Selänne on homofobinen
Jääkiekkoilijan ei tarvitse olla mikään älyn jättiläinen mutta silti vaikuttaa käsittämättömän tyhmältä kommentoida Haaviston suhdetta. Eipä hän itse ole mikään moraaliuden esikuva lukuisien pettämishuhujen takia. Luulisi että maailmaa kiertänyt tyyppi olisi tutustunut erilaisiin ihmisiin ettei tarvitsisi suoltaa tuollaista sontaa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/teemu-selanteen-kommentti-presidenttiehdo…
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Teemulla on oma mielipide, kunnioitetaan sitä.
Toki, mutta ihmetyttää vain se, kun siinä on niin paljon epäloogisuuksia ja ristiriitaisuuksia, esim. miksei Niinistön ja Haukion ikäero ole hänelle ongelma? Välillä tulee mieleen, että eikö Selänne vain kykene loogiseen ja analyyttiseen ajatteluun?
Niinpä. Olen nähnyt kuvan. Antonio näyttää ihan teiniltä siinä. Sitä tuskin saa julkaista.
Tyhmä-Teemu vois pitää nyt sen hormoonileukansa kiinni. En kestä tätä myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta ihmetyttää vain se, kun siinä on niin paljon epäloogisuuksia ja ristiriitaisuuksia, esim. miksei Niinistön ja Haukion ikäero ole hänelle ongelma? Välillä tulee mieleen, että eikö Selänne vain kykene loogiseen ja analyyttiseen ajatteluun?
Yksinkertaisia ihmisiä on ja tulee aina olemaan. Sellaista se elämä vain on. Ei tyhmyys mitenkään alenna ihmisarvoa eikä ole ollenkaan huonoin ominaisuus ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerähän se Selänne on ja on tainnut tulla päähän muutenkin liikaa iskuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, en tiennytkään, että niinistö ja haukio ovat aloitelleet suhdettaan jennin ollessa vasta teini, wikipedian mukaan hän on ollut n. 30v. Looginen ja analyyttinen ajattelu ei siis takerru pelkästään ikäeroon. Kyllä mun mielestä on hieman eroa siinä, onko puoliso teini ja alemman elintason maasta haettu vai 30v ja ihan samaa maata. Mutta tottahan se on, että molemmat parisuhteet voivat olla molemmille onnellisia tai onnettomia ja onhan pekka ja antonio sen verran pitänyt yhtä, että kai se heillä on lopulta ihan nappiin mennyt.
Muistakaa kuitenkin, ettette sorru "homofobiaan" jos joskus arvostelette keskivartalolihavaa valkoista suomalaista heteromiestä, joka on hakenut thaimaasta itselleen nuoren naisen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Antoniokin oli jo täysi-ikäinen Pekan tavatessaan.
Totta, mutta silti vasta teini. Ja useita vuosia vajaa "vanhasta" täysi-ikäisestä joka oli 21. Mutta jos olet sitä mieltä, että 19v ja 30v on aikuisuuden puolesta sama asia, niin kai sulla on siihen oikeus. Itse näkisin, että siinä on merkittävä ero - toki on paljon kiinni ihmisestäkin, mutta yleisellä tasolla parikymppiset on vielä melko lapsia kolmikymppisiin verrattuna.
Mutta tosiaan, olihan Antonio jo yli 18v, sitä ei käy kiistäminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö saisi mielipidettään ilmaista?
Tietenkin saa ilmaista. Tuolla kommentilla vaan satoi kaikki sympatiapisteet Haaviston laariin. Ehkä niin oli tarkoituskin.
Ei satanut. Mistä lähtien homojen kritisoiminen on ollut homofobiaa?
Eli jos sanoo homoista jotakin muuta kuin myönteistä, se on automaattisesti homofobiaako? Mielestäni kaikkia ilmiöitä voi kritisoida. Selänne ei sitä paitsi kritisoinut, hymähti vain, että ai noin. Voi se noinkin olla. - Tähän tyyliin.
Kyllä minäkin panisin mieluuummin 19 vuotiaita tyttöjä kuin oman ikäisiä kurppanoita. En vaan uskalla hakea Aasiasta tai Etelä-Amerikasta tytteliä kainaloon yleisen paheksunnan vuoksi. Peukut rohkeudesta Haavistolle!
Kun Teemu ottaa punaviiniä tms. Ottakaa häneltä kaikki tietoliikenne ym. välineet pois ettei pääse "tviittailemaan "
Ja fobian suuruudesta tietää miten suuri luuranko on kaapissa piilossa. Teemukin voisi jo myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Selänne on yhtä fiksu kuin lätkäjonnesta voisi olettaa.
Toisaalta ärsyttää tämä jääkiekkoilijoiden leimaaminen automaattisesti tyhmiksi. Esim. Raimo Helminen, Saku Koivu ja Ville Peltonen vaikuttavat varsin fiksuilta.
Vierailija kirjoitti:
naurettavinta näissä asioissa että kun et ole liberaali vaan perinteisiä arvoja kunnioittava ja sanot mielipiteesi heti hyökätään vastaan eikä suvaitsevaisuutta muilta löydy ollenkaan.
Kovasti ne argumentit vaihtuu :D. Konservatiivithan itse on kunnon tyranneja jotka haluaa sanella kenen nimi otetaan, kenen tahtoon suostutaan, millaisia ja minkä sukupuolisia lapsia löytyy.
Miksi hoette miten syrjivä sukunimi on absoluuttinen valinta johon ei saa puuttua, vaikka se syrjii KAIKKIA naisia? Miksi hoette, miten syrjivä ja väkivaltainen heterosuhde on "yksityisasia" mutta samalla tulette sanelemaan millaisessa suhteessa muut saavat olla, vahingoittamatta KETÄÄN?
Ihan järjetöntä logiikan puutetta. Vapaus ja suvaitsevaisuus vaihtelee koko ajan paikkaa. Tehän tässä ette suvaitse homoja? :D
mistä nämä möllit mitään ymmärrä siitä että joskus joutuu vastuuseen mitä suustaan tai kynästään päästää, eikä varsinkaan siitä mikä on sivistynyt, provosoitumaton puhe, niin taikka analyyttinen, faktapohjainen.
somessa näyttää siltä, että nimenomaan aivoitta olevat äijät toistavat jonkun aloittamaa vihapuhetta, ölinää
No voi hellanlettas. Selänne paheksuu hiukan ikäeroa niin jo kaikki mennninkäiset kaivautuu koloistaan vinkumaan.
MITÄ SITTEN?
Se on Teemun OMA MIELIPIDE.
Jos minä sanon että Helmin ja Dannyn suhde ei ole mielestäni mun järkeen käypä niin M-I-T-Ä S-I-T-T-E-N?
Ei silloinkaan kaikki 18 vuotiaat isänkaipuiset ala lehessä parrikoida että "omg täytin just 18v ja nyt mul on 75 vuotias poikkis, ihq daa.."
Ei jeesus tätä pehmo yhteiskuntaa.. ja kyllä, olen itse milleniaali mutta SILTI.
Teemu voisi ottaa kantaa Stubbin bi-seksuaalisuuteen. Tälläkin palstalla kaikki siihen liittyvät sensuroidaan.
Joku ilmaisee mielipiteensä, niin siellä on heti ihmisiä vinkumassa, että mielipiteesi on väärä. Monien mielestä Selänne ei saisi sanoa mielipidettään ollenkaan missään koskaan ja osa sotki asian niin, että Selänne ei hyväksy homoja. Lukutaitokin oli monella hukassa. Kukaan ei ole kritiikin yläpuolella, mutta välillä menee aika kohtuuttomaksi. Selänne kritisoi parin ikäeroa, ei homoutta. Pakko sanoa, että jos minun 19-vuotias tyttäreni toisi Dannyn näytille, niin olisin kyllä järkyttynyt. Miettisin kiivaasti, että mikä on kasvatuksessa mennyt vikaan. Enhän minä tuolle suhteelle mitään voisi ja sille olisi todettava niinkuin Selänne, että kukin tyylillään. Tärkeintä on kuitenkin, että ihminen on onnellinen.
Jostakin syystä, vaikka Selänteen juttuja on eri medioissa kommentoitu, niin kyseistä kuvaa ei ole silti paljonkaan laitettu näkyviin? Mistä se johtuu? Eihän kuvassa ole mitään sopimatonta, eihän? Miksi sitä ei näiden uutisten yhteydessä panna näkyviin?