Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskunnan kyselytunti nyt

Vierailija
08.02.2024 |

Katsooko joku muukin? Pääministerillä on liian pienet housut. Ilmeisesti ei ole rahaa ostaa uusia housuja. Puku istuu taas muutenkin huonosti.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö sanoi eilisessä puheessaan, että kasvua ei ole saatu Suomessa aikaan 16 vuoteen ja ehdotti yhteistyötä. Mitä tekee Orpon sysimusta kaarti? Haukkuu Marinin hallitusta, joka todella ei ollut vallassa koko 16 vuotta. Tämä hallitus ei osaa ottaa vastuuta omasta tekemisestään. Nykyhallitus on luonut Suomeen negatiivisuuden ilmapiirin, ei mitään hyvää.

Vierailija
42/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra on lähtenyt töihin kotirytkyissä, ryppynen paita, joka saa näyttämään hmm no kauniisti sanottuna muodokkaalta. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra ei kerro, puuttuuko hallitus eläkkeisiin. 

Eipä tietenkään. Ei hallitus ole sitäkään kertonut, miten perusturvasta leikkaaminen synnyttää satoja tuhansia uusia työpaikkoja. Hallitus leikkii arvausleikkiä.

Vierailija
44/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas vauvan palstan tyylitaiturit vauhdissa.. voin vain kuvitella miltä itse näytätte.. Tuskin ootte persettänne ylös saanut siitä sohvasta tänään..

Ai pitäiskö sohvaa varten pukeutua? Jos olisin töissä eduskunnassa ja tilaisuus vielä televisioitaisiin, niin totta hitossa pukeutuisin asiallisen tyylikkäästi.

Niin siinä se nähdään. Nautaan vauvapalstalla toisten pukeutumisesta. Itse maataan kotona tekemättä mitään..

Vierailija
45/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on tyytyväisiä kunnes heistä puolet tajuaa huhtikuussa, että Kela-tilistä lähti iso siivu pois, kun ei työnhaku ole sujunut. Ne portaat on aika jyrkät. Mutta onneksi kaljaveroa laskettiin.

Vierailija
46/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas vauvan palstan tyylitaiturit vauhdissa.. voin vain kuvitella miltä itse näytätte.. Tuskin ootte persettänne ylös saanut siitä sohvasta tänään..

Ai pitäiskö sohvaa varten pukeutua? Jos olisin töissä eduskunnassa ja tilaisuus vielä televisioitaisiin, niin totta hitossa pukeutuisin asiallisen tyylikkäästi.

Niin siinä se nähdään. Nautaan vauvapalstalla toisten pukeutumisesta. Itse maataan kotona tekemättä mitään..

Niin, NYT maataan. Mutta ei ole kerrottu mitä on tehty koko päivä ennen sitä.

Vierailija
47/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra jätti vastaamatta kysymykseen. Ei jatkoon.

Vierailija
48/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina syy edellisessä hallituksessa. Ei oteta vastuuta.

Edellisen Rinteen/Marinin hallituksen aikana kaikki oli Sipilän vikaa. Onko jotain uutta kerrottavaa?

Vierailija
49/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kireät tiukat poolopaidat eivät sovi kenellekään. Laihalle Sanna Marinillekaan eivät tuollaiset sopineet. Tuollaiset saavat aikaan riippurinnat ja tuovat mahamakkarat esiin vaikka kumpaakaan ei oikeasti olisi.

Vierailija
50/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Meri nukahtaa ihan kohta.

Vierailija
51/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ei muuta tehneetkään kun mollas Sannan pukeutumista ja ulkomuotoa 4 vuotta.

Vierailija
52/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö tuo Purra sitruunoita ennen kyselytuntia. Voiko suupielet olla enempää alaspäin. Meneehän taloudessa huonosti, mutta voisi ministeri näyttää vähän optimismia ja valaa uskoa, että tästä tullaan vahvempina ulos.

Vierailija
53/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on hyvä ja tekee välttämättömät uudistukset.

Vierailija
54/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettakoon vielä tähän vaatekysymykseen, että sekä miespuoliset ministerit ja kansanedustajat pukeutuvat tyylikkäisiin pukuisin. Joten itse olettaisin ainakin naisministerien pukeutuvan siististi ja tyylikkäästi. 

Vierailija
55/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän faktaa vassareille:

Vierailija
56/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt varmasti tuon Häkkäsen mielestä nuo pienet yksityiskohdat perattava läpi? Jäi vähän epäselväksi.

Vierailija
57/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikeaa ymmärtää miten se, että viedään aikuisopintotuki pois - kasvattaa opiskelua uudelle alalle ja töihin vaikkapa kuljetusalalle? 

Vierailija
58/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tuolla hooralta näyttää?,ihan asialliset vaatteet on.

Vierailija
59/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä reilut 3 vuotta Orpon hallituskautta jäljellä, huoh.

Vierailija
60/77 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikeaa ymmärtää miten se, että viedään aikuisopintotuki pois - kasvattaa opiskelua uudelle alalle ja töihin vaikkapa kuljetusalalle? 

Ministeri kysyy: "Mikä on yksilön vastuu omasta koulutuksestaan?"

https://www.verkkouutiset.fi/a/mika-on-yksilon-vastuu-omasta-koulutukse…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan