Maajussille morsian official 2024
Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4037)
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu siltä että ohjelmaa siivotaan koko ajan särmättömämmäksi. Aiempina vuosina tuolla aika nopeaan rikottiin jää pienillä illanistujaisilla joihin kuului alkoholi. Tunnelma vapautui ja sutinaa alkoi joidenkin välillä syntyä. Toki huono puoli että loppujen välille piinainen viiden päivän mykkäkoulu pahimmillaan.
Kuvaaminen maksaa. Ja toisaalta ei varmaan haluta, että kulisseissa tapahtuu liikaa sutinaa ja mielenkiintoista, kun sitä ei saataisi nauhallekaan. Toki voihan jokainen omia juomia ostella, jos niikseen tulee...
Samulin maatila vaatii todella työstä pitävän naisen. En itse uskaltaisi edes ajatuksissani moiseen asemaan. Huh huh.
Juuso on todellakin symppis:).
Vierailija kirjoitti:
Samulin maatila vaatii todella työstä pitävän naisen. En itse uskaltaisi edes ajatuksissani moiseen asemaan. Huh huh.
Eikö ketään muuta häiritse Juuson huokaileva puhetapa? 🙈 Jotenkin hengähtää jokaisen lauseen perään. Itselläni kaikki huomio menee siihen ja eilisessä jaksossa piti ihan keskittyä niihin muihin hyviin ominaisuuksiin, kun on niin täällä kehuttu. 😄
Vierailija kirjoitti:
Samuli hakee hänen seurassaan viihtyvää naista ja Samulin unelmissa he voisivat tehdä maatilan töitä rinta rinnan.
Mielestäni realistinen ajatus ja unelma. Toivottavasti löytää ja kuten hän itse sanoi ettei häntä kotoa tule kukaan hakemaan, pitää yrittää itse löytää ja tämä ohjelma on yksi tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy toivoa, ettei Samulilla ole ollut yhteyksiä ja tapailua tuon yhden kanssa. Täysin väärin osallistua jos näin ja lisäksi valehtelu antaa tympeän kuvan kenestä vain. Joku tarinoista olisi voitu ottaa tilalle jos on jo kuviot selvät.
Vappu siinä valehtelee, jos valehtelee, ikävää et Samuli joutuu sitä kuuntelemaan. Toki on keväällä voinut olla just sen loistoristeilijän luovutus ja neitsytmatka, jossa Krista on voinut olla mukana. En nyt muista minne se meni, varmaan joku Karibia tai vastaava. Google varmaan muistaa.
Kyllä, juuri näin. Toukokuussa tehtiin merikokeita ja kesäkuussa risteilijä (Mein Schiff 7) luovutettiin tilaajalle. Se oli kiireistä aikaa tuossa telakalla kyllä ainakin.
Pekka on heti pulassa kun naiset tulee sotkemaan järjestyksen ja autot pysäköidään väärin.
Kiia on tylsistynein morsian koko sarjan historiassa. Jokainen ilme ja elekieli viittaa siihen että evvk. Miks se on tuolla?
Milla ja pojat oli kyllä vaivaannuttava. Mitähän siellä on tapahtunut kun tunnelma niin jäinen. Maatilalle pitäisi tulla ja oven aukaisu tuotti jo vaikeuksia.
Harrille sopii täydellisesti se pitkätukkainen naurava nainen. Valitsee kuitenkin sen nätimmän.
Reetassa on jotain outoa. Suloisuus ja muka-ujo tyttömäinen keikistely ovat varmaan vain pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta häiritse Juuson huokaileva puhetapa? 🙈 Jotenkin hengähtää jokaisen lauseen perään. Itselläni kaikki huomio menee siihen ja eilisessä jaksossa piti ihan keskittyä niihin muihin hyviin ominaisuuksiin, kun on niin täällä kehuttu. 😄
Kyllä + se murre siihen päälle vielä 😀 ehkä siihenkin tottuu
Vierailija kirjoitti:
Samulin osuuksien tilalla vois näyttää muita osallistujia. Muilla tiloilla kaikki pelissä, Samulilla ei mitään pelissä. Koko ajan vaan haikailee Kristaa.
Jaa, minusta taas Oleksandraa voisi katsella vaikka kuinka paljon. Luonnollinen, mutkaton, positiivinen, puhelias ja lämminhenkinen nainen.
Pekka ja Milla ovat uskomattoman tumpeloita sosiaalisesti. Ei _minkäänlaista_ käsitystä miten ihmisiä tai treffikumppania kohdellaan. Pekka kohtelee naisia kuin esineitä joista hän saa valita itselleen haluamansa. Osalle kiva, osalle surkea ja tyly ja omat kysymykset ainut kiinnostuksen kohde. ja Milla kaipaa jännämiestä. Kommunkoinnin alkeet molemmilla hukassa.
Samuli ei tunne minkäänlaista vetovoimaa naisiinsa, eikä tuo yllätä. Oleksandra on ihana ja mukava, mutta täysin eri maailmasta ja sopisi vanhemmalle miehelle. Kiia on käsittämättömän tympeä. Tuotanto mössi Krista-kuvion. Olisivat ottaneet toisen maajussin varsinaiseen ohjelmaan, jos Samulin tilanne noin surkea.
Ainut normaali kuvio ja ihmiset tällä kaudella Sami morsianehdokkaineen.
Vierailija kirjoitti:
Pekka ja Milla ovat uskomattoman tumpeloita sosiaalisesti. Ei _minkäänlaista_ käsitystä miten ihmisiä tai treffikumppania kohdellaan. Pekka kohtelee naisia kuin esineitä joista hän saa valita itselleen haluamansa. Osalle kiva, osalle surkea ja tyly ja omat kysymykset ainut kiinnostuksen kohde. ja Milla kaipaa jännämiestä. Kommunkoinnin alkeet molemmilla hukassa.
Samuli ei tunne minkäänlaista vetovoimaa naisiinsa, eikä tuo yllätä. Oleksandra on ihana ja mukava, mutta täysin eri maailmasta ja sopisi vanhemmalle miehelle. Kiia on käsittämättömän tympeä. Tuotanto mössi Krista-kuvion. Olisivat ottaneet toisen maajussin varsinaiseen ohjelmaan, jos Samulin tilanne noin surkea.
Ainut normaali kuvio ja ihmiset tällä kaudella Sami morsianehdokkaineen.
Onko Kiialla joku puhevika, kun eilisessä jaksossa kuulosti ihan siltä? Toisteli samaa sanaa ja lausetta monta kertaa.
Sami on ilmeisesti aivan rakastunut tuohon kuulokkeen käyttöön, ollut jo ilmeisen kauan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuli varmaan ihan jees mies, mutta huusholli aivan kammottava sisustukseltaan.
Krista-puhelu ja samulin muikisteleminen kyllä herättää epäilykset et on oltu tekemisissä muuten. Neiti ei vaan halunnu ohjelmaan. Kurja juttu näille kahdelle muulle daamille.
Minusta kuullosti Kristan puhelussa, että ei sitä Kristaa taida kiinnostaa Maajussinemännän osa.
"Hyi kanoja, hyi hyi", pelottavia.
Sanoihan hän, että ennen nukkuisi vaikka lehmän vieressä kuin kanojen. Minä olisin Samulina vastannut, että minun puolestani saat nukkuakin lehmän kanssa, minua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Pekka on heti pulassa kun naiset tulee sotkemaan järjestyksen ja autot pysäköidään väärin.
Kiia on tylsistynein morsian koko sarjan historiassa. Jokainen ilme ja elekieli viittaa siihen että evvk. Miks se on tuolla?
Milla ja pojat oli kyllä vaivaannuttava. Mitähän siellä on tapahtunut kun tunnelma niin jäinen. Maatilalle pitäisi tulla ja oven aukaisu tuotti jo vaikeuksia.
Harrille sopii täydellisesti se pitkätukkainen naurava nainen. Valitsee kuitenkin sen nätimmän.
Kyllä Millä oli se, joka käyttäytyi tympeästi tilalle tulijoita kohtaan. Olisi voinut edes sen oven avata valmiiksi, kun muuten oli kuin mykkä. Ihmeellistä käytöstä aikuiselta ihmiseltä, joka on itse kutsunut miehet luokseen.
Kivannäköiset kodit kaikilla maajussilla.
Taitaa olla satuolento koko Krista. Puhelinäänikin oli jotenkin teennäinen ja kalsea. Olikohan tekoäly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin et kuka kumma tuosta Pekan Reetasta tulee mieleen, niin nyt välähti; Tempparit Joonas! Se joka oli Pauliinan kanssa pariskuntana ja myöhemmin taisi olla sinkkunakin. Ihan on samaa näköä, joten olisiko sisarukset tai muuten vain toistensa kaksoisolentoja kasvoista :)
Mietin itsekin tuota Reettaa, mistä se on tuttu. Samoin Juuso on tuttu myös jostain. Ihan kuin samanlainen Juuso olisi joskus ollut aiemminkin Maajussille morsiamessa :)
Reetta on lähes takuulla ollut jossain TV:ssä aiemminkin. Sellaisista tulee aina fiilis, että ovat ohjelmassa, koska ovat vain koukussa kameran edessä olemiseen. Voin olla väärässäkin ettei ole ollut missään, mutta jäi kyllä mietityttämään mistä on tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Reetassa on jotain outoa. Suloisuus ja muka-ujo tyttömäinen keikistely ovat varmaan vain pintaa.
Söpöilyn välissä katseessa välähtää sellaista kovuutta ja määrätietoisuutta ja vilkuilee välillä kameraan, että kuvataanko mua nyt.
Milla on vielä ihan lapsi käytökseltään. Samin morsianehdokkaista pari taitaa olla saman ikäisiä, mutta osaavat käyttäytyä paljon fiksummin.
Samulin naiset farmilla ovat ihan eri oloisia kuin tämä mysteerinen Krista. Mikä hänen todellinen "naismaku" lienee?
Miten musta tuntuu siltä että ohjelmaa siivotaan koko ajan särmättömämmäksi. Aiempina vuosina tuolla aika nopeaan rikottiin jää pienillä illanistujaisilla joihin kuului alkoholi. Tunnelma vapautui ja sutinaa alkoi joidenkin välillä syntyä. Toki huono puoli että loppujen välille piinainen viiden päivän mykkäkoulu pahimmillaan.