Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian official 2024

Vierailija
07.02.2024 |

Here we go! Uudet maajussit julkistettu

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4037)

Vierailija
3021/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku lämpimämpi ja tasaisempi persoona juontamaan Maajusseja. Kiitos. Juontajienkin kuuluu uusiutua.

Meininki on jo valmiiksi jäykkää, niin Vapun tenttaava olemus ei ainakaan yhtään auta ketään rentoutumaan. Toisaalta kun ohjelmaa tänä päivänä katsoo, niin ehkä se ei ole tarkoituskaan. Että sinällään sopii ihan hyvin tulla väliin vähän irvistelemään.

Täällä valitetaan paljon Vapusta, mutta minusta hän on ihan hyvä juontaja, mutta jos nyt valittaisiin uusi juontaja jossain vaiheessa, niin haluaisin Anni Ihamäen, oli aivan ihanan myötäelävä ja empaattinen, kun hän juonsi ohjelmasarjaa "Kielletty rakkaus"

No siinä on kyllä kaksi niiin KULUNUTTA naamaa, että minun mielestäni molemmat joutaisivat jo pois telkkarista jonnekin muualle hommiin. Olen ihmetellyt jo pitkään, että onko Suomessa oikeasti noin pienet piirit, että pitää noita samoja pärstiä pyörittää joka ikisessä tosiTV-sarjassa. Nuokin kaksi voisivat jo väistyä sivuun ja antaa mahdollisuuden vaikka jollekin ihan uudelle kyvylle. Kun eihän noiden hömppäohjelmien juontaminen mitään rakettitiedettä ole, niin ei niissä niin vuosien kokemustakaan tarvita... Ja etenkin tämä Anni on todella ärsyttävän ja puisevan oloinen tapaus, jota ei jaksaisi katsella joka toisessa hömppäsarjassa. Vappu sentään osaa olla hauska, mutta naama on jo todella kulunut, etenkin kun roikkuuu monessa ohjelmassa yhtäaikaa.

Vierailija
3022/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on nussinu ton Atson kaa:)

T.Pinksu

Nousiko kaverisi sen myötä paljonkin rankinglistalla😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christoffer Strandbergin kun sais juontamaan Maajussia, olis parasta!

Vierailija
3024/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christoffer Strandbergin kun sais juontamaan Maajussia, olis parasta! 

Ei missään nimessä!

Vierailija
3025/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Atso on sellainen mies, joka tekee naisista lesboja.

Ihan vaan tiedoksi, että seksuaalista suuntautumista ei voi valita eikä muuttaa, siksi eheytyshoidotkin on jo monessa maassa kielletty vaarallisina ja tullaan kieltämään Suomessakin, mutta ehkä tuo kommentti oli  vitsiksi tarkoitettukin.

Kirjoitin tuon kommentin ja vitsillä tosiaan tarkoitin. 😉 Ei eheytyshoidoille.

Vierailija
3026/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olishan ollut kohteliasta ja asiallista kertoa, että on biseksuaali. Jos kerran hän sen jo etukäteen tiesi. Minä ainakin haluaisin tietää sen seikan, jos jotain miestä tapaillisin. Saisin sitten itse päättää sopiiko se minulle. 

Puhun nyt siis tästä naisesta tapaus Atso. Muutenkin olen samaa mieltä, että tuollainen shoppailu sukupuolisen suuntauksensa kanssa on hiukan muotiasia joillekin nykyään. 

Minulla on tästä omakohtainen kokemus, kun opiskeluaikana deittailin miestä ja eron jälkeen kun olimme vielä pari vuotta kavereita, niin kerran kysyin että onko hän bi (aloin epäillä, koska sateenkaari-ihmisten oikeudet tuntuivat olevan hänelle erityisen tärkeitä). Ja myönsi olevansa. Kysyin miksi ei kertonut silloin, niin sanoi ettei nähnyt tarpeelliseksi. No näin jälkikäteen arvioituna en olisi antanut sen vaikuttaa kokonaissuhtautumiseen. Ehkä jotkut bi-ihmiset pelkäävät sen tiedon jotenkin pelästyttävän toisen. Ps. En usko mihinkään "shoppailuun"

Vierailija
3027/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta uudet juontajakyvyt olisi kiinnostavampia. Ei tosiaan Vappua, Ernestiä, Annia jne. Joku ihan uusi kasvo olisi huippu. Harmi vain, että Suomi on niin pieni maa, että täällä jaellaan hyvä veli/sisko -verkostoille juontajapestit, kun niihin on kerran päässyt sisään. Katsojille vaan tylsä juttu.

Vierailija
3028/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku lämpimämpi ja tasaisempi persoona juontamaan Maajusseja. Kiitos. Juontajienkin kuuluu uusiutua.

Meininki on jo valmiiksi jäykkää, niin Vapun tenttaava olemus ei ainakaan yhtään auta ketään rentoutumaan. Toisaalta kun ohjelmaa tänä päivänä katsoo, niin ehkä se ei ole tarkoituskaan. Että sinällään sopii ihan hyvin tulla väliin vähän irvistelemään.

Täällä valitetaan paljon Vapusta, mutta minusta hän on ihan hyvä juontaja, mutta jos nyt valittaisiin uusi juontaja jossain vaiheessa, niin haluaisin Anni Ihamäen, oli aivan ihanan myötäelävä ja empaattinen, kun hän juonsi ohjelmasarjaa "Kielletty rakkaus"

Jos Anni tulee juontajaksi, en voi katsoa sitten enää. Oli jossakin huvilahuussissa vai missä se nyt oli, en voinut katsoa. Ei kestä. Vappu on satakertaa siedettävämpi. Mutta varmasti on Vappua parempiakin. Joku joka ymmärtää jotain aiheesta, eikä vaan keikistele kameralle, kuten Anni esim. tekee.

Vierailija
3029/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se Vapussa vika ole vaan tässä ohjelman ohjauksessa kaikki.

Samaa mieltä siitä että Pöytyän Kalle oli herrasmies.

Kaikki Kallet ovat olleet ihan fiksuja, ne ainakin, jotka muistan. Nimi on enne, ehkä.

Vierailija
3030/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasosen Heikki juontamaan 🤎

Vierailija
3031/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja on kyllä ihanan pirtsakka, näin (hetero)naisena ajattelin sarjaa katsoessa, että hän vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä, jonka kanssa olisi helppo tulla toimeen. Onnea hänelle uudesta suhteesta!

Vierailija
3032/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen juontamaan!

Vierailija
3033/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu osaa hommansa oikein hyvin pidän hänestä sekin hänen edeltäjänsä oli luonteva. Otetaan nyt huomioon, että ovat aivan vieraita ihmisiä kaikki hälle eikä hänestä huomaa yhtään vaivautuneisuutta.

Ei tuo pesti ole mikään helppo.

Vierailija
3034/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope Salminen juontamaan!

🤢🤮

Vierailija
3035/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silja on kyllä ihanan pirtsakka, näin (hetero)naisena ajattelin sarjaa katsoessa, että hän vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä, jonka kanssa olisi helppo tulla toimeen. Onnea hänelle uudesta suhteesta!

En kestäisi niin ylitsevuotavan empaattista ihmistä ystävänä, rasittava tapaus.

Vierailija
3036/4037 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojana minua kiinnostavat massasta poikkeavat ihmiset. Sehän tekee ohjelmista kiinnostavamman kuin se, että kaikki olisivat toistensa kopioita. Olen nainen, joka meikkaa arkisinkin aina jne., mutta minusta on hauska nähdä telkkarissa vaikka Kiian kaltaisia naisia, jotka on mutkattomasti sellaisia kuin ovat. Nykyaikana on itse asiassa jopa aika freshiä olla tuollainen eikä joku tusinaripsienpidennysmuija. 😄 Luulisin Kiialle sopivan kaltaisensa mies, joka ei mieti ulkonäköjuttuja sekä arvostaa kouluttautumista. En tiedä onko Kiialla mitään "nörtähtäviä harrastuksia", mutta hän muistuttaa hyvin paljon olemukseltaan yhtä kaveriani vuosien takaa, joka juurikin tykkää vielä 3-kymppisenä pelata vaikkapa tietokonepelejä eikä välitä ulkonäöstään ja löysi samanlaisen miehen.

Vierailija
3037/4037 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Kataja juontamaan!

Vierailija
3038/4037 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi juontajien kierrätys? Enskareista Kari tai Tapani ( tai jopa molemmat) Maajusseihin ja Vappu Enskareihin. Ja Vapun lisäksi myös Ernest Lawson vahvistamaan Enskarit-teamia!

Vierailija
3039/4037 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia nuutila oli hyvä juontaja. Lempeä ja miellyttävä esiintyjä. Maalaistyttömäinen. Ei vappukaan ihan huono ole. 

Vierailija
3040/4037 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen Jokikunnas juontamaan!