Avoimesti homoseksuaalisia valtionjohtajia on jo monessa maassa katso lista
Esim. Latvian presidentti.
Kommentit (56)
homostelukeskustelulla ja suvaitsevaisuudella yritetään peittää keskustelusta se olellinen asia, että pekka on VIHREÄ. moni on suvaitsevaisuuskiimassaan unohtanut sen asian, että taustalla piilee vihreä pahuus suomalaisten elämän kurjistamiseksi ja verojen nostamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä tulee heti rajan yli, jos on homopresidentti. Olis liian rappeutunutta menoa
minkä rajan? kun vihreät ovat vallassa, niin kaikki rajat avataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko on kuljetellut terottaria maahan ja mahdollistanut sen virkarikoksella?
Ei liity homoseksuaalisuuteen.
Ei liitykään, mutta presidentiltä vaadittavaan virka-aseman hoitamiseen liittyy. Minulle on ihan sama mitä aikuiset ihmiset tekevät molemminpuolisen suostumuksen ja mieltymyksen vallitessa makuuhuoneessa, keittiössä, tai muualla yksityiselämässään, mutta virka-aseman väärinkäyttö ja suojelupoliisin ohjeiden ignooraus ei kuulu mun ehdokkaan meriittilistalle.
Toki Haavistoa saa tästä kritisoida, mutta miksi tämä pitää tuoda esille keskustelussa homoseksuaaleista valtionpäistä?
Oletko tyhmä? Tuossa kerrottiin se syy, miksi Haavistoa ei voi äänestää ja se syy ei ole hänen suuntautumisensa.
Vierailija kirjoitti:
homostelukeskustelulla ja suvaitsevaisuudella yritetään peittää keskustelusta se olellinen asia, että pekka on VIHREÄ. moni on suvaitsevaisuuskiimassaan unohtanut sen asian, että taustalla piilee vihreä pahuus suomalaisten elämän kurjistamiseksi ja verojen nostamiseksi.
Niin ja halutaanko presidenttiä joka syö toisen miehen kakkaa, jotka pissaavat toistensa suuhun. Se on hyvin ällöttävää toi homous. Siksi kalle laitelaakin itkettää homous.
en aio presidenttiä panna, joten hänen seksuaalisella suuntautumisellaan ei ole minulle väliä, mutta se terottarien salakuljetus suomeen yksityiskoneilla veronmaksajien kustantamana oli kyllä anteeksiantamaton teko
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ajattelin äänestää Haavistoa kun on pitkän linjan poliitikko ja mielestäni rauhallinen mielyttävä persoona.
Sitten kuulin radiossa että erityisesti nuoret naiset kannattaa enemmän Haavistoa. Sen seurauksena ääni menee heittämällä Stubbille vaikken tästä yhtään pidäkkään.
Tässä maassa tunnutaan äänestävän sen perusteella, mikä ärsyttää eniten vastapuolta. Ei sen perusteella kuka olisi sopiva presidentiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ajattelin äänestää Haavistoa kun on pitkän linjan poliitikko ja mielestäni rauhallinen mielyttävä persoona.
Sitten kuulin radiossa että erityisesti nuoret naiset kannattaa enemmän Haavistoa. Sen seurauksena ääni menee heittämällä Stubbille vaikken tästä yhtään pidäkkään.
Tässä maassa tunnutaan äänestävän sen perusteella, mikä ärsyttää eniten vastapuolta. Ei sen perusteella kuka olisi sopiva presidentiksi
noista ei kumpikaan ole sopiva
Ei muuten mutta homot vaikuttavat valtavan vallanhimoisilta kun suuntautuneisuus menee kaiken muun edelle. Alapää edellä menevät eikä se vaikuta kovin fiksulta. Vähemmällä vouhkaamisella olisi edistyksellistä..
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten mutta homot vaikuttavat valtavan vallanhimoisilta kun suuntautuneisuus menee kaiken muun edelle. Alapää edellä menevät eikä se vaikuta kovin fiksulta. Vähemmällä vouhkaamisella olisi edistyksellistä..
Hyvä oivallus. Itsekin olen tätä Haaviston kiihkoisaa vallanhimoa ihmetellyt.
Tämä on jo kolmas kerta, kun hän yrittää presidentiksi, vailla mitään koulusta, ei armeijaa, homona - vain liuta huonoja tekoja suomalaisille, josta saanut kansan vihat päälleen.
Miten hän voi ikinä kuvitella pääsevänsä päämieheksemme?
Voisin kuvitella, että jos Venäjä puuttuisi vaaleihimme, se voisi tapahtua meille kostoksi, ei muuten.
Ei mitenkään muuten. Mahdoton ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä oivallus. Itsekin olen tätä Haaviston kiihkoisaa vallanhimoa ihmetellyt.
Tämä on jo kolmas kerta, kun hän yrittää presidentiksi, vailla mitään koulusta, ei armeijaa, homona - vain liuta huonoja tekoja suomalaisille, josta saanut kansan vihat päälleen.
Miten hän voi ikinä kuvitella pääsevänsä päämieheksemme?
Voisin kuvitella, että jos Venäjä puuttuisi vaaleihimme, se voisi tapahtua meille kostoksi, ei muuten.
Ei mitenkään muuten. Mahdoton ajatuskin.
Niin. Suomen kansa on Luojan kiitos sittenkin niin moraalinen, ettei voisi kuvitellakaan jotain ansiotonta homoparia presidenttipariksemme.
Jo itse ajatuskin tuntuu hullulta ja naurettavalta.
Ja se on todella todella hyvä asua, että olemme moraaliltamme suurin osa kansasta vielä hyvyyden ja normaalien perhearvojen puolella.
Ajatelkaa, jos Stubbilla olisi samanikäinen, samasta maasta tullut puoliso esim. kampaaja tai vaikka kynsiteknikko Kyllä aivan varmasti sekin aiheuttaisi keskustelua.
Minua ei ainakaan.tuo homous niinkään häiritse, mutta ehkä tuo muu..
Niin? Puhut kuin homoseksuaalisuus olisi itseisarvo. Ei kai sen kuuluisi olla. Vai tuoko homous jotain lisäarvoa tehtävän hoitamiseen?
Homot ja lespot vähentävät väestön kasvua. Eivät tunne normaalia perhe elämää lasten kanssa. Pelotaakin ajatus haaviston presitentiksi pääseminen ei kokemusts lapsiperheiden ongelmista.
Toivottavasti Alexin vaimo laitetaan ihan heti kielikurssille. Hirveää kuunneltavaa oli hänen haastattelut. Ei meillä voi olla mahdollisen presidentin puolisona henkilöä joka ei osaa suomea puhua. Ja toinen ihmettelyn aihe on, miksi ei osaa? Alex ei ole nähnyt tarpeelliseksi vaimon suomen kielen taitoa vaikka hän itse onkin vuosikaudet tehnyt Suomessa politiikkaa?
Venäjä tulee heti rajan yli, jos on homopresidentti. Olis liian rappeutunutta menoa