Naiset kertokaahan
Jos mies on kestävä sängyssä tekee hyvät esileikit ja olet ihan valmis ottamaan kalun sisään. Miten huolehdit että saat orgasmin vai riittääkö pitkä yhdyntä pelkästään, vaihteletko asennot sellaisiksi joissa saisit helpoimmin. Vai onko orgasmi naiselle rakastelussa toissijaisen juttu.
Kommentit (3)
On osittain ihan legendaa, että me naiset olisimme jotekin kovasti erilaisia laukeamisen suhteen miehiin verrattuna. Jos henkisiä estoja ei ole, me naiset laukeamme ihan yhtä helposti kuin te miehetkin. Minulla kastumisesta ensimmäiseen yhdyntäorgasmiin menee lyhimmillään 2 tai 3 minuuttia. Pikapano, jonka aikana tulen muutaman kerran, onnistuu ihan hyvin 10 minuutissa.
Asento vaikuttaa minulla niin, että nopeimmin ja helpoimmin tulen, kun mies ottaa minut takaapäin. Seuraavaksi paras on ratsastus. Lähetyssaarnaaja on kolmanneksi paras, mutta (tissejä lukuun ottamatta) pienikokoisena en sitä suosi. Yhdyntäorgasmi on helppo ainakin itselle. Siihen riittää ihan vain perus aktiivisuus itseltä. Pidän siis miehen kanssa yhdessä huolta siitä, että penis osuu oikeisiin paikkoihin ja että rytmi on sopiva. Ei yhdyntäorgasmi ole mitään taikuuttaa, vaikka monet tutkimuksetkin niin yrittää väittää. Tutkimukset on kuitenkin väärässä, koska todellisuudessa ne taitaa mitata vain sitä, miten huonosti ainakin länsimaissa yhdyntäorgasmi näytetään tuntevan ihan meidän naistenkin keskuudessa. Mistä ikinä tuo sitten taas johtuukaan, en tiedä. Hyvän ystävän kanssa olen myös vaihtanut ajatuksia näistä asioista ja meillä on ihan samat kokemukset. Hän siis myös tulee helposti myös yhdynnässä.
t: Bi-nainen, 40+
Jos on hyvät esileikit niin mä kyllä tuun jo siinä. Mutta siis ajatellaan että en ole tullut ja aletaan panemaan ja pano tuntuu hyvältä ja kestää jonkin aikaa. Niin kyllä se riittää se on täysin toissijainen juttu saako vai ei. Mä saan helposti ja nopeasti klitoriksen kautta mutta yhdynnässä en oo vielä. Kun kaikki miehet on aina tullut niin nopeasti, todella nopeasti ei siinä vaan ehdi. Joku kaksi kaikista ikinä on kestänyt pidempään tai viisi minuuttia. Mutta mua ei haittaa jos se ei saa riittää kun tuntuu hyvältä seksi ja kestäisi jonkin aikaa.
No ei todellakaan ole toissijainen juttu!
Mutta harvahan sen saa pelkässä yhdynnässä, jos et ole vielä kuullut. Varmimmin sen saa siitä klitoriksesta.