Unelmahäät 2024
Parit julkaistu
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2561)
Sanonpahan vain, että voi herranjumala 🙈
Minä säälin noita lapsia. Muut vaikka hypätköön suohon.
Jäin miettimään sitä, kun kultakurkkusisko mainitsi, että kaaso sai kenkää, kun yritti iskeä sulhasta. Kuulin varmaan väärin, kun en kyllä usko mahdolliseksi. Tai no.
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään sitä, kun kultakurkkusisko mainitsi, että kaaso sai kenkää, kun yritti iskeä sulhasta. Kuulin varmaan väärin, kun en kyllä usko mahdolliseksi. Tai no.
:D vientiä riittää :D on se sellainen uros!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D vientiä riittää :D on se sellainen uros!
Oikea unelmien adonis 😂
Oli siellä joukossa vaivaantuneen näköisiä häävieraita.
Tuntui ettei hääpari ollut kiinnostunut järjestämään häitä , niin miksei menneet naimisiin vaikka maistraatissa.
Jäi kyllä hämmentynyt olo tästä jaksosta. Varsinaiset unelmahäät!
Vierailija kirjoitti:
yhdelle tuli jopa nukkumatti kylään ja sammahti oven pieleen
Ihan hirvittävää vtun hokemista monissa jaksoissa. Odotan seuraavaa, kun pappi kysyy tahdotko, niin varmasti kuuluu no vttu, tahdon.
Huutamista, kiukuttelua, kiroilua, tatskoja, ja ollaan iloisesti kännissä aamusta iltaan. Tuo yksi sulhanen oli ainakin kovassa kankkusessa ja läskit silmillä, kamalaa se hien pyyhkiminen hihaan.
Millainen ihminen ottaa "vttu mitä pskaa" suttuleiman itseensä? Voi lapsiparat. Vaikka isä olikin osallistuva poikiensa kanssa. Siitä pisteet.
Katsoin ton viimesimmän jakson, voi jessus! Siis voiko toi olla totta vai onko nämä käsikirjoitettuja juttuja. Mistä näitä ihmisiä löytyy? Hääpari ja kaikki vieraat ihan ihmeellisen näköisiä ja oloisia, onneksi mun lähipiirissä ei ole tuollaisia! Eikö nämä ihmiset ymmärrä, että tämä ohjelma pilkkaa niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yhdelle tuli jopa nukkumatti kylään ja sammahti oven pieleen
Eikös ne sitä ennen viisaasti hokeneet, että nyt pitää kuule skarpata, joo, niin pitää...
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ton viimesimmän jakson, voi jessus! Siis voiko toi olla totta vai onko nämä käsikirjoitettuja juttuja. Mistä näitä ihmisiä löytyy? Hääpari ja kaikki vieraat ihan ihmeellisen näköisiä ja oloisia, onneksi mun lähipiirissä ei ole tuollaisia! Eikö nämä ihmiset ymmärrä, että tämä ohjelma pilkkaa niitä?
Meillä on tossa jonkin matkan päässä alkoholistien asuntola. Siellä pyörii ihan saman näköistä porukkaa, kuin näissä häissä.
Outo saapuminen alttarille morsiamella, kyyhötti pää roikkuen, huonoryhti, näytti kuin olisi itkenyt.
Vaikutti siltä että häiden järjestely oli parille tooodella vastenmielistä, ja ukko luisti kaikesta, mutta olihan sillä kai iskiaskipuja ja välilevyleikkaukseen jonossa. Niitä kutsukortteja olisi kuitenkin voinut tehdä, sekin jätettiin anopille.
Vierailija kirjoitti:
Outo saapuminen alttarille morsiamella, kyyhötti pää roikkuen, huonoryhti, näytti kuin olisi itkenyt.
Vaikutti siltä että häiden järjestely oli parille tooodella vastenmielistä, ja ukko luisti kaikesta, mutta olihan sillä kai iskiaskipuja ja välilevyleikkaukseen jonossa. Niitä kutsukortteja olisi kuitenkin voinut tehdä, sekin jätettiin anopille.
En ota kantaa toisten sairasteluihin sen paremmin, mutta itsellänikin issias vaivaa välillä. Silloin ei tulisi mieleenkään potkia palloa tai ajella mönkijällä. Jo pelkkä autossa istuminen on välillä tuskaa jos tie ei ole kovin tasainen. Minulle ei ole ikinä ehdotettu leikkausta, koska "fysioterapia antaa yhtä hyvän tuloksen".
Vierailija kirjoitti:
Useampi supatteli ja yritti peitellä vahingoniloaan, ei niin tosissaan. Ukko silmät seisoen, krapulahiessä, housut puolitangossa, alttarilla odottamassa morsiantaan, joka jo nöyryytettynä ja sekavana itkien, pää painuksissa, kulki sulhoaan kohti. Kukatkin oli jäänyt hakematta, kukaan ei tainnut olla ajokuntoinen ne hakeakseen. Jotain sympaattista morsiamessa kuitenkin oli verrattuna hormonihiiri siskoonsa. Kiltti mutta yksinkertainen, kävi kuitenkin töissä, eli huolehti siten lapsistaan, yritystä olisi, väärä mies hänellä. Onko siellä vain juoppo, juopompi, juopoin tyyppejä, jos tuo retku on niin kaason ja äitinkin mieleen ollut.:D
Vierailija kirjoitti:
Keskusteltaisiinko hetki kaasozillasta? En tiedä mistä aloittaisin.
Mun ensimmäinen reaktio oli myös, että herranjumala miten hirveää käytöstä, mutta sitten heräsi vähän sääli tätä nuorta naista kohtaan. Mun mielestä hänen käytöksestään selkeästi huokui se, että on joutunut tuossa perherevohkassa kantamaan liian paljon vastuuta jo liian nuorena. Ihan hyviäkin ajatuksia hänellä oli, kuten se, että miksi ihmeessä ryyppääminen pitää aloittaa jo ennen kahvitarjoilua. Myös ulkonäkönsä perusteella tuo kaaso oli perheestä eniten "elämässä kiinni", ja kihlattunsa vaikutti paljon asiallisemmalta tapaukselta kuin tämän jakson onnellinen aviomies.
Järkyttävää. Mitä ihmettä mä katsoin just? Jos nämä on unelmaa, niin mikä sitten on painajaista?!?
Keskusteltaisiinko hetki kaasozillasta? En tiedä mistä aloittaisin.