Jos sun pitäisi mennä työvaatteillasi treffeille millaiset vaatteet sulla olisi?
Itsellä kaksiosainen vaatetus, siniset housut ja vaihteleva jakku,esim valkoinen tai turkoosi tai sininen. Valkoinen vilutakki ja sisäkengät.
Kommentit (158)
Mitkä työvaatteet? Ne on mitä kotonakin tai sitten ne mitä kiskotaan päälle keikalle. Kotona kiskotaan päälle mitä sattuu käteen osumaan kun kaapista kaivaa. Collarit, printtipaita ja villasukat. Keikalle vedetään corpsepaintti, rautaa ja nahkaa päälle.
HUSsin työvaatteet vaikkei HUS oo työnantaja vaan ihan eri HVA.
Vierailija kirjoitti:
Onko vilutakki hauska kirjoitusvirhe, vai oikeestiko on joku vilutakki eikä villatakki?
Ainakin hoitajien ja muun sairaalahenkilökunnan työasuun kuuluu nimenomaan vilutakki. Ei ole villaa mut vähän paksumpaa matskua kuin se perus mikrokuituinen ohut työasu.
Punasininen haalari, kumpparit, lätsä, talikko, oon nainen.
Valkoiset puuvillhousut tai vihreät mikrokuituhousut. Vihreä mikrokuitupaita. Valkoiset turvajalkineet tai musta tavalliset työsandaalit. Liila puuvillapipo päässä. Ja jos on kylmä, valkoinen vilutakki. Lisäksi avaimia ja kulkulätkiä kaulassa. Vau!!
verkkarit, huppari, kitkapohjakengät
Alasti menisin.
Olen raksalla töissä
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä tuo treffeillemeno siihen vaikuttais? Oisit kysyny suoraan millaiset työvaatteet sulla on.
Missä sun huumorintajusi on? Ihan vaan olisi hauska kuvitella sen treffikumppanin ilmettä kun minäkin omissa työvaatteissani ilmestyisin paikalle.
Riippuu päivästä ja vuodenajasta. Aika usein talvella farkut ja joku yläosa joka voi olla huppari, villapaita tai villatakki. Joskus pidän jakkuja. Esimerkiksi. Tykkään myös pitää rentoja mekkoja paksujen sukkisten tai legginsien kanssa tai pitkää tunikaa ja jegginsejä. Kotona työskennellessä usein verkkarit ja t-paita/college/huppari/fleece. Juuri tällä hetkellä legginsit ja college-mekko.
Keväällä, kesällä ja syksyllä vähän muuta mutta periaatteessa aika simppeliä pukeutumista. Todella harvoin pitää pynttäytyä asiakkaita tms. varten.
Vihreä/mustat työmiehenhousut, vyö jossa roikkuu työkaluja, Nightwishin t-paita, firman musta vetoketjuhuppari, turvakengät. Tykkään työvaatteistani.
Nainen
Postin goretex-takki, housut, pipo, talvijalkineet ja käsineet
Vierailija kirjoitti:
Mustat housut, yleensä siistit reisitaskuhousut. Jalassa sukat, jos kenkiä ei saisi laittaa erikseen jalkaan. Yläosassa alla tekninen t-paita ja sen päällä joko neule, huppari tai fleece takki kodin lämpötilasta riippuen. Teen asiantuntijatyötä etänä ja meillä on kokouksissa kamerapakko, joten yläosasta pitää näyttää siistiltä.
Ai kamala tuo kamerapakko! Itsekin teen asiantuntijatyötä IT-alalla ja täysin etänä mutta ei meillä ole kamerapakkoa. Tosin en ole konsultti vaan firman sisäinen resurssi. Oletko konsultti vai miksi kamerapakko?
Mä pidän kameraa päällä vain jos on palaveri ylimmän johdon kanssa (president tai vice president).
Stay-upit, pikkarit ja rintsikat tai sitten jotain muuta sen tyylistä.
Jos sinun pitäisi ajaa autollasi Kirkkonummen K-marketin pihalle, niin minkälaisella autolla ajaisit sinne?
Polvipituinen valkoinen takki, suojalasit, pitkät työhousut ja turvakengät
Riippuu päivästä. Lähityöpäivän asu on yleensä suorat housut, jakku ja silkkipusero tai joku siisti hame. Etätyöasuna on huppari ja verkkarit. Mieluummin menisin treffeille ekalla vaihtoehdolla :D
Yltäpäätä paskassa olevat navettahaalarit ja kumisaappaat.
Ei mitään.
Olen työtön ja minulla on vain satunnaisia taidemallin töitä parhaimillaan parina iltana viikossa. Tauoilla kylpytakki ja villasukat.