Unelmahäät 2024
Parit julkaistu
Katso lähetysajat : Unelmahäät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2561)
Millaisessa kuplassa oikein itse elän kun en ole törmännyt vuosikymmeniin enää tuollaiseen kansanosaan??
Luulin jo että tällainen koko suvun harrastama kaatokännäily jäi jonnekin 80-luvulle...
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sanaton, melkein jokaisella meistä on joku tuttava jolla on alkoholin kanssa ongelmia. Tuossa ohjelmassa taisi kaikilla olla pahoja ongelmia sen kanssa, iso osa oli vielä pro tason juoppoja eli spurguja.
Pappi ja pienet pojat taisivat olla ainuita jotka olivat ohjelmassa selvinpäin.
Isän piti toimia juomavastaavana ja käydä Virossa hakemassa hääjuomat, mutta niinkuin juopoilla yleensä, juomat jäi hakematta. Näytti olevan marketista haettua soppaa.
En ole absolutisti enkä todellakaan sylje mukiin, mutta nyt kirkkaimmat mitalit lähtivät Ähtäriin.
Miksi isästä oli pitänyt tehdä juomavastaava? Pukki kaalimaan vartijana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sanaton, melkein jokaisella meistä on joku tuttava jolla on alkoholin kanssa ongelmia. Tuossa ohjelmassa taisi kaikilla olla pahoja ongelmia sen kanssa, iso osa oli vielä pro tason juoppoja eli spurguja.
Isän piti toimia juomavastaavana ja käydä Virossa hakemassa hääjuomat, mutta niinkuin juopoilla yleensä, juomat jäi hakematta. Näytti olevan marketista haettua soppaa.
En ole absolutisti enkä todellakaan sylje mukiin, mutta nyt kirkkaimmat mitalit lähtivät Ähtäriin.
Miksi isästä oli pitänyt tehdä juomavastaava? Pukki kaalimaan vartijana :D
Jep :)
Isä itse sanoi että voi toimia juomavastaavana ja käy Virosta hakemassa häihin juomaa, lupaukset jäi vaan puheen tasolle.
Olis isä varmaan lähtenytkin hakemaan Virosta juomaa jos joku olis toiminut kuskina koko matkan ajan, silloin ite ois voinu olla umpitunelissa koko reissun, näin se vaan on.
Ei ollut lasten silmille sopivaa nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala, miten raakalla kädellä filtteröityjä kuvia morsiamella on fb:ssa! Näytti livenä televisiossa aika erilaiselta...
Tämä oli kumma juttu; Näytti jotenkin ihan eri näköiseltä häissä ja siinä missä kertoili suhteesta.
Oli tietysti häissä meikit, mutta jotenkin ihmeen eri näköinen.
Sama muuten Supermutsi- morsiamella aikanaan.
Ihan kuin eri ihmisiä olisivat olleet.
Ihme, että joillain meikki muuttaa noin paljon...
Ja vielä se käytös, oli jotenkin sekavan oloinen ja häissä "selvemmän" oloinen.
Saakohan nää hääparit mitään rahallista korvausta tv-kanavalta? Vai pelkän taltioinnin ilon? Musta olis kamalaa, jos häissä olis kuvaajia asettelemassa, kuvaamassa ja haastattelemassa. Menis jo siitä koko tunnelma pilalle. En haluis myöskään vieraana televisioitaviin häihin.
Vierailija kirjoitti:
Saavat 1000 euroa
Tonnin? Ja sillä rahalla voi sitten nolata itsensä ja sukunsa koko kansan edessä. En ehkä kestä. Olis nyt edes kymppitonni. Tai 15k.
Bestman oli kyllä kovassa kondiksessa 😂 aivan naamat ja sammuili
Olipahan jakso. Toisaalta tämä saattoi käydä terapiasta myös monelle. Jos se oma elämä on tuntunut masentavalta, niin tämän jakson jälkeen onkin sitten huomannut, että itse asiassa mullahan on asiat aika hyvin.
Punaiseen lippikseen sonnustautunut tyyppi tapansa mukaan lokkimassa ilmaista alkoa
Herraisä tuon siskon laulua :D Mutta söpösti tanssivat ja liikuttuivat äiti ja morsian. Taitavat olla kuitenkin läheisiä.
miks tömmösiä häitä kuvataan näytetään tv:.ssä....myötähäpeää...
Hei, se adidaksen takki oli kyllä oikeasti hieno :D kaiken muun saa haukkua.
Menikö tosiaan se nuori jannu äitinsä ikäisen naisen kanssa naimisiin???
Vierailija kirjoitti:
Menikö tosiaan se nuori jannu äitinsä ikäisen naisen kanssa naimisiin???
Ensimmäinen jakso?
Mukavat häät, aitoja ihmisiä ja niin perisuomalaista menoa kuin olla ja voi. Ainoa miinus oli, että sulhanen papin edessä ihan tillin tallin. Kavereiden hihitys oli hauskan näköistä.
Loppubileissä sitten, mitä väliä sillä, juomaa oli tarjolla ja sitä myös juotiin.
Jotakin sensuuria pitäs olla mitä näytetään telkkariss... Kiroilevat kuin mehtäläiset... Näistä voi tulla lapsille ongelmia koulussa jne. Aikuiset voivat touhuta mitä touhuavat, mutta lapsia pitää suojella aina. Toivon, että ohjelmaan ei valittaisi näitä kiroilevia, alkoholin kanssa tinaavia pareja ollenkaan. Pahalta tuntuu katsoa, kun lapset siinä viattomina mukana.