Mies jolla ei ota eteen
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisissa on tilaa.
Liittyy mihin? Mun puoluekanta on ihan muualla. Naiset sen sijaan voisivat käytöstään miettiä enemmän kuin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Meikäläisellä saattaa seisoa ihan vaan mielikuvituksesta. Kyllä sussa on joku vialla jos ei miehellä seiso edes sun vieressä.
Kyllä miehellä seisoo alastoman pimpan vieressä oli nainen millainen tahansa, ei tietenkään oikein likaisen tms. Minulla ainakin pitää olla todella pahaa vikaa naisessa, ellei seiso. Sitten erikseen on tietenkin seisonta ongelmaisen miehen naisella joukko naisten keinoja, joista voi olla paljonkin apua, hyväilyä yms, kyllä sen osaavat. Itsellä oli yllättävä apu kun olin väsyneenä hiukan huonossa vireessä, aivan viras nainen heti hotellihuoneeseen päästyämme pujotti sormensa pimpsaan ja pyyhkäisi sitten sen sitten nenäni alle. Virkisti kivasti, homma onnistui ja nukuin yön hyvin, aamulla sitten uusinta ennen ja jälkeen aamiaisen.
Jos ei seiso niin naisen pitää mennä peilin eteen, sillä sieltä katsoo syyllinen. Naisen tehtävä on nostattaa mies kiimaan, ja tehdä hänet orgasmeista riippuvaiseksi. Jos näin ei tapahdu ja miehellä ei seiso, nainen on piilolesbo vässykkä, ja on naiselle täysin oikein että mies etsii silloin seksin muualta.
Tämän olen tältä palstalta oppinut., kiitos panopapan.
Perussuomalaisissa on tilaa.