Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella huolissani tukien leikkaamisesta

Vierailija
08.02.2024 |

Pelkään tämän aiheuttavan kärsimystä ja lisääntyviä ongelmia.Ennestään kurjimmissa tilanteissa olevilta kiristetään pienistä tuloista.

On jäätävää kun edim.asumistukea höylätään iso siivu.Se on monella ruuasta pois tai muista perustarpeista.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskekaa kannattaako mun tehdä töitä kun oon yh ja lapsia on 4? Asutaan omakotitalossa ja vakuutus, sähkö menee toimeentulotukeen... Oon lähihoitaja ja palkka pari tonnia kun teen kaikki viikonloput. Enemmän saan kotona !

Sun ongelma ei ole tulot. tai työ vaan miehen puute.

No Sulkavan löytyy ratkaisu jokaisen ongelmiin ku liukuhihnalta.. 

Vierailija
102/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain maataloustuki,potenssituki ja hitsareiden juurituki on säilytettävä.   

Muut voidaan poistaa.

Kitisiät itärajalle vartioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joko taas itku virsi tuet on liijan pieniä.moneskohan jo tällä viikolla.itkekää oikee kunnolla kyl ne tuet nousee ja elintaso nousee kun sohvalla itkee.mut mä lähen nyt töihin.

Olet oikeassa! Itkeminen ei auta.

Aika mennä kadulle!

ei vaan töihin... käsitit väärin ei kadulla elintaso nouse ja rahaa tule.meidänkin firma etsii asentajia 4kpl palkka on alussa kusiset 17e h mutta nousee siitä kun jotain tekee.mut ei löydy tekijöitä sano pomo.

Asentajia? mikä koulutus pitää olla pohjalla?

ei mitään tai amis.mut mulla e

Vaikka sinä olet joskus ollut loinen, ei se tarkoita että muut työttömät ovat sellaisia. 

Vierailija
104/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joko taas itku virsi tuet on liijan pieniä.moneskohan jo tällä viikolla.itkekää oikee kunnolla kyl ne tuet nousee ja elintaso nousee kun sohvalla itkee.mut mä lähen nyt töihin.

Olet oikeassa! Itkeminen ei auta.

Aika mennä kadulle!

ei vaan töihin... käsitit väärin ei kadulla elintaso nouse ja rahaa tule.meidänkin firma etsii asentajia 4kpl palkka on alussa kusiset 17e h mutta nousee siitä kun jotain tekee.mut ei löydy tekijöitä sano pomo.

Vai ei. Missä on ilmoitus julkaistu? Ottaako oppisopimuksella? Järjestääkö rekrykoulutusta??? 

Vierailija
105/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muuttaa vankilaan. On ilmainen asunto ja ilmainen ruoka ja varma työpaikka josta tienaa 950 euroa kk käteen. Kyllä suomessa toimeen tulee mutta pitää tehddä asioita sen eteen että saa rahaa joten ryöstä joku kauppa niin pääsee vankilaan.

Kivat seinänaapurit?

Turvallista?

nii ennemmin vankilaan kun töihin pääasia et on ilmainen asuminen.kertoo pummien ajatusmaailmasta.tän takia nyt leikataan tukia ja nostetaa veroja.

Kuka näin ajattelee? Oikeistolaisten ehdotuksiahan nuo ovat! Kannattaako noin pihalla olevan kirjoittaa mitään?

en tiedä kuka mut monella palstalla lukee et jos tuet laskee niin varastelemaan tai vankilaan työ vaihtoehtoa ei mainita.onko saakelin pösilö normaalia sun mielestä?sä oot pihalla

Vierailija
106/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on työttömien opeteltava ajattelemaan työntekemistä. Loisimisen aika on tullut päätökseen. Siitä pitää Orpo kiinni.

Vierailija
107/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on työttömien opeteltava ajattelemaan työntekemistä. Loisimisen aika on tullut päätökseen. Siitä pitää Orpo kiinni.

mä en lähe tonne kylmään ja kesällä liijan kuuma ei kiitos.

Vierailija
108/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa voi tienata eri keinoin. Aina jollain on jotain pikkuhommaa tarjolla josta satasen tienaa. Itse olen tehnyt pihatöitä vanhuksille ja kesällä niistä voi tienata 300 euroa viikossa. Sitten olen kalastanut paljon ja myynyt kalaa. Ihmiset ostaa ahventa fileerattuna ja siitäkin voi saada 2 viikon aikana 300 euroa.

Siis pimeitä tuloja?

Vierailija
109/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juujuu, monesko aloitus samasta aiheesta? 

Tärkeä, tärkeimmästä päästä, ihmisen kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista kyse.

Vierailija
110/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mäkin oon tosi huolissaan tuilla makaajista kun aamulla lähen töihin mitenhän ne pärjää siellä sohvalla voi voi voi

Vierailija
111/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa kuultua, joku kiltin pojan näköinen, kovaääninen huumehörhö selitti puhelimessa: "joo, sit massit ja muijan massit meni  ja plää, plää ja sit silkkaan vitutukseen taskutin sixpäkin lonkeroo kun palautin pullot...

Miksei kukaan ole huolissaan näiden lyrinkäyttäjien toimeentulosta?

Vierailija
112/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisen, opiskelevan yh:n tulot kuukaudessa 1500e. Opintotuki, asumistuki, lapsilisät, elarit. Tällä elätetään kaksi alle kouluikäistä lasta, ei paljoa naurata. Kun esiin nousee kysymys, oliko pakko kolmekymppisenä hakeutua opiskelemaan niin kyllä oli: edellinen ammatti laukaisi allergian joten oli pakko joko uudelleenkouluttautua tai alkaa räkimään kattoon. 

Jos saisin tuon verran palkkatuloa, saisin silti päälle elarit, lapsilisät ja asumistukea joitain hiluja.

Vierailija
113/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko kuitenkin niin, että se herraskartanossa asuva tahallaan työtön pirulainen onkin oikeiston keksimä viholliskuvatus jolla voi perustella oman sadisminsa ja pissipäisyytensä?

Oikeiston keksimä vihollinen on työllinen, jola ei suostu vaihtamaan työpaikkaa valtiolle eikä suostu toimimaan Venäjän myyränä eikä suostu lähtemään politiikkaan/suostu yhteiskunnan ylempiin virkoihin.

Vierailija
114/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun köyhemmällä alueella ja viime aikoina olen monesti todistanut, kun jollakin asiakkaalla jää ruokaostokset kassalle, kun ei vaan rahat riitä. Tämä tulee lisäämään rikollisuutta huimasti. 

Rikolliset joutuu vankilaan. Siellä on täysi ylläpito.

Näpistelyistä et joudu vankilaan. Jengi alkaa pöllimään ruokaa. Ruuan hinta nousee entisestään. 

Varkailta kädet poikki.

Ja sinulta pää poikki, kusipää.

Vierailija
115/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo mäkin oon tosi huolissaan tuilla makaajista kun aamulla lähen töihin mitenhän ne pärjää siellä sohvalla voi voi voi

Sullahan on täysi vapaus jäädä kotiin makoilemaan sohvalle jos se on niin mukavaa.

Vierailija
116/116 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on täysi vapaus jäädä kotiin makoilemaan sohvalle jos se on niin mukavaa.

mukavaa se on mut haluun tietyn elintason omakotitalo ja vene ja rahaa tilillä ni ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi