Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille: Oletko koskaan tavannut miestä jolla järjettömän kokoinen muna?

Vierailija
05.02.2024 |

Sattuiko??

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia täälä ole ! Pitää mennä mustimpaan avriikkaan

Vierailija
42/51 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:n sininen oli kerran yhdellä yhden illan kaverilla. Yhden illan siksi, että se tuntui ihan kamalalta, en halunnut toista kertaa. Pelästyin jo kun näin sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole liian isoa tullut vastaan, en enää jotenkin usko että sellaista on edes. Selkeästi olen siis se kuuluisa messuhalli. Kaiken kokoisia tosin tullut vastaan muttei yhtään joka olisi sattunut koon takia. Liian syvälle liian aikaiseen kipua kyllä yhden kanssa mutta se kaiketi johtui omasta kierrosta.

Vierailija
44/51 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin lukiolaispojalla on tosi iso. On kokemusta siitä. Onneksi pojalta tulee alle kymmenellä työnnöllä ja minulta viidellä. Enempää ei kestäisi paikat. Rva 39.

Vierailija
45/51 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On .. kondomi oli pakko ottaa pois. Ei tuntunut miltään. Mutta kun oli luonnollinen ,niin alkoi minultakin vokaalit löytyä.

Vierailija
46/51 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. Ja nykyäänkin tapaan välillä ulkomaalaista miestä kenellä on todella iso. Kiva saada välillä todella isoa. Peppuun en ole uskaltanut ottaa, ei varmasti mahtuisi.

T: n35

Vierailija
47/51 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen XL-kokoisen miehen kanssa. Olen itse helposti innostuva, yritteliäs ja vähän masokisti, joten sopii minulle. Kyllähän se sattuukin, etenkin kun mies alkaa ns. painaa täysillä. Hyvin on kuitenkin lopulta mahtunut joka reikään, vaikka itse olen pienikokoinen nainen. Syväkurkkuilun kanssa on vähän vaikeampaa, mutta sekin onnistuu.

Se on tässä suhteessa kiva, mutta myös omia fyysisiä haasteitaan aiheuttava bonus. En seurustelisi kuitenkaan kenenkään kanssa pelkän ison kalun takia, kyllä muut asiat merkkaavat enemmän.

Vierailija
48/51 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen XL-kokoisen miehen kanssa. Olen itse helposti innostuva, yritteliäs ja vähän masokisti, joten sopii minulle. Kyllähän se sattuukin, etenkin kun mies alkaa ns. painaa täysillä. Hyvin on kuitenkin lopulta mahtunut joka reikään, vaikka itse olen pienikokoinen nainen. Syväkurkkuilun kanssa on vähän vaikeampaa, mutta sekin onnistuu.

Se on tässä suhteessa kiva, mutta myös omia fyysisiä haasteitaan aiheuttava bonus. En seurustelisi kuitenkaan kenenkään kanssa pelkän ison kalun takia, kyllä muut asiat merkkaavat enemmän.

t.Tero

Vierailija
49/51 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ulkomailla, ja se oli valehtelematta noin 30-senttinen. Otin tuossa just 30 cm viivottimen esiin ja se oli suunnilleen sellainen! Ihan yllärinä se sieltä pöksyistä tuli, en etsinyt mitään jättiseuralaista. Olimme viettämässä iltaa samassa porukassa, hän oli kaverini työkaveri. Siitä se sitten lähti ja päädyin hänen luokseen.  Ei se ollut mikään megapaksu, mutta eihän se sisään mahtunut kokonaan mitenkään. Takaapäin veteli niin en nähnyt paljon jäi puuttumaan. Ei se mitään miellyttävää ollut, että ei kannata miehet yhtään kadehtia.

Oman nykyisen mieheni vehje ollaan mitattu seisokissa 18-senttiseksi, se on just hyvä.

Vierailija
50/51 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen 20 /5,5 cm kokoinen. Ainut on vaimoni joka on 187 pitkä ja ottanut se juurta myöten sisäänsä kaikissa asennoissa.olen itse 190 pitkä.ja minulla oli myös näitä n. 160-165 pitkiä naisia, mutta ei se heihin kehenkään mahtunut kunnolla. Vaimon pillu puristaa mäntääni ihan sopivasti ja nautinto painaa pohjaan. En kaipaa taskuvenuksia.

Vierailija
51/51 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sen 20 /5,5 cm kokoinen. Ainut on vaimoni joka on 187 pitkä ja ottanut se juurta myöten sisäänsä kaikissa asennoissa.olen itse 190 pitkä.ja minulla oli myös näitä n. 160-165 pitkiä naisia, mutta ei se heihin kehenkään mahtunut kunnolla. Vaimon pillu puristaa mäntääni ihan sopivasti ja nautinto painaa pohjaan. En kaipaa taskuvenuksia.

Eipä se naisen koosta ole kiinni; jos et tiennyt. Tiukin vagina on ollut 180cm naisella, oma nöpö 17cm ei mahtunut pituudeltaan kokonaan tämän sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi