Unelmahäät 2024
Parit julkaistu
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2561)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olisitte morsiamena tuumanneet, kun ajaisitte kirkon pihaan ja portailla istuisivat sulhanen ja bestman ihan jurrissa ja ilman puvuntakkia?
Sanonut kuskille, että käänny ympäri ja äkkiä äläkä välitä nopeusrajoituksesta. En olisi taakseni katsonut enkä koskaan enää palannut sille paikkakunnalle.
Pääasia, että perheenä he rakastavat kuitenkin toisiaan. Toivottavasti pitävät huolta myös toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haukutte mukavaa pariskuntaa? Kaikilla oli hauskaa häissä, joten missä vika?
Jos itsellä on ollut harmaat ja tylsät häät, niin turha sitä pettymystä tähän pariin on purkaa.
Minulla ei ole pieniä lapsia.
Itse olen joutunut katsomaan kun aikuiset ryyppää
En uskaltanut itse tehdä lapsia
Kotoa sain vain vaatteet kun lähdin
Kiitos opintolainan ja työnteon..menestyin
En tiedä elääkö äiti, hän ei kiinnosta minua
Lasu pitäisi tehdä, minusta ei kukaan välittänyt
Jos olisin ollut kuvaaja olisin soittanut viranomaiset hakemaan lapset pois
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, että perheenä he rakastavat kuitenkin toisiaan. Toivottavasti pitävät huolta myös toisistaan.
Ei ole, kun on pieniä lapsia, niiden äidin pitää huolehtia, ei antaa rakkaan ryypätä lasten edessä.
Vanhempien vuorovaikutus lasten kanssa todella etäistä, häissä ei näkynyt mitään elettä lasten suuntaan, ei katsetta, hellittelyä, ei mitään muuta kuin kädestä roikotus kirkosta poistuessaan. Jäätävää katsottavaa ja todellakin huoli lasten puolesta. Samankaltaiseksi kyllä helposti kasvavat kuin vanhemmat, tädit, isovanhemmat tuolla menolla
Tarina ei kerro oliko kuolleitakin. Kukaan tuskin oli kiinnostunut, hengittääkö kukaan otettuaan yliannostuksen päihteitä tai pillereitä.
Lasun paikka lasten suhteen ehdottomasti.
Koira myös huostaan, liian söpö mutta kasvaa arvaamattomaksi kouluttamattomana, mikäli oli saksanpaimenkoira. Saiko ressukka edes vettä? No onneksi äiti näytti olevan tolkuin noista ja lisäksi selvinpäin?
Tunnen tämän Saran perheen ja ovat kaikki tuollaisia, sisko tuonut sen vaa kameroiden edessä ilmi kunnolla. Päihteitä menee kaikilla, osalla enemmän osalla vähemmän.
Lapset katselee menoa.
Mersua ajavan äijän tausta vähintäänkin mielenkiintoinen.
EIKÖ KUKAAN AUTA NÄITÄ LAPSIA???
Kommenteista kuuluu syvä huoli.
Koulukiusaaminen on varmaa, saavat kuulla olevansa i.h.mi.s.roskia.
Pelastakaa lapset..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katsojana sanon suoraan, että en halua telkkuun mitään rötinäörvellyspillerihulinakrapulaoksennussammumishäitä! Jos ette ohjelman teossa parempaan pysty, jättäkää tekemättä!! Suora palaute!
Jätä kattomatta, ongelma ratkaistu.
Tiedätkö sinä nämä ohjelmat aina ennalta? Mä sitten vasta kun lähetys on päällä.
Lehtijutista voi päätellä paljon ja television voi sulkea kesken ohjelman.
Mistä lehdestä? Jos sä luet lehtiä, muut eivät välttämättä. Ja TV:tä ei voi sulkea jos joku toinen sitä haluaa katsoa.
No nää on nää IS:n ja muiden jutut netissä.
Ei herranjestas, ei TV:tä ole pakko katsoa, siksi että joku toinen sitä katsoo. Voi mennä vaikka toisen huoneeseen, pihalle jne.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olisitte morsiamena tuumanneet, kun ajaisitte kirkon pihaan ja portailla istuisivat sulhanen ja bestman ihan jurrissa ja ilman puvuntakkia?
No ei kai se puvuntakki ole pakollinen. Jurrissa onkin sit toinen asia. Mut oon mä kerran saapunu häihin, jossa sulhanen oli ennen vihkimistä huppelissa. Outoahan se oli, ei sitä voi kieltää.
Mammat palstalla voisivat soittaa paikkakunnan sosiaalitoimistoon.
Ihmisyys koitoksella, lapsiperheet näistä ohjelmista pois..
Miksi kukaan ei auta?
Kuvausryhmä on jollakin tapaa tosi kiero.
lähikuvaa sammuneista äijistä. Zoomauksia röökeistä ja tölkeistä.
olihan se isä ihan juoppo, mutta niin oli äitikin vaikka kovasti yritti häitä järkätä
Morsiamen lapset olisivat vieressä olleet selvinpäin, ilman hoivaa?
Joku ähtäriläinen voisi tulla nyt kertomaan, että ovatko nämä ihmiset ihan oikeasti tuollaista porukkaa - siis heikkolahjaisia päihdesairaita kaikki vai oliko vain ohjelmassa saatu näyttämään aivan kauhealta?
Lapsista olisin minäkin huolissani. Minkälaisia kasvaa tuollaisessa ympäristössä?
Eikö ihmisen pitäisi avioliittoa solmiessaan olla oikeustoimikelpoisessa kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Joku ähtäriläinen voisi tulla nyt kertomaan, että ovatko nämä ihmiset ihan oikeasti tuollaista porukkaa - siis heikkolahjaisia päihdesairaita kaikki vai oliko vain ohjelmassa saatu näyttämään aivan kauhealta?
Lapsista olisin minäkin huolissani. Minkälaisia kasvaa tuollaisessa ympäristössä?
YHTEISKUNTA EI VÄLITÄ
Ei edes vihkipappi, sitä ei kiinnosta heikkolahjaisten laiminlyödyt lapset.
Ihan iloisena käy pappi nukkumaan..ei välitä et lapset katselee isäpuolta kotona lääkkeissä/kännissä.
Minulle sanottiin: isäs on h.elvetissä, meidän kunnan pappi oli lestadiolainen
Tekopyhyys, ulkokultaisuus, pienet heikot lapset ei pappia kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tehkää nyt hyvänen aika lasu näistä lapsista, mikäli tämän perheen elämä on oikeasti tällaista. Tai ehkäpä joku paikallinen sosiaalihuollon ihminen sattuisi tänne palstalle, tai olisi jo nähnyt kyseisen jakson?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tehkää nyt hyvänen aika lasu näistä lapsista, mikäli tämän perheen elämä on oikeasti tällaista. Tai ehkäpä joku paikallinen sosiaalihuollon ihminen sattuisi tänne palstalle, tai olisi jo nähnyt kyseisen jakson?
Voiko kuka vaan tehdä lasun ihan jo tuon ohjelman perusteella? Vai pitääkö olla läheisempää tietoa?
On kyllä suoranainen ihme, jos tämä perhe ei jo ole lastensuojelun/sosiaalitoimen avun piirissä. Apua he tarvitsevat.
Voisiko joku tehdä lasun, mies on varmasti sekaisin , kun huumaa itseään joka päivä:(