Harry lensi Englantiin, tapasi Charlesin 45 minuutin ajan, lensi takaisin Usaan
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montecitossa linjat kuumana, kun Meghan selvittää avustajiensa kanssa mihin ohjelmaan Harry kannattaisi työntää höpöttämään Charlesin syöpätyyppi ja Catherinen leikkauksen syy. Tarjouksia otetaan vastaan ja hintoja kilpailutetaan.
Sparesta on tulossa paper back. Siihen tääm kaikki on tulossa.
??? Paperback on yhdyssana.
niin? Kirjat kierrätetään paperipakkauksiksi.
= paper package
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry oli menestys NFL:n gaalassa.
Eikä ollut. Sielläkin onnistui loukkaamaan ihmisiä yrittäessään olla hauska ja murjaisi ns. vitsin sanoessaan, että oikeasti amerikkalaiset ovat varastaneet tuon urheilulajin briteiltä. Yleisö ei ollut huvittunut.
Tottahan Harry puhui. Sinä itse et ole nyt kärryillä.
American Football Evolved from Soccer and Rugby. ...
The First Football Game Was Played in 1869 Between Rutgers and Princeton. ...
Football Is the Most Popular Game in the United States. ...
The NFL Governs Professional Play in the United States. ...
The Super Bowl Is the Championship NFL Football Game.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry oli menestys NFL:n gaalassa.
Eikä ollut. Sielläkin onnistui loukkaamaan ihmisiä yrittäessään olla hauska ja murjaisi ns. vitsin sanoessaan, että oikeasti amerikkalaiset ovat varastaneet tuon urheilulajin briteiltä. Yleisö ei ollut huvittunut.
Miten kuvailisit eilistä peliä? (Kun luulet asiasta tietäväsi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on luotu kyseisille julkkiksille! Mitä tästä et voi ymmmärtää? Heitä kritisoidaan täällä, ja siihen saa sanoa sanottavansa, mutta SINÄ NIMITTELET TÄÄLLÄ IHMISIÄ NISTEIKSI!!! Ja joka toinen Marklea ihannoiva hulluksi.
Minun moraalini on tältä osin täysin kunnossa, en käy henkilöön, enkä anna mitään loukkaavia lempinimiä tai haukkumanimiä! Opettele käyttäytymään!!!
Lopuksi puhut pakkomielteestä ja kyvyttömyydestä, vaikka et voi tietää kuka mitäkin kirjoittaa. Minä katson faktaa, eli sinun nimittelyäsi, ja otan kantaa sen pohjalta, tee sinäkin niin, äläkä oleta ja valehtele muiden päälle!
Mene nyt oikeasti hoitoon siitä hokemasta.
Hoitoa tarvitsee sellainen henkilö, joka nimittelee täällä muita hulluiksi, huumehouruisiksi ja idiooteiksi. Ilmankos ketjuissa ei enää ole pahemmin elämää, kun fiksut lähtivät.
"Rahaahan tuo aina Charlesilta vinkui ja Charles siihen tokaisi, ettei hän ole mikään Banco. Ehkä Markle tunki jonkun kirjeen Harryn mukaan, jossa kertoi, että kuollut Philip tuli häneen uniinsa ja kertoi, että jätä kaikki rahasi"
Kun tuollaisia kuvitelmia julkaisee niin kyllä ihan pakosti tulee ajatus että kemikaaleilla on osuutensa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on luotu kyseisille julkkiksille! Mitä tästä et voi ymmmärtää? Heitä kritisoidaan täällä, ja siihen saa sanoa sanottavansa, mutta SINÄ NIMITTELET TÄÄLLÄ IHMISIÄ NISTEIKSI!!! Ja joka toinen Marklea ihannoiva hulluksi.
Minun moraalini on tältä osin täysin kunnossa, en käy henkilöön, enkä anna mitään loukkaavia lempinimiä tai haukkumanimiä! Opettele käyttäytymään!!!
Lopuksi puhut pakkomielteestä ja kyvyttömyydestä, vaikka et voi tietää kuka mitäkin kirjoittaa. Minä katson faktaa, eli sinun nimittelyäsi, ja otan kantaa sen pohjalta, tee sinäkin niin, äläkä oleta ja valehtele muiden päälle!
Mene nyt oikeasti hoitoon siitä hokemasta.
Hoitoa tarvitsee sellainen henkilö, joka nimittelee täällä muita hulluiksi, huumehouruisiksi ja idiooteiksi. Ilmankos ketjuis
Sekä sellaiset jotka kuvittelevat tunnistavansa ketjuun kirjoittajat ja luovat heille elamäkertoja.
Jännä että Charles suostunut syöpähoitoihin. Hän ja hänen hovilääkärinsä uskovat mieluummin uskomushoitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ei tule osallistumaan hovin tilaisuuksiin, kun hänen pitäisi niiata Catherinelle ja Camillalle. Toki hän voi jättää niiaamatta, sillähän sitä kohua saa jatkettua parhaiten.
Vuonna 2024 amerikkalaisen Meghanin pitäisi niiata kahdelle yhtä tavalliselle britille? Ei niillä kummallakaan ole edes yhtä tippaa sinistä verta suonissaan.
Itse asiassa Catherine ON Henrik VIII:n suora jälkeläinen.
Onko oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ei tule osallistumaan hovin tilaisuuksiin, kun hänen pitäisi niiata Catherinelle ja Camillalle. Toki hän voi jättää niiaamatta, sillähän sitä kohua saa jatkettua parhaiten.
Vuonna 2024 amerikkalaisen Meghanin pitäisi niiata kahdelle yhtä tavalliselle britille? Ei niillä kummallakaan ole edes yhtä tippaa sinistä verta suonissaan.
Onko oikeasti?
Kyllä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"In fact, it turns out that Henry VIII is almost certainly Kate Middleton's great-great-great-great-great-great-great-great-great-great-great-great-great grandfather. We know that Kate Middleton is directly descended from an Elizabethan tough, Sir Thomas Leighton, and his wife, Elizabeth Knollys.Mar 12, 2011"
Kate on Elisabetinaikaisen kovanaaman Sir Thomas Leightonin jalkelainen suoraan alenevassa polvessa.
Onko oikeasti?
Anne nauttii kun saa olla pomona.
Ollaan siinä tilanteessa hovissa että Kate laittaa hovineidot tarkistamaan Camillan taskut ettei vaan ole Elizabethin kruununjalokivia taskuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti?
Eiköhän nuo ole kaikki sukua toisilleen. Siitähän nämä kaikki heidän sairaudet johtui. 2000-luvulla eläneistä pariskunnista Charles + Diana, Elisabet + Philip, Eugenie + Jack ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti?
Ilmeisesti on ihan normaalia mennä naimisiin läheisen sukulaisensa esim pikkuserkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ratsupiiska heiluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta ratsupiiska heiluu.
Mutta kehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti?
Ilmeisesti on ihan normaalia mennä naimisiin läheisen sukulaisensa esim pikkuserkun kanssa.
Mikä sulle olisi normaalia ? Pilleri aamuin ja illoin.
niin? Kirjat kierrätetään paperipakkauksiksi.