Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Transnaiset dominoivat lentopallossa Kanadassa! Tällaistako naisten urheilu tulee olemaan?

Vierailija
08.02.2024 |

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/d5ff836b-86bf-440c-83fa-1f49b9311c…

Surullista luettavaa. Yksi nainen sai jopa pallosta naamaan niin, että joutui lasarettiin. 

Kommentit (555)

Vierailija
61/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ovat naiset tilanneet ja nyt sitä on tarjolla. Enjoy!

Ei tätä uskalla naisena vastustaa, tai saa r*iskaus- ja t*ppouhkauksia näiltä transnaisilta. Osaavat olla tosi aggressiivisia halutessaan, hyvin miestyypillistä käytöstä ettenkö sanoisi.

Kyllähän jopa ex pm teroitti ilmiselvää totuutta että transnaiset ovat naisia.

Osa uskoi, osa ei uskonut. Ihan turha sanoa että sukupuoli ratkaisee, kyllä ne ovat muut asiat mitkä jakavat kantoja. Ikä ja paikkakunta esimerkiksi.

Vierailija
62/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeus määrittää itse sukupuolensa on naisten äänin tähän nykytilanteeseen viety upea hulluus. =D

Nautin tästä. 

Hieno oppitunti syystä ja seurauksesta. Ei se silti perille mene, toisin kuin noiden miesten iskulyönnit.  

Et ole itsekään yhtään parempi tuolla asenteella. Joko olet mies tai pickmegirl.

Naiset eivät saa olla erimieltä kuin wokettajat, tai ruvetaan haukkumaan pickmegirliksi. Loogista.

Totta kai. Ihan sama mitä naisena sanot. Transuilla on lupa potkia, lyödä ja haukkua sinua kaikki muu on transfobiaa

Tähän on tultu: naisten ja naisten oikeuksien yli kävellään mennen tullen nu

Toisten ihmisoikeudet ovat tärkeämpiä kuin toisten ja järjestys tehdään nyt selväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeus määrittää itse sukupuolensa on naisten äänin tähän nykytilanteeseen viety upea hulluus. =D

Nautin tästä. 

Hieno oppitunti syystä ja seurauksesta. Ei se silti perille mene, toisin kuin noiden miesten iskulyönnit.  

Et ole itsekään yhtään parempi tuolla asenteella. Joko olet mies tai pickmegirl.

Naiset eivät saa olla erimieltä kuin wokettajat, tai ruvetaan haukkumaan pickmegirliksi. Loogista.

Totta kai. Ihan sama mitä naisena sanot. Transuilla on lupa potkia, lyödä ja haukkua sinua kaikki muu on transfobiaa

Tähän on tultu: naisten ja naisten oikeuksien yli kävellään mennen tullen nu

Ei ole kaikilla vielä korkkareissa t r a n s u kokoja :D

Vierailija
64/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää myös hassua. Naisten lentopallossa naiset istuu koko pelin vaihtopenkillä ja ukot lätkii 200 km/h palloja kentälle pakotettujen muutamien naisten päihin :D

Siis aivan uusi urheilulaji. Plätsis-pallo? Naamapallo?

Kas kun ukot eivät mätki naisia sinne tänne. Jaksaisivat kevyet naiset heittää verkon yli kuin lentopallot konsanaan. Se jo kertoo tästä epäsuhdasta. Parimetriset yli satakiloset ukot vs 155cm 50kg naiset.

Vierailija
65/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin transnainen ja en tiedä mitään kaikkia miellyttävää tapaa, millä tavoin naisurheilu pitäisi järjestää. Yksi voisi olla esimerkiksi, että kivekset luokiteltaisiin dopingiksi, joten niistä täytyy luopua ja odottaa määrätty aika, mikä muutoinkin dopingin jälkeen kuuluu odottaa. Ja olen tosissani,että jotain selkeitä sääntöjä täytyy olla.

Ei ne pelkät kivekset siihen vaikuta, vaan esimerkiksi pituus ja painoero.

Vierailija
66/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

parasta on ettei tarvii tehdä hormoonihoitoja tai sukupuoleleikkausta, senkun ilmoittaa olevansa nainen

Kehtaisko joku tuon jo ensi viikolla tehdä? Sanoo vaan että tuntee itsensä hyvin voimakkaasti naiseksi jonka täytyy päästä toteutumaan. Olemaan oma todellinen itsensä. 

Sehän on tietysti otettava mukaan.

Vierailija
67/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ransuilla on nyt sellainen aakkossuoja tässä niin heihin ei voi tasa-arvokiihkoilijatkaan tarttua vaikka vaikuttaisi miten miesten harrastamalta naisten poljennalta.

Vierailija
68/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin transnainen ja en tiedä mitään kaikkia miellyttävää tapaa, millä tavoin naisurheilu pitäisi järjestää. Yksi voisi olla esimerkiksi, että kivekset luokiteltaisiin dopingiksi, joten niistä täytyy luopua ja odottaa määrätty aika, mikä muutoinkin dopingin jälkeen kuuluu odottaa. Ja olen tosissani,että jotain selkeitä sääntöjä täytyy olla.

Eikös yleisurheilussa nimenomaan ole tietyt testosteronirajat, mitä naiset eivät saa ylittää? Tästä syystähän Caster Semenyakaan ei ole pystynyt kilpailemaan, sillä vaikka on biologisesti nainen, hänellä on liian korkeat testosteronitasot. Ja Jade Nyström on itse jossain ohjelmassa selittänyt, miksi jatkaa miesten sarjassa hyppäämistä: se vaatisi hormonihoitoa useamman vuoden ajan, jotta testosteronitasot saataisiin riittävän alas ja tänä aikana ei käytännössä voisi kilpailla ollenkaan.

Vierailija
69/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on käynyt läpi miehen murrosiän, niin kivesten poisto tai kivesten toiminnan estäminen ei riitä. Miehen murrosiän jälkeen miehen elimistön on monin tavoin voimakkaampi, tehokkaampi, ulottuvampi ja nopeampi kuin naisen elimistö. Kapea lantio -> nopeampi juoksu, pidemmät raajat -> pidempi askel ja käsivarren ulottuvuus, pidempi pituus -> etua pituutta vaativissa lajeissa, suuremmat keuhkot ja sydän -> parempi hapenottokyky, suuremmat lihakset -> voimaa. Miehen fyysinen etu on yksinkertaisesti musertava.

Vierailija
70/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ransuilla on nyt sellainen aakkossuoja tässä niin heihin ei voi tasa-arvokiihkoilijatkaan tarttua vaikka vaikuttaisi miten miesten harrastamalta naisten poljennalta.

Jep se on nykyään LGBTQIAIDDQD

Vierailija
71/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha urputtaa siitä että maailma menee eteenpäin. Transnaisten menestymisessä ei ole mitään väärää. Lentopallo ei ole tähänkään asti ollut pelkkä taitolaji, vaan lyhyiden naisten on aina ollut vaikeampi menestyä kuin pitkien. Sille ei vaan voi mitään, että jotkut saa syntyessään paremman fysiikan kuin toiset.

Vierailija
72/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi eikö jankkaajapoika saa huomiota?

Vierailija
73/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transnaisia ei pidä päästää mihinkään naisten lajeihin mukaan. Tehkää oma "no-gender" ryhmä, johon kuka tahansa riippumatta omasta sukupuolesta voi osallistua. 

Vierailija
74/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs pojat vollottako nyt. Itsehän te olette hinkuneet ihania transnaisia ja ladyboyta. Sitä saatte mitä tilasitte, nauttikaa :D

Urheilu kustannetaan sponsorirahalla. Jos ei kelpaa niin ei varmaan tule rahaakaan.

Mulle urheilu on yksi viihteen muoto. MIkä minä olen sitä rajoittamaan? Katson mitä haluan ja jätän katsomatta, mitä en halua katsoa. Niin yksinkertaista.

Ja sitä katsojille/ lukijoille tarjotaan, mitä he klikkaavat. Ap edisti taas kovasti transurheilijoiden tasa-arvoa, kiitos siitä.

Vierailija
75/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten sarjat ei tosiaan tee urheilusta reilua, koska ihmisillä on muitakin eroja kuin sukupuoli. Jotta kilpaurheilu olisi reilua, sukupuolten lisäksi pitäisi ottaa vähintään pituus- ja painorajat kehiin.

Tämä voi tulla joillekin järkytykysenä, mutta oikeasti erillisillä naisten sarjoilla on vain 2 tarkoitusta: tarjota heteromiehille silmänruokaa ja antaa myös miehiä huonommille naisille mahdollisuus saada illuusio menestyksestä. Sillä onko menestyvä nainen cis- vai transtaustainen ei ole mitään väliä. Jos urheilua seuraavia miehiä ei haittaa, että naisten sarjoissa näkyy myös karvaisia ja peniksellisiä naisia, antaa mennä vaan.

Haittaa, hyi helvetti sinne mitään ransupettereitä kaivata

Vierailija
76/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On  se vähän outoa minusta, että Suomessa voi valita itse mitä sukupuolta edustaa, mutta ei saa vapaasti valita etunimeään.

Vierailija
77/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin tästä. 

Olen lähes käsittämättömän paljon parempi kuin ne vähäjärkiset jotka ampuivat itseään jalkaan, koska ovat niin ihanan wokesti pihalla reaalimaailmasta.  

Nautin v*tutuksestasi. Jatka samaan malliin ja katson miten maailma muuttuu sen myötä yhä enemmän huvitukseksi minun kaltaisilleni ja kärsimykseksi sinun kaltaisillesi.  

Vierailija
78/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On  se vähän outoa minusta, että Suomessa voi valita itse mitä sukupuolta edustaa, mutta ei saa vapaasti valita etunimeään.

Sallittuja etunimiä on paljon enemmän kuin sukupuolia, joista jokainen voi valita vain kahden vaihtoehdon välillä.

Vierailija
79/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi transmiehiä ei ole miesten sarjassa? Kun ei ole fyysistä etumatkaa.

Vierailija
80/555 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transnaiset tuhoavat naisurheilun. Onko machomiesten tai ZOG:n juoni palauttaa urheilu vain miehiseksi?