Unelmahäät 2024
Parit julkaistu
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2561)
eikö noita ihmisiä yhtään hävetä.... ei mulla muuta
onneksi en ole pappi.. en varmaan suostuisi edes vihkimään kännissä olevaa paria, lähettäisin kotiin kasvamaan
Vierailija kirjoitti:
Katson tätä nyt parasta aikaa. Aika järkyttävää kyllä, tällaistako nykyihmisten (nuorten?) elämä oikeasti on nykyään. Kielenkäyttö niin WT kuin olla voi, naisten sukuelin mainitaan toistuvasti, käytös tylyttävää, töykeää. Sulhanen kuin puusta pudonnut. Huh, onneksi olen vanha ja saanut elää elämäni ihan normaalien ihmisten parissa. Huh huh.
Niin no ihmiset nyt tuppaa elämään aikalailla niissä omissa kuplissaan ja sen ulkopuolelle näkeminen saattaa toisinaan hieman hätkähdyttää. Vaikka sitä ennen kaikki oli paremmin -fraasia tykätäänkin hokea, niin yhtälailla niitä huono-osaisia on ennenkin ollut. Se että sinä olet saanut elää elämäsi normaalien ihmisten parissa, ei tarkoita etteikö tuollaisia olisi ollut iät ja ajat. Tuon tason päihteidenkäyttö kertoo yleensä siitä, ettei ihmisellä ole kovin hyvä olla,
Vierailija kirjoitti:
Katson tätä nyt parasta aikaa. Aika järkyttävää kyllä, tällaistako nykyihmisten (nuorten?) elämä oikeasti on nykyään. Kielenkäyttö niin WT kuin olla voi, naisten sukuelin mainitaan toistuvasti, käytös tylyttävää, töykeää. Sulhanen kuin puusta pudonnut. Huh, onneksi olen vanha ja saanut elää elämäni ihan normaalien ihmisten parissa. Huh huh.
Ei onneksi ole tällaista. Kyllä kai tämä oli ihan marginaalielämää. Mietin kyllä tuotantoyhtiön motiiveja kuvata tätä jaksoa.,
Nyt katoin ja täytyy sanoa että vauhdikkaissa häissä olen ollut paikalla itsekin ja pidin niitä melko wt häinä ja tämän jakson jälkeen tajuan, että ne häät 20 vuotta sitten olikin suorastaan yläluokkaiset näihin nähden.
Kunnon elämämkoulu tatskoja useammassa sukupolvessa, morsian painaa mälli huulessa, morsiamen sisko sellainen wt trailerpark queen, ettei mitään järkeä, 100% perheestä vetää röökiä ja viinaa. Sulhasella seisoo silmät päässä. Sääliksi käy lapsia
Vierailija kirjoitti:
eikö noita ihmisiä yhtään hävetä.... ei mulla muuta
Luulen että ei. Öyhöttävät heille jotka kehtaavat heidän elämäänsä arvostella. Kummastuttaa kyllä, mikä näilläkin on ollut motiivina lähteä koko näyttämään koko Suomelle tuota menoa,
Vierailija kirjoitti:
Miksi ohjelmassa ei kerrottu hänen olevan raskaana? Ja miksi ei kerrottu syytä sulhasen vieraiden puuttumiseen?
Olikohan tuleva isä häissä, ja lasten isä, tai isät ?
Vierailija kirjoitti:
Nyt katoin ja täytyy sanoa että vauhdikkaissa häissä olen ollut paikalla itsekin ja pidin niitä melko wt häinä ja tämän jakson jälkeen tajuan, että ne häät 20 vuotta sitten olikin suorastaan yläluokkaiset näihin nähden.
