Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi sinua häiritsee jos nainen on pidempi?

Vierailija
08.02.2024 |

Niin, miksi?  Minulla on varsin uusi suhde mieheen, emmekä ole puhuneet tästä asiasta, että hän on minua muutaman sentin lyhyempi. Minusta se ei ole mitenkään asia, mistä edes tarvitsisi keskustella. Olen itse 174 cm, eli ei mies minusta mikään lyhyt ole. Huomaan vaan kokoajan, että asia häiritsee häntä jopa niin, että sen kiusaantuneisuuden näkee hänen naamaltaan ja jostain kumman syystä painuu vielä hiukan kasaan yleisillä paikoilla. Aivan kuin pyytelisi nöyristellen anteeksi tai haluaisi olla näkymätön. Minulle hän on maailman viehättävin ihminen, enkä ole ollut koskaan näin hullaantunut. Pelkään vaan, että miehen itsetunto ei kestä. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseehän se. On vaikeampi tapella itseään pidemmän naisen kanssa.

Vierailija
22/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikeampi nussia seisaaltaan naista jos nainen on pidempi.

Pieni jakkara auttaa siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua häiritse tippaakaan, mutta lähes poikkeuksetta tapailunaisia on häirinnyt. Miksi naiset?

Koska naiset eivät halua tuntea olevansa isompia kuin miehensä. Ehkä joku haluaa muttei suurin osa. Pituutta mies voi kompensoida kuitenkin muilla ominaisuuksilla.

Vierailija
24/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on lyhyt tyyppi jos on joku 172 "pitkä". Ajattele kuinka hupaisan näköistä on kun sinulla on korkokengät jalassa niin olet huomattavasti häntä pidempi. Itseäni huvittaa semmoisia pareja nähdessäni. Itse en ottaisi pidempää naista koska ne todella harvat semmoiset on jotenkin kolhon ja epäsuhtaisen näköisiä. Ja olisi epäluonnollista olla itseä pidemmän naisen kanssa. Ehkä asiat olisi toisin jos olisin lyhyt. Toiseen suuntaan lyhin nainen minkä kanssa voisin kuvitella olevani on joku 150 cm.

Mä oon 160cm mies ja mun aviovaimo on 200 metrinen transnainen Ecuadorista. Kun hän laitta korkkarit jalkaan, niin minun ei tarvitse edes kumartua tai polvistua kun voin ottaa häneltä suuhun selkä suorana.

Jommallakummalla teistä on omituinen ruumiinrakenne.

Vierailija
26/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on lyhyt tyyppi jos on joku 172 "pitkä". Ajattele kuinka hupaisan näköistä on kun sinulla on korkokengät jalassa niin olet huomattavasti häntä pidempi. Itseäni huvittaa semmoisia pareja nähdessäni. Itse en ottaisi pidempää naista koska ne todella harvat semmoiset on jotenkin kolhon ja epäsuhtaisen näköisiä. Ja olisi epäluonnollista olla itseä pidemmän naisen kanssa. Ehkä asiat olisi toisin jos olisin lyhyt. Toiseen suuntaan lyhin nainen minkä kanssa voisin kuvitella olevani on joku 150 cm.

Mä oon 160cm mies ja mun aviovaimo on 200 metrinen transnainen Ecuadorista. Kun hän laitta korkkarit jalkaan, niin minun ei tarvitse edes kumartua tai polvistua kun voin ottaa häneltä suuhun selkä suorana.

Jommallakummalla teistä on omituinen ruumiinrakenne.

HÄnellä on todella pitkät jalat ja korkkarit lisää 20 senttiä pituutta. Sen lisäksi hänen peniksensä on noin 25 senttinen. Emme asu Suomessa.

Vierailija
27/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset aina hermostuvat rintojen tuijottelusta, kun olen päätä lyhyempi.

Vierailija
28/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän häiritse.

Lisäksi ei sinulla trollilla mitään miestä ole.

Vierailija
29/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse.

