YT: Arto Satonen kertoo voittajan vinkit syntyvyyteen
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on aivan oikeassa.
Pitää laatia sellainen perhepoliittinen ohjelma, että syntyvyys alkaa lisääntyä.
Kuten Satonen toteaa, enemmän työelämän ja perheiden yhteensovittamista: Etätyö, Joustavat työajat, ym.
Myös hyvinvoininti valtion säilyttäminen edellyttää syntyvyyden kasvua.
Mitäs nykyhallitus on tehnyt helpottaakseen työelämän ja perheiden yhteensovittamista? Orpo vaan meuhkasi ettei kokoaikatyökään riitä, vaan pitää raataa enemmän. Ja vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mukaan synnytystalkoisiin.
Ai mää vai? N62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mää vai? N62
Hedelmöityshoidoilla myös yli 60-vuotiaita naisia on saatu raskaaksi.
Satonen on ehkäisyväline siinä kuin kortsut ja e pillerit.
Tähän Purran päällekkäisleikkauksiin, ja työolojen heikennyksiä ei nykyään kukaan tee lapsia kärsimään.. 👍👍👍👍
Suomi-laiva tarvitsee uutta miehistöä.
Vierailija kirjoitti:
Satonen on ehkäisyväline siinä kuin kortsut ja e pillerit.
Miksi kiusaat?
Laupias taivas tuota suunnatonta typeryyttä! Tyhjät tynnyrit jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mää vai? N62
Sinäkö maksat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mää vai? N62
Sinäkö maksat?
Omista säästöistä kai nuo maksetaan. Voi myös saada lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on aivan oikeassa.
Pitää laatia sellainen perhepoliittinen ohjelma, että syntyvyys alkaa lisääntyä.
Kuten Satonen toteaa, enemmän työelämän ja perheiden yhteensovittamista: Etätyö, Joustavat työajat, ym.
Myös hyvinvoininti valtion säilyttäminen edellyttää syntyvyyden kasvua.
Mitäs nykyhallitus on tehnyt helpottaakseen työelämän ja perheiden yhteensovittamista? Orpo vaan meuhkasi ettei kokoaikatyökään riitä, vaan pitää raataa enemmän. Ja vielä enemmän.
Onhan niitä toimenpiteitä tehty. Ja ministerit näyttävät itse esimerkkiä.
Minä miehenä tekisin lapsia jos minulla olisi kumppani,jos minulla olisi parempi palkka(tai kevyempi verotus) ja myös yhteiskunnan asenteiden sekä arvojen pitäisi muuttua enemmän vastaamaan vaikka 1980 lukua.
Olen ikisinkku ja lapseton mies. Satonen ei tiedä mistään mitään ja täysin turha ukko samoin myös thl ja jokainen hallituspuolue on täysin tietämätön siitä miksi lapsia ei synny.
M33
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä tekisin lapsia jos minulla olisi kumppani,jos minulla olisi parempi palkka(tai kevyempi verotus) ja myös yhteiskunnan asenteiden sekä arvojen pitäisi muuttua enemmän vastaamaan vaikka 1980 lukua.
Olen ikisinkku ja lapseton mies. Satonen ei tiedä mistään mitään ja täysin turha ukko samoin myös thl ja jokainen hallituspuolue on täysin tietämätön siitä miksi lapsia ei synny.
M33
Mikä koulutus ja ammatti sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Mikä koulutus ja ammatti sinulla on?
Liittyy asiaan miten?
M33
Ei tee kun mikään ei takaa että lapset on turvassa jos kaikki ei menekään nappiin.