Naapurin yksinhuoltaja nainen soittelee miehelleni pyytääkseen apuja
Esim. Jos hänen autonsa ei käynnisty ja tarvitsee apukaapeleita. Ei kunnolla tunneta edes tätä naapuria ja kerrostalossa asutaan. Kerran mies osunut paikalle sattumalta, kun naisella ollut ongelmia vanhan auton romunsa kanssa joka ei käynnisty ja arvatenkin käynnistysongelmia on tullut jatkossakin. Nainen oli pyytänyt mieheni numeroa, että jos tulee joskus taas ongelmia sen kanssa niin voi pyytää mieheni apuja ja nyt oli yrittänyt sitten soittaa sille. Itse en ole naisen kanssa koskaan jutellut, ehkä kerran ja silloinkin mieheni oli siinä. Jos yksin tulee pihalla mua vastaa niin hädin tuskin tervehtii. Tämä ei ole provo jos joku nyt luulee.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin annan apuvirtaa pyydettäessä tai kohdalle sattuneena ihan sivilisäätyyn katsomatta. Voin antaa numeronikin että saa soittaa jos apua tarvii ja satun olemaan kotona. Meilläpäin sitä kutsutaan auttamiseksi. Näin käsistään kätevänä miehenä kyllä saan avunpyyntöjä aika paljonkin, ja yleensä aina autan. Myös puolisoni auttaa naapureita, eikä meillä ole mitään syytä epäillä toisen tarkoitusperiä. Meillä kun itsellä on tarve avulle, ei tarvitse koskaan miettiä saammeko muuttoapua tai talkooporukkaa. Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
No, kunpa pitäisikin paikkansa. Kuten edellä kirjoitin, niin avuliaina aatuina emme sitä vasta-apua ole saaneet😈
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä oli aloituksen pointti? Että ihmiset auttaa toisiaan? Oletko jo niin vieraantunut todellisuudesta, että tämä ihmetyttää? Tuo yh-status tietysti piti laittaa tähän mukaan.
Siskoni perheellä oli aivan samanlainen tilanne kuin ap:lla. Aina oli yh kärkkymässä apua, kun näki siskoni miehen ulkona. Milloin piti täyttää pyörän renkaita tai leikata nurmikkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin annan apuvirtaa pyydettäessä tai kohdalle sattuneena ihan sivilisäätyyn katsomatta. Voin antaa numeronikin että saa soittaa jos apua tarvii ja satun olemaan kotona. Meilläpäin sitä kutsutaan auttamiseksi. Näin käsistään kätevänä miehenä kyllä saan avunpyyntöjä aika paljonkin, ja yleensä aina autan. Myös puolisoni auttaa naapureita, eikä meillä ole mitään syytä epäillä toisen tarkoitusperiä. Meillä kun itsellä on tarve avulle, ei tarvitse koskaan miettiä saammeko muuttoapua tai talkooporukkaa. Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
No, kunpa pitäisikin paikkansa. Kuten edellä kirjoitin, niin avuliaina aatuina emme sitä vasta-apua ole saaneet😈
Uskomatonta, aikaisempi kirjoituksen hävisi.😈
Ihan selvästi yrittää iskeä miestäsi, onko vielä lähihoitaja? Varo
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on tyhmä jos on numeronsa antanut. Laittaa estoon sen niin loppuu soittelu.
Ei se nyt välttämättä ole tyhmyyttä. Kyllä minullakin on useamman naapurin puhelinnumero, jos on tullut tilanne, jossa sitä tarvittaisiin. Jos naapurin sinkkunainen pyytää käydä ruokkimassa kissat lomansa aikana, on aika luonnollista, että vaihdetaan puhelinnumeroita, sillä oletuksella, että sitä ei käytetä väärin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä oli aloituksen pointti? Että ihmiset auttaa toisiaan? Oletko jo niin vieraantunut todellisuudesta, että tämä ihmetyttää? Tuo yh-status tietysti piti laittaa tähän mukaan.
