Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla luonnostaan helposti ruskettuva iho vai palatko heti ja tulet punaiseksi, etkä punoituksen loputtua ole ruskea?

Vierailija
08.02.2024 |

Itse rusketun aika helposti, joskus olen palannut. Osaan kyllä ajoittaa hyvin auringossa oloaikani.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketun aika helposti ja jos vähän palan se muuttuu kyllä rusketukseksi. Tosin en kyllä pala melkein koskaan, koska osaan suojautua auringolta riittävästi.

Vierailija
2/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketun helposti, en pala ja iho on ilman aurinkoakin kellertävä eikä kovin vaalea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti palava. Ruskeat hiukset  joissa luontaisesti  punapigmenttiä, todella vaalea iho. Välttelen aurinkoa, en ole etelän lomakohdeihminen.

Vierailija
4/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palan helposti ja sen jälkeen muutun taas valkoiseksi. Nuorena halusin rusketuksen ja olin paljon auringossa. Ihan turhaan. Kaiken lisäksi minulla on paljon luomia ja yksi oli jo muuttunut ihosyövän esiasteeksi.

Vierailija
5/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iho punertava ja rusketuskin näyttää siltä kuin olisin palanut. Enkä todellakaan rusketu helposti. On lisäksi aika paljon luomiakin miin välttelen aurinkoa. Rusketus tulee sitten purkista tarvittaessa. Kade olen niille jotka saa aina kauniin päivetyksen kesäisin tai lomilla. Itse en viikon lomalla saa minkään sortin rusketusta mihinkään. Palan vaan.

Vierailija
6/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisen helposti palan, mutta rusketunkin jonkin verran. 

Vierailija
7/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joku luonnonoikku: En rusketu helposti, paremminkin olen kalpea, mutta en myöskään pala herkästi.

Vierailija
8/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pala helposti, rusketukseni on punaruskea ei sellainen nätti ja tasainen väri lainkaan, mutta parempi kuin tämä talvi-iho.

Vierailija
9/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palan automaattisesti, en ikinä rusketu. Minulla on paljon pisamia ja joudun käyttämään aina aurinkorasvaa, hattuja sekä pitkähihaisia ja -lahkeisia vaatteita. Sinänsä surullista, koska tykkään keväästä ja kesästä sekä ulkouinnista. 

Vierailija
10/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketun helposti, enkä pala. En ikinä käytä aurinkovoiteita (en siis etelässäkään) ja kesäisin saatan olla tuntikausia ihan vain ottamassa aurinkoa, rakastan auringon lämpöä iholla  

Vierailija
11/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan tummempi iho kuin valtaosalla suomalaisita, äitini perua.

Rusketun erittäin helposti ja käytän hyviä auringonsuoja voiteita.  En halua vanhentaa  ihoani ennenaikaisesti eikä auringossa käristyminen muutenkaan todellakaan ole terveellistä iholle. Palanut en ole koskaan.

Jännä kyllä miten rusketusta tavoitellaan mutta jos se on luonnollinen ihonväri se on haukkumisen aihe. Koettu on.

Vierailija
12/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rusketu, muutun vain punaiseksi ja sitten taas valkoiseksi. Pari viikkoa etelässä ei näy missään. Aivan vaalea iho, aina mustat silmänaluset, punertava, punaruskeat hiukset.

Kadehdin kauniisti ruskettuneita. Hirveää olla kesälläkin rumanvalkoisissa sinertävissä säärissä.

Vierailija
13/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pala helposti, rusketukseni on punaruskea ei sellainen nätti ja tasainen väri lainkaan, mutta parempi kuin tämä talvi-iho.

Mulla täysin samanlainen nahka 🙂 

Vierailija
14/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rusketu enkä pala. Olen vaan valkoinen. 

Vierailija
15/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joku luonnonoikku: En rusketu helposti, paremminkin olen kalpea, mutta en myöskään pala herkästi.

Hei, täällä toinen! 

Vierailija
16/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rusketu, muutun vain punaiseksi ja sitten taas valkoiseksi. Pari viikkoa etelässä ei näy missään. Aivan vaalea iho, aina mustat silmänaluset, punertava, punaruskeat hiukset.

Kadehdin kauniisti ruskettuneita. Hirveää olla kesälläkin rumanvalkoisissa sinertävissä säärissä.

Itse näytän talvella siltä, että mulla on joku maksasairaus.

T. Kellertävä ihonsävy

Vierailija
17/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusketun helposti, enkä pala. En ikinä käytä aurinkovoiteita (en siis etelässäkään) ja kesäisin saatan olla tuntikausia ihan vain ottamassa aurinkoa, rakastan auringon lämpöä iholla  

Ruskettuminen on merkki ihon vaurioitumisesta. Kannattaa suojata ihoa ja rajoittaa aurinkoa. 

Vierailija
18/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin vaalea ja minulla on paljon luomia. Palan todella herkästi. Ihoni kyllä ruskettuukin jos olen varoen auringossa. Lapsena paloin todella pahasti joka kesä useamman kerran. Äitini ei ehtinyt katsella perään. Meitä oli kuusi lasta ja alkoholisti-isä. Voi olla, että maksan myöhemmin sairastumisena nuo jokakesäiset palamiset. 

Vierailija
19/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ne sääret oikeasti pahasti häiritsee niin hommaa Vita Liberatan tanning moussea. Helppo käyttää, ei sotke, medium-sävyllä et voi saada liian tummaa lopputulosta. Eikä tee mitään luonnotonta oranssia tai kellertävää sävyä. Itse olin viime kesänä sen verran turhamainen että tuli ostettua ja on kyllä maineensa veroinen (tuli luettua iso määrä arvosteluja.)

Vierailija
20/20 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun skaala on valkoinen - kirkkaan punainen - valkoinen. Sekä äitini että lapseni ruskettuvat sellaisen kauniin ruskeiksi.. ärsyttäviä ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme