menkää nyt ihan oikeasti ulos välillä, katsokaa tota etusivua kuinka negatiivinen se on kokoajan, mikä teitä oikein vaivaa? aikuiset
ihmiset. Ei tänne kannata enää tulla edes kahvinkaa hetkeksi kun ei täällä ole mitään.
Tehkää jotain muuta ihan oikeasti, käykää edes etupihallanne ja olkaa siinä 5 minuuttia auringossa.
Kommentit (28)
Kävin ulkona ja on kyllä niin liukasta. Meinasin kaatua kyljelleni kävellessäni ja sitten autosta ulos tullessa pyllähdin maahan.
Vihervasemmisto on vallannut palstan.
Odotellaan että vaalit ovat ohi, niin ei tarvitse enää katsella jatkuvia vihapuheita puolelta jos toiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmisto on vallannut palstan.
Ja tällaisia syyttelijöitä, nimittelijöitä... 🥱
Eiköhän ne väsähdä kohta, kun ei anna huomiota.
Aloittaja asettuu otsa kiiltäen ja sädekehä päänsä yllä muiden yläpuolelle ja tulee äidillisesti komentamaan ja ohjeistamaan mitä tulee tehdä ja mistä täällä saa puhua. Voisiko nämä tällaiset mätäpaiseet blokata palstalta kokonaan IP-banneilla?
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Surullinen palsta.
Jep. Nämä presidentinvaalit pilasi palstan ihan lopullisesti kun tänne on pesiytynyt porukkaa spämmäämään mitä kummallisempia vääristelyitä aina uudeksi ja erilliseksi ketjuksi. Ensin haukuttiin lähinnä Halla-ahoa ja nyt sitten Stubbia.
Miksi et itse tee palstalle kiinnostavaa ja mielenkiintoista sisältöä sen sijaan että tulet jeesustelemaan, arvostelemaan ja paskomaan muiden päälle? Tämän ketjun voi poistaa.
Mä luulen, että liika internetissä olo tekee negatiiviseksi. Muistakaa livekontatit, jutelkaa toisillenne livenä tai edes äänen tai kuvan välityksellä. Tekstin välityksellä juttelu ei ole hyväksi. Olen huomannut sen!