Maajussille morsian official 2024
Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4037)
Vierailija kirjoitti:
Joku Jussi Vatasen kaltainen miekkonen juontajaksi. Eipä niitä taida Suomessa juuri olla kylläkään.
Minä ehdotan Sami Kurosta!
Vierailija kirjoitti:
Tuo Nieminen on kyllä kuin nukkuneen rukous. Varmaan vielä pappana sanailee, että olisihan sitä voinut vaimonkin etsiä, muttei tullut haettua. No olinhan minä kerran siinä ohjelmassa blaa blaa, kai sitä olisi pitänyt olla aktiivisempi.
Kuka heistä on Nieminen? Harrilta kuulostaa tuo kuvaus kyllä...
Atso ei vaikuta olevan kovin kiinnostunut löytämään morsianta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset on nyrpeitä tylsimyksiä nuorena ja ovat sitä myös vanhana. Ei ihminen perusluonteestaan pääse.
Niin. Kaikkien näiden kohdalla on kyllä päivänselvää miksi ovat sinkkuja ja miksi sellaisina pysyvätkin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset on nyrpeitä tylsimyksiä nuorena ja ovat sitä myös vanhana. Ei ihminen perusluonteestaan pääse.
Et kai viittaa Etelä-Savoon?
Vierailija kirjoitti:
Jotain vähän pelottavaa, epäilyttävää tai uhkaavaa koen Jasperista ja Reetasta. Ihan erilaiset vibat heistä kuin muista ohjelmassa olevista. En edes tiedä miksi ja miten.
Mitä uhkaavaa Reetassa on? Tarkoitatko että heillä on mahd rikostaustaa?
Minäkin loukkaannuin tuon Viivin puolesta. Viivi oli sympaattinen ja kiva kaikkia kohtaan ohjelmassa. Pekka sitten niin rumasti osoitti, että juuri häntä kohtaan ei ole kiinnostusta. Viivi on selkeästi kivoin ja aidoin Pekan ehdokkaista. Tosin ei Jennissäkään mitään vikaa ole todella. Reetta on tosi laskelmoivan oloinen kuten se laulu siellä letun paistossa. Arvasi, että Pekkaan vetoaa tuommoinen. Pelkään, ettei Reetta ole kiinnostunut edes Pekasta ainakaan pidemmän päälle. Vähän kylmän ja hankalan oloinen tyyppi.
En tykänny Samista. Samin naiset oli kaikki kauniita ja mukavia. Ei taida kukaan kelvata. Milla puolestaan on niin tunnelylmän olpinen, että ei tule suhdetta pidemmän päälle. Veikkaan, että ohjelmassa valitsee Kallen.
Atso ei kyllä vaikuta yhtään bisneshenkiseltä tyypiltä, kun joku tuossa väitti hakevan vain mainosta bisnekselle. Eihän hänellä käsittääkseni edes ollut vielä kunnolla retriitti- ym. toimintaa tilallaan. Minulle tuli Atsosta fiilis, että on demiseksuaali. Lyhyt määritelmä: "Demiseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, jossa seksuaalinen kiinnostus edellyttää kokonaisvaltaista tunnetasoa toista ihmistä kohtaan". Eli täytyy olla tutustunut syvemmin toiseen, että haluaa edetä kunnolla fyysiseen vaiheeseen. Hitaasti tutustumiseen taisi viitata loppujaksossakin.
Vierailija kirjoitti:
=Pekka
Vierailija kirjoitti:
Atso ei kyllä vaikuta yhtään bisneshenkiseltä tyypiltä, kun joku tuossa väitti hakevan vain mainosta bisnekselle. Eihän hänellä käsittääkseni edes ollut vielä kunnolla retriitti- ym. toimintaa tilallaan. Minulle tuli Atsosta fiilis, että on demiseksuaali. Lyhyt määritelmä: "Demiseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, jossa seksuaalinen kiinnostus edellyttää kokonaisvaltaista tunnetasoa toista ihmistä kohtaan". Eli täytyy olla tutustunut syvemmin toiseen, että haluaa edetä kunnolla fyysiseen vaiheeseen. Hitaasti tutustumiseen taisi viitata loppujaksossakin.
Esittelyjaksossaan pohti mahdollisia tulevia työkuvioita. Ja siksi osa naisistakin kai otti yhteyttä. On persoonana sellainen, että tarvitsee jonkun täpäkämmän tekijän rinnalle, ei saa itse välttämättä aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ratkeaa
Milloin ratkeaa? Kerro please
Tänään heti puolenyön jälkeen kännykäl saa ilmaiseksi katottua viimeisimmän jakson mtv3, miten lopuissa valinnoissa kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan ja Reetan lähentyminen on huomattu tilalla
https://www.seiska.fi/katso/tata-et-nahnyt-tvssa-maajussi-pekan-kuumat-…
Viime jaksossa jo näki Jennin ilmeestä että peli on menetetty. Murhaavia katseita Reetan suuntaan. Viivi tiennyt koko ajan että mahdollisuuksia ei ole niin voi ottaa rennosti.
Se oli se Reetan laulu ja läpinäkyvät paidat, Reetta on laskelmoiva
Vierailija kirjoitti:
Tuo Nieminen on kyllä kuin nukkuneen rukous. Varmaan vielä pappana sanailee, että olisihan sitä voinut vaimonkin etsiä, muttei tullut haettua. No olinhan minä kerran siinä ohjelmassa blaa blaa, kai sitä olisi pitänyt olla aktiivisempi.
Jännä kyllä että ainakin toinen naisista oli kovinkin kiinnostunut, mutta Harri ei sitten kummastakaan.
Atso on kyllä niin homo kun olla voi. Miksi hakea ohjelmaan mukaan naista etsimään jos pesä ei nappaa..
Kylläpäs Reetta kiemurteli ja katsoi ihan muualle, kuin kameraan ja ihmisiä kohti...lattia ja katonraja kiinnosti eniten. Taitavat kuitenkin sopia Pekan kanssa toisilleen ja se on pääasia.
Sami otti muodon vuoksi yhden tytön muka tutusteltavaksi. Turhaan, näki jo molempien naamasta. Mirako se nyt oli sen tytön nimi?
Milla valitsi ihanan Kallen ja se meni kyllä oikein. Jasper ja Juuso näyttivät ottavan tippumisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Atso on kyllä niin homo kun olla voi. Miksi hakea ohjelmaan mukaan naista etsimään jos pesä ei nappaa..
Atso on jonkun sortin hörhö, ei välttis mikään homo. Vaikee tuollaisen ihmisen kanssa on kenenkään, varsinkaan tavallisen tallaajan, tulla toimeen ja ymmärtää.
Mitenkähän on käynyt maajussien valinnoilla? Kiinnostaa kyllä, vaikka ne mun veikkaukset oli niin, että Sami ei valitse ketään farmilta vaan hänellä on joku ohjelman ulkopuolelta.
Ilmestyykö risteilijä haamu morsian Samulin elämään vai ei? Minä toivon, että Samuliin ottaisi yhteyttä joku aito maaseudulla viihtyvä kiva nainen.
Milla on kysymysmerkki? Ei ehkä kelpuuta ketään loppujen lopuksi. Tai jos valitsee sen yhden, niin sen näkee, että johtaako se parisuhteeseen? Milla on jäänyt etäiseksi ja hieman viileä. Pari sulhasehdokasta on taas hyvin mukavia ja lämpimiä. Löytävät kyllä parinsa ohjelman ulkopuolelta helposti, jos Millan kanssa ei löydy kemiaa.
Pekka ja Reetta ne yhteen sopii Mutta kumpikin ovat olleet jotenkin kylmän töykeitä muita ihmisiä kohtaan. Ehkä he nyt löytävät lämpöä toisistaan?
Tämmöinen kuva mulle on tullut ohjelman kautta. Tosielämässä jutut voi olla tietenkin toisin.