Vauvakirja-suosituksia
Suositelkaa nykyään parhaimmat vauvakirjat. On niin paljon aikaa edellisestä raskaudesta, ja silloin oli käytössä muumi-vauvakirja.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin sellaisen tyhjän pehmeä kantisen kirjan mihin itse täytin sitten kuvilla ja kertomuksilla. Niissä valmiissa on melko vähän tilaa täyttää.
Hyvä idea, koska tosiaan monet valmiit ovat melko suppeita. Oot niin ihana-kirja voisi myös käydä niille jotka tykkää kirjoitella ja täyttää itse, koska siinä ei ole pahemmin valmiita kysymyksiä, vaan tyhjää ja vapaata tilaa on paljon.
Itse halusin valmiin täytettävän kirjan, ja löysin pitkän etsinnän tuloksena aivan ihanan sellaisen! Kirjasmiinan Pieni rakas-vauvakirja oli ihan unelma, koska halusin että kysymykset on valmiina ja niitä on paljon. Yllätyin, että tässä kirjassa on myös niin paljon tyhjää tilaa omille teksteille ja ihan älyttömän paljon valokuville sivuja, jotka on koristeltu ihanasti. Varmaan ainoo haittapuoli tässä kirjassa on se, että tässä on nimetty äiti ja isä, eli ei sovi kaikenlaisille perheille. Tällee normi ydinperheelle koen tän silti ihan lottovoitoksi.
Kiitos sille ihanalle, joka vinkkasi tätä Facebookin vauvaryhmässä. Taitaa olla melko uusi markkinoilla, koska en ollut kuullut tästä aiemmin.
Eräs äiti sanoi, että olisi pitänyt valitia sellainen, mihin enemmän kirjoittaa. Valokuvat on nykyisin enimmäkseen digitaalisia ja pitäisi tulostaa kirjaan liimaamiseksi.
Mä ostin sellaisen tyhjän pehmeä kantisen kirjan mihin itse täytin sitten kuvilla ja kertomuksilla. Niissä valmiissa on melko vähän tilaa täyttää.