Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi sinua häiritsee jos nainen on pidempi?

Vierailija
08.02.2024 |

Niin, miksi?  Minulla on varsin uusi suhde mieheen, emmekä ole puhuneet tästä asiasta, että hän on minua muutaman sentin lyhyempi. Minusta se ei ole mitenkään asia, mistä edes tarvitsisi keskustella. Olen itse 174 cm, eli ei mies minusta mikään lyhyt ole. Huomaan vaan kokoajan, että asia häiritsee häntä jopa niin, että sen kiusaantuneisuuden näkee hänen naamaltaan ja jostain kumman syystä painuu vielä hiukan kasaan yleisillä paikoilla. Aivan kuin pyytelisi nöyristellen anteeksi tai haluaisi olla näkymätön. Minulle hän on maailman viehättävin ihminen, enkä ole ollut koskaan näin hullaantunut. Pelkään vaan, että miehen itsetunto ei kestä. 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua häiritse tippaakaan, mutta lähes poikkeuksetta tapailunaisia on häirinnyt. Miksi naiset?

Koska naiset eivät halua tuntea olevansa isompia kuin miehensä. Ehkä joku haluaa muttei suurin osa. Pituutta mies voi kompensoida kuitenkin muilla ominaisuuksilla.

Pitää paikkansa. Naiset alkavat yleensä keräämään painoa paljon helpommin kuin miehet, joten pidempi, lihavampi nainen ei koe olevansa kovin naisellinen timmin lyhyemmän miehensä vierellä.

Vierailija
42/42 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen käynyt treffeillä liki itseni mittaisen naisen kanssa. Enemmän tilanne kiehtoi kuin häiritsi. Omassa ikäluokassani on todella vähän minua pidempiä naisia, joten itseäni pidempi naisystävä on todella hypoteettinen tilanne. En tiedä häritsisikö asia minua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi