Miksi joku kiittää facessa ryhmään pääsystä?
En kaipaa kommentteja siitä kuinka typerää se on vaan tällä kertaa kiinnostaa syyt miksi joku tekee niin. Kun niihin ryhmiin kuitenkin pääsee mukaan kaikki, jotka liittymispyynnön laittaa, ei se ole mikään saavutus tai jonkun raadin suuren hyväksynnän tulos. Mitä siis liikkuu päässä ihmisellä, joka tekee ryhmään julkaisun, jossa lukee vain, että kiitos ryhmään pääsystä?
Kommentit (52)
Jotkut varmaan pitää sitä hyvien tapojen mukaisena. Eräänlainen esittäytyminen kaikille. Itse en ole koskaan kiittänyt ryhmään pääsystä, luikahdan vain huomaamatta mukaan takariviin ja kommentoin vain jos on kommentoitavaa.
Joskus oli oikein "Kiitos ryhmään pääsystä"-ryhmä. Liekö enää hengissä?
Sehän voi ihan olla vitsilläkin laitettu.
Minä kiitän henkilökuntaa myymälään astuessani kauppaan pääsystä. Varsinkin Alkossa se on helppoa kun myyjä hyökkää heti siihen hollille kun ovesta ilmestyy sisään. Lisäksi minulla on tapana taputtaa kun hissi pysähtyy valitsemaani kerrokseen.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut varmaan pitää sitä hyvien tapojen mukaisena. Eräänlainen esittäytyminen kaikille. Itse en ole koskaan kiittänyt ryhmään pääsystä, luikahdan vain huomaamatta mukaan takariviin ja kommentoin vain jos on kommentoitavaa.
Ryhmässä on usein 200 000 jäsentä. Miksi pitää esittäytyä niin monelle? Ymmärrän, että 5 hlö ryhmässä on kohteliasta esittäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kiitän henkilökuntaa myymälään astuessani kauppaan pääsystä. Varsinkin Alkossa se on helppoa kun myyjä hyökkää heti siihen hollille kun ovesta ilmestyy sisään. Lisäksi minulla on tapana taputtaa kun hissi pysähtyy valitsemaani kerrokseen.
Tämä on hyvä. Myös noustessaan metroon ja ratikkaan voisi huudahtaa äänekkäästi kaikille siellä, että kiitos kulkuneuvoon pääsystä.
Kiitos tähän aloitukseen pääsystä!
Vierailija kirjoitti:
Silloin siinä näkee jonkun järjen, jos kiittää ryhmään pääsystä ja samalla esittää jonkun kysymyksen tai huomion.
Mä kuulun yhteen aika pieneen koira-aiheiseen ryhmään jossa on tapana esittäytyä ja laittaa kuva koirasta ja kertoa vähän taustaa. Se onkin varmaan kivoin kaikista ryhmistä mitä siellä on.
Pelkkää huomiohuoraamista ja helkkarin ärsyttävää.
Tämä on kyllä niin Very Finnish Problem kuin olla voi.
Normaalia käytöstä sanoa "kiitos".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhmässä on usein 200 000 jäsentä. Miksi pitää esittäytyä niin monelle? Ymmärrän, että 5 hlö ryhmässä on kohteliasta esittäytyä.
Kuinka monta liittyjää? Jokainen kiittää. Ja 1% jäsenistä postaa kerran päivässä kukkakuvan tvast. niin ryhmä on tukossa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Pikemminkin voisi kysyä miksi ap nälvii maailman yksinkertaisimmalle positiivisen huomion osoitukselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole finnish problem eikä normaalia käytöstä. Mietis nyt uudelleen. Jos ryhmässä on 100 000 jäsentä ja kaikki tekee oman julkaisun että kiitos, niin siinä on 100 000 julkaisua, jotka tukkii jokasen jäsenen feedin. Sisältö niissä nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Pikemminkin voisi kysyä miksi ap nälvii maailman yksinkertaisimmalle positiivisen huomion osoitukselle.
En kylläkään ole ainoa joka asiaa ihmettelee. Ap
Luulee, että se on tapana.