Kunnon elämämkoulu tatskoja useammassa sukupolvessa, morsian painaa mälli huulessa, morsiamen sisko sellainen wt trailerpark queen, ettei mitään järkeä, 100% perheestä vetää röökiä ja viinaa. Sulhasella seisoo silmät päässä. Sääliksi käy lapsia
Morsiamen siskon ja heidän äidin kommunikaatiosta näki hyvin, mikä näiden WT -ihmisten suurimpia ongelmia on. Tunteidenkäsittely on kuin 5-vuotiaalla. Ja se on sitten heidän omien sanojensa mukaan sitä kuuluisaa temperamenttisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuden sanominen ei ole kiusaamista. Ja lasten olosuhteet pitää saada sossujen tietoon.
Kannattaa muistaa, että jos lasu on perätön, voi siitä tehdä rikosilmoituksen.
Ei vaan toisinpäin, lasin tekemättä jättämisestä voi saada heitteillejättö tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi ole tällaista. Kyllä kai tämä oli ihan marginaalielämää. Mietin kyllä tuotantoyhtiön motiiveja kuvata tätä jaksoa.,
totta. Olisi pitänyt lopettaa kuvaaminen ja soittaa sossuun. En voi hyväksyä sitä, että alaikäisten läsnäollessa kännätään ja tupakoidaan. Vaurioittaa lapsia pysyvästi sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Joku ähtäriläinen voisi tulla nyt kertomaan, että ovatko nämä ihmiset ihan oikeasti tuollaista porukkaa - siis heikkolahjaisia päihdesairaita kaikki vai oliko vain ohjelmassa saatu näyttämään aivan kauhealta?
Lapsista olisin minäkin huolissani. Minkälaisia kasvaa tuollaisessa ympäristössä?
Nämä ovat keuruulaisia oikeesti, muuttivat Ähtäriin kun odottivat esikoista. Keuruulla Saralla ja Saran perheellä ihan äärettömän huono maine vanhemmista lähtien. Häät pidettiin myös Keuruulla.
Jotenkin... ei löydy sanoja, menee niin yli jo. Täysin aivokuollutta menoa. Miksi ihmeessä lapsia pitää tehdä lisää ja lisää tuollaiseen sukuun? Lapsilisien vuoksi? Miettikääpä muuten, millaista olisi olla häävieraana tuollaisissa häissä?? Tyyliin pikkuserkku jonka olet viimeksi nähnyt 20 vuotta sitten kutsuu häihinsä etkä voi millään aavistaa, millaisen elämäntyylin tämä on valinnut. Sitten saavut tuolle hullujenhuoneelle ja tv kamerat vielä todistavat sinun olleen läsnä. Painajaismaista!!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin... ei löydy sanoja, menee niin yli jo. Täysin aivokuollutta menoa. Miksi ihmeessä lapsia pitää tehdä lisää ja lisää tuollaiseen sukuun? Lapsilisien vuoksi? Miettikääpä muuten, millaista olisi olla häävieraana tuollaisissa häissä?? Tyyliin pikkuserkku jonka olet viimeksi nähnyt 20 vuotta sitten kutsuu häihinsä etkä voi millään aavistaa, millaisen elämäntyylin tämä on valinnut. Sitten saavut tuolle hullujenhuoneelle ja tv kamerat vielä todistavat sinun olleen läsnä. Painajaismaista!!
Hyh.. Onneksi aina voi vaan lähteä. Viimeistään kakkukahvien jälkeen olisin todennut, että eiköhän nämä bileet ole nähty.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän halua päästä vaan mammalomalle kelan rahoilla elämään 😂
Sulhaselta kysyttiin mikä morsiamessa viehättää: "Luonne ja isot rinnat. Mä tykkään isoista rinnoista"
Vierailija kirjoitti:
Sulhaselta kysyttiin mikä morsiamessa viehättää: "Luonne ja isot rinnat. Mä tykkään isoista rinnoista"
Tuli mieleen tää Kummelin sketsi:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tää Kummelin sketsi:
3:25 kohdasta piti alkaa siis.
Morsian vaikutti sympaattiselta. Kaikkea hyvää hänelle
Sitä ihmettelin kun veli ei ollut näissä häissä oikein näkyvillä, vain kirkon etupenkissä näkyi vilaukselta 😅
Olikohan lapset loppuun asti?