ulosteleikeistä. Se on seksuaalinen suuntautumiseni. Haluan sen myös näyttää kaikille.
Minulla on oikeus!!! Hyväksykää minut ahdasmieliset juntit !
Sinusta siis mekko päällä on samaa kuin julkinen ulostaminen? Kiintoisaa. Housut vissiin ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen nimi on kyllä tuo Valo.
Tytöltä kyllä näytti.