Eduskunnan kyselytunti nyt
Katsooko joku muukin? Pääministerillä on liian pienet housut. Ilmeisesti ei ole rahaa ostaa uusia housuja. Puku istuu taas muutenkin huonosti.
Kommentit (77)
Oikein arvasin, jo kello 16.20 siellä alkoi Hallituksen kyselyvuoro. Tämän pitäisi olla opposition mahdollisuus kysyä Hallitukselta. Halla-aho aloitti tämän tyylin. Eikö hänen tarvitse noudattaa sovittuja ohjeita.
Täällä on taas vauvan palstan tyylitaiturit vauhdissa.. voin vain kuvitella miltä itse näytätte.. Tuskin ootte persettänne ylös saanut siitä sohvasta tänään..
Vierailija kirjoitti:
Aina syy edellisessä hallituksessa. Ei oteta vastuuta.
Tämä taloustilanne on pitkälti edellisen hallituksen syytä
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas vauvan palstan tyylitaiturit vauhdissa.. voin vain kuvitella miltä itse näytätte.. Tuskin ootte persettänne ylös saanut siitä sohvasta tänään..
Tuo Riikka Purran pukeutuminen tänään ei nyt vaan ole sellaista pukeutumista, johon valtiovarainministerin olettaisi pukeutuvan eduskuntaan.
Petteri Orpo voisi vihdoin hankkia oikeaa kokoa olevan istuvan puvun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Riikka Purran pukeutuminen tänään ei nyt vaan ole sellaista pukeutumista, johon valtiovarainministerin olettaisi pukeutuvan eduskuntaan.
Kyllä. Muut naisministerit näyttävät pukeutuneen siististi, esim. Anna-Maja Henriksson Purran vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Porvarit näyttävät osaamistaan.
Puhuvatkin niin totta kuin osaavat.
Orpo opettaa oppositiota. Nyt on vaan leikattava köyhiltä. Ei ole vaihtoehtoa. On hieno pääministeri nyt Suomella. Arvostan.
Hyvinvointi ja turvallisuus oikeasti vain heikentyvät silloin kun sosiaaliturvasta ja sote-palveluista loputtomasti vain leikataan. Asia ei suinkaan ole niin kuin pääministeri väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Riikka Purran pukeutuminen tänään ei nyt vaan ole sellaista pukeutumista, johon valtiovarainministerin olettaisi pukeutuvan eduskuntaan.Kyllä. Muut naisministerit näyttävät pukeutuneen siististi, esim. Anna-Maja Henriksson Purran vieressä.
Anna-Maja Henrikson pukeutuu lähes aina siististi, hillitysti, ikänsä ja vartalonsa rajoitteet huomioiden.
Satonen on jotenkin vaan niin hyvä ja osaava.
Purra näyttää ihan harmaalta haamulta.
Vierailija kirjoitti:
Ai pitäiskö sohvaa varten pukeutua? Jos olisin töissä eduskunnassa ja tilaisuus vielä televisioitaisiin, niin totta hitossa pukeutuisin asiallisen tyylikkäästi.
Karu totuus nyt vain on, että lähihoitajuus tai sote-ala on näille ikäsyrjintää kokeille vaikeasti työllistyville, joiden suurin ongelma on se ikä tyyliin ainoa vaihtoehto. Näin se tosin on valitettavasti myös koko ajan kasvavan muunkin ihmisjoukon kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Purra ei kerro, puuttuuko hallitus eläkkeisiin.
Mikä on outoa. Tuliko sille raja kuinka törkeästi voi valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Miten noin synkän värisissä vaatteissa siellä ovat. Missä riemunkirjavat asut?
Purralla on pellen housut ainakin löytynyt jalkaan
Hallitus ei nyt vakuuta, mutta siinä ei ole mitään uutta, eikä se edes jaksa yllättää.
Vihervassarko nyt osaisi pukeutua,tyylitajua ei ole.Kirpputori rämiskää päälle ja syyhyä pukkaa.
Kyselytuntien vakiseuraajana piti kuikata välillä tänne palstalle, että mitä mieltä ollaan kysymyksistä ja vastauksista noin yleensä, mutta av ei pettänyt tälläkään kertaa. Vaatteet, vaatteet, vaatteet. :D Työministeri on muuten raittiusmies.
Tähtäävät pian alv nostoon.Joudumme tarkkikselle Eu väläyttelee.Mistä vassarit leikkaa ?