Miksi yksinhuoltajuudesta syytetään naista silloinkin, jos isä on jättänyt perheensä tai kuollut?
Miten nainen voi vaikuttaa siihen, että hänen puolisonsa kuolee? Tätä syyllistämistä ja halveksimista harrastavat jostain syystä pelkästään (incel)miehet
Kommentit (22)
Kaikki on aina naisen vika, varsinkin äidit on syyllisiä aivan kaikkeen maailmassa.
Samaa ihmettelen. Ja sitä tekevät paljon myös naiset. Nimenomaan naiset puhuvat toisista naisista usein rumasti ja arvostellen.
Itsekin yh, en ole tässä maassa huomannut ikinä syyllistämistä asiasta. Suurinosa tuntemistani perheistä pyörii yhden aikuisen voimin.
Joo ihan älytöntä! Mutta ei tuollaisesta syyllistä kuin tyhmät ihmiset, jotka ei vaan tajua asioita.
Kulutit miehesi vaatimuksillasi ja nalkutuksellasi hengiltä.
Yksi naisten alistamisen ja kontrolloinnin muoto. Häväistään yksin jäänyt nainen, jotta 1.häntä rangaistaan, kun on jättänyt miehen/ei anna miehen enää määräillä itseään 2. pelotellaan muut naiset pysymään suhteissaan, koska olisi häpeä olla eronnut.
Leskiä ei niin pahasti rangaista, mutta yleensähän yksinjäänyt nainen nimenomaan ei ole leski, vaan eronnut tai jätetty.
Vierailija kirjoitti:
Kulutit miehesi vaatimuksillasi ja nalkutuksellasi hengiltä.
Sanotko samaa toisinpäin, kun nainen on eropäätöksen tekijä?
Vierailija kirjoitti:
Yksi naisten alistamisen ja kontrolloinnin muoto. Häväistään yksin jäänyt nainen, jotta 1.häntä rangaistaan, kun on jättänyt miehen/ei anna miehen enää määräillä itseään 2. pelotellaan muut naiset pysymään suhteissaan, koska olisi häpeä olla eronnut.
Leskiä ei niin pahasti rangaista, mutta yleensähän yksinjäänyt nainen nimenomaan ei ole leski, vaan eronnut tai jätetty.
Tätä olen miettinyt itsekin. Tuntuu, että jo nuoresta alkaa se "pelottelu", miten karmivin kohtalo maailmassa olisi jäädä yksinhuoltajaksi.
No, näin eroäitinä en nyt kuitenkaan koe, että tämä olisi pahinta mitä voisi tapahtua :D
Toisessa ketjussa täällä arvosteltiin työssäkäyvää yh-äitiä lapsiluvusta. Olisi kuulemma pitänyt miettiä moneenko lapseen on varaa. Veikkaanpa, että ei lapsia hankkiessa käynyt ero mielessä. Elämäntilanteet muuttuvat, sille ei voi mitään. Arvostelu on rumaa ja täysin typerää.
No ei ne yleensä kuole, mutta moni nainen haluaa nuorena niitä lapsia ja sitten on pakko ottaa "joku joka suostuu leikkimään kotia" ja nämä heikot valinnat johtavat heikkoihin lopputuloksiin ja laskun maksaa veronmaksajat.
Siis hieman malttia pitäisi oppia ja sitten valita sellainen, joka on jo valmis kotileikkiin, eli ei missään nimessä ikinä alle 35v miestä, koska ne juoksee karkuun.
Mä uskon, että aika monessa tapauksessa kyse on jonkin sortin kateellisuudesta tai katkeruudesta. Itse olen hyvätuloinen eronnut äiti ja kyllä mun huonoissa parisuhteissaan kärvistelevät ydinperheystävät on ihan silmin nähden kateellisia. Mulla kun on aika hyvä balanssi tässä, että välillä laatuaikaa lasten kanssa ja sitten myös omaa aikaa tehdä omia juttuja. Ydinperheäiti painaa sitä samaa kokoajan ja riitelee miehensä kanssa. Mutta tuollaiset masentuneet miehestään taloudellisesti riippuvaiset perheenäidit ovat niitä, jotka surkuttelevat, että voi, miten minä ollenkaan pärjään ilman miestä huushollissa :D
Toinen ryhmä on sitten ikisinkkumiehet, jotka ehkä ajattelee, että kaikkien naisten velvollisuus olisi tehdä lapsia heille, eikä sille miehelle, joka oli väärä :D Aika omaan arvoonsa voi nuokin jättää.
Toki myös edellä mainittu kontrollointi, eli miehet, jotka yrittävät näin pelotella vaimonsa pysymään suhteessa.
Mutta sanottakoon nyt vielä, etten ole mikään miesvihaaja, vaan parisuhteessa aivan ihanan eronneen isän kanssa (ei asuta yhdessä, eikä aiotakaan asua).
Vierailija kirjoitti:
No ei ne yleensä kuole, mutta moni nainen haluaa nuorena niitä lapsia ja sitten on pakko ottaa "joku joka suostuu leikkimään kotia" ja nämä heikot valinnat johtavat heikkoihin lopputuloksiin ja laskun maksaa veronmaksajat.
Siis hieman malttia pitäisi oppia ja sitten valita sellainen, joka on jo valmis kotileikkiin, eli ei missään nimessä ikinä alle 35v miestä, koska ne juoksee karkuun.
...ja sitten päästään valittamaan siitä, kuinka ekat lapset hankitaan lähempänä neljääkymppiä. Kun nuorempana pitäisi !!!
Teet niin tai näin... :D
Niin ja jos haluat perheen, kutsutaan tätä halveksuen kotileikistä haaveilevaksi. Jos et halua perhettä, olet itsekäs.
Taas, teet niin tai näin...
Harvemmin syytetään. Paitsi silloin kun tuo tapahtuu useammin. Eli siis mies jättää, mutta nainen löytää uuden ja heti uutta lasta pukkaa uudelle miehelle...
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin syytetään. Paitsi silloin kun tuo tapahtuu useammin. Eli siis mies jättää, mutta nainen löytää uuden ja heti uutta lasta pukkaa uudelle miehelle...
Jaa. No täällä kun on erehtynyt kertomaan, kuinka miehelle vauva-arki oli liikaa vaikka oli suunnitellusti hankittu ja yhdessäoloa oli ollut liki vuosikymmen, niin silti minun nyt vaan olisi tämä pitänyt ennakkoon nähdä, ja minun syyni taas yksi eroperhe, kun en nähnyt ennakkoon "selkeitä varoitusmerkkejä", joista ei siis toki kerrottu mitä nämä selkeät varoitusmerkit olivat.
Mutta yhden rakkaan lapsen sain, vaikkei mennyt kaikki suunnitellusti. Se, etten jollekulle olisi tämän takia potentiaalinen "vaimoehdokas" ei voi suoraan sanoen vähempää kiinnostaa.
Itse eropäätöksen tehneenä naisena sain aikanaan aika paljon lokaa niskaan, kun olisi pitänyt yrittää enemmän. Yrittää mitä? Kestää alkoholisoituvaa miestä joka ei mitenkään ottanut osaa perhe-elämään? Yllättävää kyllä, hänellä ei seurustelun alkuaikoina ollut alkoholiongelmaa, eli olisi pitänyt tiirailla kristallipalloon tarkemmin lapsihaaveissa.
Ulospäin suhde ja perhe-elämä näytti hienolta ja sopuisalta, niin varmasti lähipiirille ero oli yllätys. Enää koskaan en lähde pystyttämään kulisseja.
Miehelle on haitallista altistua valeyyhoon ulos hengittämälle ilmalle. Aito yh kuten leski nauttii 0.005% ryhmän eksklusiivisuudesta.
Vastavuoroisesti sitten vaimonsa menettäneitä yksinhuoltajaisiä juhlitaan sankareina.
Ei pelkät incelit vaan miljoona kritsilliskonservatiivia ajattelee myös niin että mitä ikinä on tapahtunut niin naisen vika jos ei se mies ole paikalla. Lapselle parempi että sillä on yh-mamma kuin pahoinpidelty mamma👍
Öö.. Okei?