Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuva alemmuuden tunne. Minäkin haluan olla "jotain" kun muutkin on!

Vierailija
06.02.2024 |

Nuorehkosta ihmisestä kyse. Mulla ei ole missään vaiheessa elämääni ollut itsevarma olo, tai hyvä itsetunto. En tiedä vahvuuksiani, mutta huonoja puolia voin luetella loputtomiin. Edes kaverini eivät tiedä vahvuuksiani (olen kysynyt), vanhemmatkaan eivät ole koskaan kai maininneet. Ujoudestani on mainittu useaan otteeseen, ja sitä olen kuullut kaikilta sukulaisiltanikin. Työt/opiskelutkin olen valinnut melkein noppaa heittämällä (ei ole koskaan ollut "unelma-ammattia").

Ei mulla ole oikeastaan mitään mielenkiinnonkohteitakaan. Vapaat olen koneella tai sitten luen kirjaa. En kuitenkaan sanoisi nuita mielenkiinnonkohteiksi, kulutan vain aikaa.

Kaikilla muilla on hirveästi vahvuuksia joita pystyvät helposti tunnistamaan. Kaverini on esimerkiksi hyvä tekemään musikkia ja sillä on oma bändi.

Mistä minunlaiset ihmiset saavat itsevarmuuuden kun eivät koskaan tule oleman yhtää mitään?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala vaikka lastenkirjailijaksi jos et ole missään hyvä.

Olipa alentava kommentti. Lastenkirjailijan pitää ymmärtää monta asiaa lasten elämästä, etiikasta ja siitä mitä lapsille voi ylipäätään ikätasoon nähden kirjoittaa. Puhumatta sujuvasta äidinkielestä, kuvitustaidoista ja markkinoinnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla