Pidätkö tärkeänä sitä miltä näytät?
Pukeudutko mielelläsi nätisti vai onko vaatteet sinulle vain kangasta millä peität tai lämmität itsesi? Onko hiuksesi leikattu vain tyylillä mikä helpoin hoitaa, vai oletko tarkka niiden tyylistä? Meikkaatko?
Kommentit (24)
Oma ulkonäkö ei kiinnosta vain tyttöystävän, sillä on suuri merkitys.
Kyllä, yritän pukeutua niinkuin ikäiseni yleensä pukeutuvat, en muodin mukaan mutta edes jollain tavalla tyylikkäästi. Mietin minkä muotoiset vaatteet istuu minulle ja erityisesti mitä värejä käytän.
Olen tarkka hiusteni tyylistä, kunnosta ja kampauksesta, olen aina ollut, hiukset ovat leijona horoskoopille kuin kruunu.
Meikkaan aina kun lähden mihinkään ihmistenilmoille, en mitään 1/2 h sessiota vaan sipaisen perus setin, jotta näytän huolitellulta.
Olen tehnyt aina sellaista työtä jossa joudun ns olemaan edukseni, edustan myös työnantajaani ja eteenkin viimeisimmissä työtehtävissäni oletusarvona on "huoliteltu ulkoasu".
Minulla on tuntuma ja oletus (ei mikään fakta tieto), että sain erään työnkin ihan sen takia että huolehdin ulkonäöstäni eikä työnantajan tarvitse pelätä minkä näköisenä edustan firmaa ja menen esim. asiakastapaamisiin.
Kyllä , meikkaan aina kun lähden ihmisten ilmoille , siitä tulee itsellekkin hyvä mieli , vaikka tuskin minuun kukaan sen kummemmin kiinnittää edes huomiota , olenkin jo kohta 65 v.
Mun vaatteista osa on mummin ja oman äitini kaapeista, eli löytyy huomattavasti vanhempiakin kun 20 vuotta vanhoja vaatekappaleita.. 60- ja 70-luvuilta löytyy ihan hauskaa tavaraa ja vanhoissa neuleissa, takeissa ja etenkin villapaidoissa on erinomainen laatu. Lähinnä kuminauhat ja resorit rispaantuvat ajan haurastamina.