Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 52-vuotias pitkäaikaistyötön ja pelaan päivisin tuntikaudet Zelda-tears of the Kingdom-peliä!

Vierailija
05.02.2024 |

sitten ruokajonossa 2 kertaa viikossa ja kesällä ehkä kalastelen

siinä se menneepi elämä....enkä näe arvoa edes olla töissäkään kunpa eivät pakottaisi johonkin osa-aikapaskaduuniin kun on pitkästä aikaa tapaaminen työkkärin mummojen kanssa

espanjaan vois tehdä kans kevätreissun, voi mennä päiviä ettei tule käytyä ulkona, jos ei olisi ruoka-apua niiin en varmaan kävisi missään

onneksi ruoka-avusta saa kaikki ruoat niin ei mene rahaa ruokaan

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zeldaa minäkin pelaan 

tv nainen 32

Vierailija
2/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä tullaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BotW oli parempi

Vierailija
4/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palworldia pelaisin enemmän ellen olisi töissä. Olen kateellinen, rahaa toki on mutta ei aikaa pelailla.

Vierailija
5/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80- ja 90-luvuilla oli Ultima saaga sitä tuli nuoruudessa pelattua

Vierailija
6/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytin tammikuussa 52v. Yksin oon päivät, viikot, harvoin näen ketään ihmisiä. Perheenjäseniä n. kerran kuussa. Äitin kanssa soittelen aikalailla joka pv. Mutta jos kuolen kotoin, en tiedä kuinka äkkiä minut löydetään. 

Pelaan hay daytä tunteja päivittäin, katon paria aikuista tubettajaa, töllöä, nukun, syön kun saan aikaan aterian tai on jotain mitä voi vaan ojennella suuhun sellaisenaan, esim karkkia.

Viikonloppuna olen taas ajatellut paljon, että ehkä olis minun aika jo kuolla, ei tässä minun elämässä ole mitään järkeä. En voi olla kenellekään hyödyksi, pelkkä rasite olen läheisilleni vaikka yksin aina olenkin. 

Vierailija
7/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pura sitä tänne koska siihen ongelmaan ei tule täältä apuja, ei ole muuta kuin palkatonta, työantajat on se oikea osoite, mutta et vaan uskalla kertoa heille tekemisiäsi. 

Vierailija
8/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakaan ei voi tehdä, kun Marin ex viisikko hallinto tuhosi suomalaisten ostovoiman niin yrityksiä kaatuu yhä lisää ja töitä ei enää ole...

Vierailija
9/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä täytin tammikuussa 52v. Yksin oon päivät, viikot, harvoin näen ketään ihmisiä. Perheenjäseniä n. kerran kuussa. Äitin kanssa soittelen aikalailla joka pv. Mutta jos kuolen kotoin, en tiedä kuinka äkkiä minut löydetään. 

Pelaan hay daytä tunteja päivittäin, katon paria aikuista tubettajaa, töllöä, nukun, syön kun saan aikaan aterian tai on jotain mitä voi vaan ojennella suuhun sellaisenaan, esim karkkia.

Viikonloppuna olen taas ajatellut paljon, että ehkä olis minun aika jo kuolla, ei tässä minun elämässä ole mitään järkeä. En voi olla kenellekään hyödyksi, pelkkä rasite olen läheisilleni vaikka yksin aina olenkin. 

On paljon vapaaehtoistöitä, joita voi tehdä, niin ihmisten kuin eläinten hyväksi. 

Vierailija
10/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BotW oli parempi

Hear hear!

Vierailija
11/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon vapaaehtoistöitä, joita voi tehdä, niin ihmisten kuin eläinten hyväksi. 

Mutta kun ei ole voimia eikä mahdollisuuksia. Olen monisairas, eikä mulla mitään autoa ole tms. Eläimiä en pysty auttamaan kun olen niin herkkä niiden suhteen, en saisi enää nukuttua yhtään jos näkisin livenä apua tarvitsevia eläimiä. Koko elämäni olen kauheuksia miettinyt mitä niille tehdään. Yksittäiset tapaukset on jäänyt ikuisesti mieleen joita olen itse nähnyt.

Ei tämän kuntoisena ole voimia ketään auttaa. Autan kullä miten pystyn, jos esim terkkarikäynnillä tai kauppakäynnillä näen jonkun jota voin auttaa, ihan vain jotain sanomalla tms. Viimeksi terkkarissa sain autettua vanhaa naista, tuli hyvä mieli. 

Vierailija
12/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen juutuubista tiededokumentteja. Nyt aiheena on ollut sienten alkuperä ja miten elämä syntyi.

Vierailija
13/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten. Jos 52 vuotiaana olet suomen työmarkkinoille ikäsi puolesta kelpaamaton niin tee mitä lystäät päiväsi. Pelaaminen on ainakin parempi harrastus kuin vaikkapa kaljan juonti lähipubissa joka ilta. 

Vierailija
14/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi kun  meni patterit ohjaimesta ny pitää pari tuntia latailla niitä ja olla vauvafoorumilla ja jatkaa pelaamista, 2 viikon päästä on työkkärimummojen tapaaminen pitää valmistuatua siuhen henkisesti eli pelailla

Vierailija
15/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi koska jos työkkäri kuulee tuollaisesta niin menetät tukesi.

Suomen systeemi on hyvin orwellilainen eli työtöntä "aktivoidaan" mutta oikeasti systeemi koittaa kaikin keinoin passivoida työttömän olemaan vaan tekemättä mitään ilman että anotaan ennalta lupa jostain työkkäristä asian tekemiselle. Ja sitä lupaa toki ei myönnetä koska eihän työtön nyt itse voi tietää esim. paremmin mitä avoimen yliopiston kurssia työttömän kannattaisi lukea.

Ja jos nyt realistisia ollaan niin koko työttömän "aktivointi" sirkus on luotu pitämään työkkärien ja ministeriön virkamiehet kiireisen näköisinä vaikkei koko talo pyörimisen ja hyörimisen jälkeen tuotakaan mitään todellista näkyvää hyötyä kenellekään. Työpaikkoja tuo sirkus ei tähän maahan luo ja siten työttömien työllistyminenkin tuon sirkuksen vaikutuksesta on jokseenkin sattumanvaraista. Ne jotka työllistyy jossain toimenpiteessä ollessaan olisi työllistyneet ilmankin.

Kohtalaisen moni konsulentti vetää kuitenkin rahaa tuon sirkuksen sivusta tarjoamalla (turhia) koulutuksia työttömille jotka valitaan koulutukseen vain jos firma näkee ettei ne oikeastaan tarvitse sitä koulutusta mutta saapa vuodeksi tai pariksi halvan työntekijän ja perehdytyksenkin maksaa valtio hölmöyttään. 

Vierailija
16/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, maailmasta löytyy ainakin 100milj.ihmistä jotka ovat kateellisia sulle ja haluaisivat viettää tuollaista elämää. 

Vierailija
17/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön ei saa tehdä vapaaehtoistyötä.

Vierailija
18/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön ei saa tehdä vapaaehtoistyötä.

Se vastasikin mulle, joka olen eläkkeellä. 

Vierailija
19/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pelaillessa menee päivät, tosin eri pelit kuin Zelda. Vaikeaa on töihin pääsy, vaikka kaksi tutkintoa ja melkein 30 vuotta työkokemusta

M51

Vierailija
20/23 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän