Museossa töissä ja täällä ei käy ketään
Kommentit (46)
Laskut ja ruoat nyt vaan menee museoiden edelle ja päätellen tulevista leikkauksista ja veronkorotuksista en melko varmasti jatkossakaan tule käymään museoissa.
Talvisin lähinnä kaikkein isoimmissa museoissa käy ihmisiä.
olin joskus työpaikassa jossa joka päivä, ei ollut asiakkaita. tein itse mainoksia ja levitin ne kaupungin mainospaikoille ja sain lisättyä asiakasmäärää. on myös työntekijöistä kii ,kannattaako joku paikka.eli tee mainoksia,soita lehteen ja pyydä niitä tekeen juttu paikasta.
Vierailija kirjoitti:
olin joskus työpaikassa jossa joka päivä, ei ollut asiakkaita. tein itse mainoksia ja levitin ne kaupungin mainospaikoille ja sain lisättyä asiakasmäärää. on myös työntekijöistä kii ,kannattaako joku paikka.eli tee mainoksia,soita lehteen ja pyydä niitä tekeen juttu paikasta.
Miksi ihmeessä ap haluaisi asiakkaita? Tai ylipäätään kukaan muu kuin yrittäjä (museossa ei tätäkään ole)?
eli jos on töissä jossain ja saa palkkaa,kannattaa lisätä sen paikan asiakasmäärää, jotta paikka pärjää ja saa sitten itse lisää töitä ja ehkä jatkoa töille. siis hiljasina aikoina voi lukea tietysti ja sadepäivinä jolloin hiljaista.
Maailman helpoin kesätyö oli museossa kuolleessa pikkukylässä. Asiakkaita kävi 2kk aikana kolme kertaa ja aikani kului kuten kotona, ympäristö vain eri ja sain rahaa.