Selänne ärsyttää niin paljon, että äänestän periaatteesta nyt Haavistoa
Inhoan Selännettä ja hänen mölöytyksiään, pidän häntä tosi yksinkertaisena tyyppinä. Nyt ärsyttää tuo ikäeromöläytys niin paljon, että ihan vaan sen takia äänestä Haavistoa. Olin vielä eilen kahden vaiheilla, kun Stubb ja Haavisto kumpikin olisivat varmaan ihan ok presidenttejä. Mutta jos tuo marsun älykkyysosamäärällä varustettu, palvottu lätkäjäbä tukee kerran Stubbia, niin mun ääni menee Haavistolle.
Kommentit (418)
Aika yksinkertainen saa olla, jos Stubbia äänestää. :D
Homoudesta on tehty aivan naurettava lyömäase, kun oikeita argumentteja vaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen erään entisen NHL-pelaajan pikkusiskon henkilökohtaisesti. Selänne oli yrittänyt vietellä hänet kun hän oli juuri ja juuri 18. Teemulla odotti vaimo ja lapset kotona.
Aikoinaan Teemun kaverin vaimo laitto kuvia ja stooreja näitten bileistä. Teemuna olisin hyvin hiljaa.
Se on kyllä jännä miten munatonta suomalainen media on, urheilutoimittajat eritoten. Nuo Teemun tempaukset tuntuu olevan yleisessä tiedossa jossain piireissä, mutta mistään lehdestä noita ei suuri yleisö saa lukea. Mikä pyhä lehmä tämä kyseinen tyyppi on?
Se on sinun äänesi, käytät sen miten käytät.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin äänestää Haavistoa ihan vain koska pidän niin säälittävänä sitä kuinka joillekin se hänen homoutensa on niin maailmaa suurempi ongelma. Sinänsä en kyllä pidä kummastakaan ehdokkaasta enkä näe lopulta kovinkaan suurta merkitystä sillä, kumpi heistä tulee valituksi.
Joo, samat sanat!
Valitsin kahdesta pahasta pienemmän!
Niin mitä rantaruåttalainen rikas ymmärtää tavan ihmisen elämästä!
Vierailija kirjoitti:
Homoudesta on tehty aivan naurettava lyömäase, kun oikeita argumentteja vaan ei ole.
Haaviston koko suosio perustuu homouteen. Hyvesignaloijat äänestävät vähemmistöseksuaalia ja onnittelevat itseään.
Kyllä niitä nuoria n. 18-23-vuotiaita pikkutyttöjä on nähty Selänteenkin kainalossa.
Minua taas ärsyttää Stubbin keuliminen niin paljon, että äänestän Haavistoa. Olisin toisaalta äänestänyt häntä muutenkin. Ennen toisen kierroksen alkua (en seurannut ekan kierroksen tenttejä) pidin myös Stubbia hyvänä vaihtoehtona. Kantani on toisen kierroksen käynnistyttyä muuttunut hämmentävän nopeasti huomattavan kielteiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Ap se vasta yksinkertainen onkin jos äänestää maalle presidentin sen mukaan mitä joku entinen jääkiekkoilija ajattelee asioista.
Jos on epävarma kumpaa äänestää, niin tällaisilla selänteen typerillä ulostuloilla on merkitystä. Tuskin kukaan VAIN sen takia äänestää Haavistoa. Itse kyllä tekisin samoin. Nämä stupidot, rikkaat, homovastaiset kannattajat auttavat valinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Teemullakin on oikeus mielipiteeseensä!
Kuten kaikilla perserei'illä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin äänestää Haavistoa ihan vain koska pidän niin säälittävänä sitä kuinka joillekin se hänen homoutensa on niin maailmaa suurempi ongelma. Sinänsä en kyllä pidä kummastakaan ehdokkaasta enkä näe lopulta kovinkaan suurta merkitystä sillä, kumpi heistä tulee valituksi.
Joo, samat sanat!
Valitsin kahdesta pahasta pienemmän!
Niin mitä rantaruåttalainen rikas ymmärtää tavan ihmisen elämästä!
Taitaa ymmärtää enemmän kuin Haavisto, joka ei edes tiedä ruoan hintoja lähellekään. Toiset käy kaupassa itse ja toiset ei, ne jotka ei käy ovat vihervasemmistoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaviston koko suosio perustuu homouteen. Hyvesignaloijat äänestävät vähemmistöseksuaalia ja onnittelevat itseään.
Tämä asiahan selvitettiin kyselyllä. Stubbia äänestävistä 40% mainitsi syyksi sen, että vastaehdokkaalla on väärä seksuaalinen suuntautuminen. Haavistoa äänestävistä 1%. Eli tuo prosentti Haaviston äänestäjistä haluaa äänestää nimenomaan homoa.
Ihmetten kyllä suuresti Stubbin viestintätiimin osaamista, jos eivät muka ole selvittäneet, mihin kaikkeen kasipallo liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hataralla oli sulla Stubbin kannatus jo aiemminkin jos Selänne on syy kääntää kelkka.
Aikamoinen tuuliviiri jos pääsi noin kepeästi kääntyy.
Ei se ihan niinkään ole. On ihmisiä jotka oikeasti horjuvat päätöksensä kanssa ja lopulta se saattaa olla sivustakatsojan näkökulmasta hyvinkin pienestä kiinni se äänestyspäätös, että kumpaa äänestää.
Joo, ymmärrän. Mutta että se syy on Selänne? Joka ei liity kumpaankaan ehdokkaaseen? Tyyppi joka huutelee puskista. Vähän sama kuin, että en äänestä Haavistoa koska Cheek. Kun teki niin kokoomusräppiä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Se Hesarin etusivulla mainostanut toimari taimikälie ja Selänne varmistavat ääneni Haavistolle. Tähän asti oli vähän että aivan sama, harkitsin jopa etten äänestä ollenkaan, mutta nyt tuli fiilis, että en halua kuulua tuollaisten idioottien porukkaan, jotka Stubbia tukevat.
Tääl sama. Tosin jo Halla-Ahon säälittävä, katkera ulostulo varmistivat oman ääneni. Olin kallistunut Stubbiin, mutta nyt tein päätöksen. Katsoin kyllä myös muutaman väittelyn tallenteina ja varmistuin valinnastani. Haavisto kyllä osaavampi.
Vierailija kirjoitti:
Pedaripekka on vihervassarien arvopohjan mukainen valinta.
Mites toi Niinistö, sillähän on suurempi ikäero oman eukkonsa kanssa kuin Haavistolla ja Floresilla? Onko Niinistö pedari?
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestän Stubbia kun ärsyttää tämän palstan mollaajat.
Sama...ja nuo VIHERVASEMMISTO- kiusaajat saa maistaa oikein makoisaa lääkettä...että mua naurattaa...
ERÄÄN SANOIN, TARKOITUKSENA ON NYT PUDOTTAA EPÄTOIVOTTU HENKILÖ😂
Mun mies sanoi samaa :D sillä meni tunteisiin koska hänen vanhemmilla on 14 vuoden ikäero .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä olet 'fiksu'. Tyypillinen ylimielinen stubbistin kommentti. :)
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestän Stubbia kun ärsyttää tämän palstan mollaajat.
Älähän nyt. Tämähän on vain sitä kuuluisaa "homorummutusta". Ei omaa maailmankatsomusta ja mielipidettä tarvitse vihervassareilla hyväksyttää.
No, heterolle meni ääni täältäkin.
Sama. Se Hesarin etusivulla mainostanut toimari taimikälie ja Selänne varmistavat ääneni Haavistolle. Tähän asti oli vähän että aivan sama, harkitsin jopa etten äänestä ollenkaan, mutta nyt tuli fiilis, että en halua kuulua tuollaisten idioottien porukkaan, jotka Stubbia tukevat.