Tuo ap:n kuvaama käytös, että pariskunnan toisen osapuolen läpi katsellaan, on minusta se törkeä osuus.
Siis onko soittanut kerran apua vai soitteleeko jatkuvasti?
Läksytä miestä ja kuukausi ilman seksiä. Oppiipahan.
Vierailija kirjoitti:
Läksytä miestä ja kuukausi ilman seksiä. Oppiipahan.
Tuohan on normaalia. Ei uutta
Vierailija kirjoitti:
Yrittää napata miehesi.
Meillä oli naapurissa asuva sinkku samanlainen. Kun häneltä mies lähti lätkimään niin törkeästi yritti kaapata pienten lasten isää itselleen. Eipä muidu tiennyt kuinka mies nauroi kyseisen blondin tyhmyyttä.
Edelleen yksin asustelee kun ei ketään saa vaikka on lapseton nuorehko sinkku, mutta se tyhmyys...
Miksi yrittäis? Ehkä kaipaa kaveria. En kyllä kehtaisi naapurilta pyydellä apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan sen pitäisi mennä, mutta ei tosiaan aina toimi. Meilläkin oli yksi tuttu joka oli aina apua vailla milloin mihinkin. Oli olevinaan oikein hyvää kaveria ja kehui esim. facessa kuinka hän oli meiltä ihanilta taas saanut apua. Tämä apu ei koskaan toiminut toisin päin. Kahdesti sitten kieltäydyttiin avusta. Toinen homma oli sellainen, johon kannatti ennemmin palkata ammattilainen ja toisen kerran meillä oli menoa. Tämä ns. kaveri suuttui ja katkaisi välit. No ei voi sanoa, että olisi varsinaisesti ollut ikävä.
Ylläpitolaturit maksaa muutaman kympin. Eikä nykyisin edes suositella apuvirran antamista ainakaan uudemmissa autoissa.
Yleensäkin jos sama ongelma jatkuvasti toistuu oli kyse sitten autosta tai mistä tahansa niin ne kannattaisi laittaa kuntoon tai ainakin hankkia ne apuvälineet että ongelmatilanteissa pärjää itsenäisesti.
Älä sitten pihtaa tai muuten se naapurissasi asuva nainen antaa seksiä miehellesi jos kuulee että olet pihdannut.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko apu molempiin suuntiin.....vaimolla just päänsärky ja tekis mieli
Ettekö kumpikaan tiedä, että juuri "se" auttaa päänsärkyyn.
Vanha ja huono auto naapurilla.
Vois vinkata, että päivittää menopelinsä, ettei tarvi häiritä naapuria jatkuvasti.
Joo no meillä oli naapurin muijia 3 osoitteessa, jotka vinkui silloisen puolisoni apua joka mutkassa. Tuttua touhua.
Minä puolestani maksan fyrkkaa, jos joku tekee pyydetyn avun.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää napata miehesi.
Meillä oli naapurissa asuva sinkku samanlainen. Kun häneltä mies lähti lätkimään niin törkeästi yritti kaapata pienten lasten isää itselleen. Eipä muidu tiennyt kuinka mies nauroi kyseisen blondin tyhmyyttä.
Edelleen yksin asustelee kun ei ketään saa vaikka on lapseton nuorehko sinkku, mutta se tyhmyys...
Missäpäin? Voisin tulla tervehtimään :)
AP vaikuttaa kontrolloivalta ja sairaalloisen mustasukkaiselta kiukkusäkiltä. Oikeasti se naapuri tuskin sitä apua jatkuvasti on vailla. Ei häntä AP.n mies kiinnosta pätkääkään. Tosin tuskin AP.n mieskään jaksaa AP.tä pitkään enää katsoa.
Jaa, minulle naapurin nainen yrittää tuputtaa miehensä apua, kun olen "säälittävä yh". Minua ahdistaa sellainen, että joku lupaa puolisonsa tekevän asioita kysymättä ollenkaan siltä puolisolta. Ja huom. en ole naapureiltani mitään apua mihinkään pyytänyt.