Itseasiassa haluaisin löytää parisuhteeseen itseäni pidemmän naisen. Sitä paheksunnan määrää joka siitä seurasi kun liikkuisimme ulkona. :D

Vierailija
30/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse.

Itseasiassa haluaisin löytää parisuhteeseen itseäni pidemmän naisen. Sitä paheksunnan määrää joka siitä seurasi kun liikkuisimme ulkona. :D

Kaikki luulis kuitenkin että se on shemale.

Vierailija
31/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei muuten häiritsisi mutta oletan että minua pidemmät naiset eivät ole minusta kiinnostuneita. Sama pätee myös muilla osa-alueilla, esimerkiksi jos vaikka naisella on suuremmat tulot. Jätän heidät automaattisesti rauhaan.

Vierailija
32/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Olen 170cm ja käyn lavatansseissa niin aina haen itseäni pidempi naisia tanssiin. Pää rintojenvälissä tanssin jenkkaa 😎

Seppo47

Vierailija
33/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en ikinä alkaisi olemaan itseäni lyhyemmän miehen kanssa.

Vierailija
34/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, vaimo on pari cm minua pidempi eikä olla edes mietitty jotain pituus asiaa. Eikä myöskään ikäeroa jota on 9 vuotta. M54/173cm ja N45/176cm. 

Vierailija
35/42 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse.

Kaikki luulis kuitenkin että se on shemale.

Höpöhöpö, kateellisina katselisivat miten jotkut uskaltaa. Revittelisin epätyypillisestä asetelmasta rankalla kädellä. Vappuna kaupungilla kaikuisi "pois alta risut ja männynkävyt, täältä saapuu Napoleon ja Amazoni". :D

Vierailija
36/42 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyenä miehenä on häirinnyt ehkä 20cm pidempi nainen ja sekin eninten sen vuoksi, että kehonosat ja luut alkavat olla niin paljon suurempia kuin itsellä. Pidempi nainen max noin 10cm asti ei haittaa yhtään.

Vierailija
37/42 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaan nyt, Miksi?

Siksi, että naiset tuovat jatkuvasti esille, miten "pitkässä miehessä on jotain alkukantaista turvallisuutta" ja "miehen pitää olla minua pidempi". Ihan samasta syystä pitkät naiset ovat epäviehättäviä, kuin lyhyet miehet.

Vierailija
38/42 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse, olen itse 187cm

Jännä aloitus taas... esitetään väite joka ei pidä paikkaansa ja vaaditaan miehiä selittämään syy sille omalle olkiukolle.

Miesvihaa parhaimmillaan.

Lukemisen ymmärtämättömyyttä parhaimmillaan. No, häiritsisikö, jos tyttöystäväsi olisi 200 cm?

Sinähän aloituksessa väität että höiritsisi ja kysyt vain miksi.

Se on se sinun miesvihaolkiukkosi.

Kuule ei häiritsis jos olis 200cm pitkä tyttöystävä. Se voisi häiritä että se on samanlainen olkiukkoja keksivä miesvihaaja kuten sinä, jolla on huono henk. koht. hygienia.

Et ole peseytynyt ja mies on kiusaantunut sen vuoksi. Naisena olet keksinyt että se johtuu miehen epävarmuuksista ja pitudestasi. Ette ole keskustelleet asiasta.

Miksi

Vierailija
39/42 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nyt vain viehättävät noin 165-170 -senttiset naiset. Itse olen 180 cm pitkä mies. 

Ihan samalla tavalla naisia viehättävät, näin yleisesti ottaen, harteikkaat ja pitkät miehet. Se on biologiaa. Ei näitä tarvitse selittää kenellekään.

Vierailija
40/42 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nyt vain viehättävät noin 165-170 -senttiset naiset. Itse olen 180 cm pitkä mies. 

Ihan samalla tavalla naisia viehättävät, näin yleisesti ottaen, harteikkaat ja pitkät miehet. Se on biologiaa. Ei näitä tarvitse selittää kenellekään.

Ja jokaiseen löytyy poikkeus. Joku viehättyy amputoiduista kääpiöistäkin.

Ei välttämättä moni, mutta joku jossain varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme