Naapurin yksinhuoltaja nainen soittelee miehelleni pyytääkseen apuja
Esim. Jos hänen autonsa ei käynnisty ja tarvitsee apukaapeleita. Ei kunnolla tunneta edes tätä naapuria ja kerrostalossa asutaan. Kerran mies osunut paikalle sattumalta, kun naisella ollut ongelmia vanhan auton romunsa kanssa joka ei käynnisty ja arvatenkin käynnistysongelmia on tullut jatkossakin. Nainen oli pyytänyt mieheni numeroa, että jos tulee joskus taas ongelmia sen kanssa niin voi pyytää mieheni apuja ja nyt oli yrittänyt sitten soittaa sille. Itse en ole naisen kanssa koskaan jutellut, ehkä kerran ja silloinkin mieheni oli siinä. Jos yksin tulee pihalla mua vastaa niin hädin tuskin tervehtii. Tämä ei ole provo jos joku nyt luulee.
Kommentit (53)
Kauheeta. Mitähän ne siellä tekee?
Muuten onko yh pahempi kuin jos se naapuri olisi sinkkunainen? Ja miksi?
No eihän se mies voi noin mustasukkaiselle kumppanille sanoa, että itse on sanonut, että soita jos auto vielä ei lähde käyntiin, ja antanut numeronsa. Tänä talvena on ollut kovia pakkasia ja jos auto kerran ei ole lähtenyt käyntiin niin helposti käy uudestaan niin. Mikä on sen kätevämpää kuin naapuri? Kaikki järkevästi, ei mustasukkaisilla aivoilla ajattelevat, tämän tajuaa. Ja myös jos miettii miten todennäköisemmin keskustelu on käynyt. Oletko ap itse useinkin udellut toisen numeroa vai noin, että tarjoat omaasi? Tietysti jos kaikessa on salaliitto ja ihmisten kanssakäyminen vain sitä yhtä asiaa tavoittelevaa niin ehkä et pysty näin ajattelemaan. Vai oliko se ongelma, että on yh? Kun ei ole miestä niin pakko joku, vaikka varattu tai kuka vaan, saada? Niinkö itse toimit sinkkuna, vai mistä tuo ajatus?
Otsikossa "soittelee". Tarinassa soitti nyt yhden kerran. Muutenkin kyllä ihan 0/5 -kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta. Mitähän ne siellä tekee?
Muuten onko yh pahempi kuin jos se naapuri olisi sinkkunainen? Ja miksi?
Yh parempi kuin sinkku? What? Eikö se yh ihan hyvin voi ollakin sinkku?
Käskekää se ostamaan uusi akku.
Tuo on häiritsevää. Miehen pitää laittaa estoon.
Listaa sille remonttiyrityksen, sähkömiehen, putkimiehen ja auton korjaajan numerot niin kyllä se siitä. Työllistävä vaikutus.
laita autoon tarra "apuvirtaa annetaan vain miehille ja varatuille naisille!"
Vierailija kirjoitti:
Käskekää se ostamaan uusi akku.
Tuo on häiritsevää. Miehen pitää laittaa estoon.
ostin just uuden akun. voisiko miehesi tulla laittamaan sen paikalleen? tarjoan sille päiväkahvit
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole kyse mistään puutteessa olosta vaan osa ihmisistä hyväksikäyttää toisten hyväntahtoisuutta. Siis jos jatkuvasti ruinaa apua kun todennut sen toimivan.
No miksi se toimii? Dorka apn mies jakelee numeroaan ja apuaan.
Meillä kyllä naapurin kanssa on autettu toisia ihan vaikka millä kokoonpanolla. On naapurin mies jeesannut auton kanssa kun mun mies oli työreissussa ja on minun mies auttanut naapurin rouvaa kun hänen mies oli menossa. Tätä kutsutaan meillä päin avuliaisuudeksi. Tosin me ollaan heihin ihan tarkoituksella tutustuttu; sekin on meillä päin ihan normaalia. Ja pk-seudulla elellään. Eikä ole kukaan iskemässä ketään, hah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii ja ne jotka ihmetteli miksi mieheni antoi numeronsa sille. No olishan se ollut tylyä sanoa sille 'en halua antaa numeroani sulle', kun toinen pyytää. Jonkinlaiset kohteliaat välit on hyvä pitää naapureihin silti. Olisko sitten ollut uskottavaa sanoa 'en nyt muista mikä mun numero on'. Ap
Mies laittaa siis numeron estoon. Problem solved.
Kyllä mä sanon suoraan etten anna numeroani. EI ole mun ongelma jos toinen siitää loukkaantuu. MItä ihmeen kakaroita olette?
Naapurinmies auttaa minua, mutta maksan hänelle siitä. Minä taas autoin hänen vaimoaan yhdessä asiassa. Ei vaimo ainakaan toistaisesi ole valittanut, että hänen miehensä auttaa minua.
Autossa pomppii miehesi kyrvän päällä minkä kerkiää.