Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteiden kastelu/sotkeminen

Vierailija
04.02.2024 |

Olen miettinyt kuinka yleinen fetissi on märät vaatteet? 

Ja jos jollain on samanlaista fetissiä niin miten olette toteuttaneet?

Itseä aihe on kovasti kiinnostanut ihan pienestä lähtien. 

Monesti kun tulee tilaisuus niin menen kesäisin uimaan täysissä pukeissa (kun kukaan ei näe) tai näin talvisaikaan kotona suihkuun vaatteet päällä. Joku siinä pelkässä ajatuksessakin innostaa.

Tyttöystävän kanssakin kokeiltu muutama kerta yhdessä.

M24

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmenee kyseinen fetissä vähän eri tavalla. Haaveilen siitä, että saisin kastella läpimäräksi vaatteet päällä olevia miehiä. Mielellään valkoiset läpikuultavat vaatteet, jotta kehon ääriviivat, iho ym. näkyvät. En kuitenkaan saa mitään kiksejä siitä ajatuksesta, että kastelisin itseni. 

Vierailija
2/25 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seurustellut tytön kanssa jolla oli tää fetissi. Tykkäsi kastella järvessä etenkin kengät ja housut. Osteli kirpparilta kenkiä tätä tarkoitusta varten. Jossain vaiheessa kävi ilmi että tykkäsi myös kuseskella niihin kenkiin ja housuihin. Sain nimittäin 'shampanjaa' kirkkaanpunaisista avokkaista tarjoiltuna joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on kaupungissa asuvalle parhaat tavat sotkea esim. mudalla? Joku siinä tuhmuudessa innostaa, jos esim. suunnistaessa päätyy suolle jossa upottaa

Vierailija
4/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt uimassa muutaman kerran kanssa kaikki vaatteet päällä kaverini kanssa, yleensä baari-illan jälkeen ja pari kertaa minut on heitetty väkisin veteen.

Vierailija
5/25 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tää fetissi ja olen pohtinut kumppanille kertomista. Innostun esim. märistä tiukoista kiiltävistä housuista, läpinäkyvistä paidoista. Astetta oudompi jota en osaa selittää on vaatteiden sotkeminen eri tavoin. Miten suhtautuisitte jos kumppanillanne olisi tälläinen fetissi?

Vierailija
6/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon joskus kylpyhuoneessa ennen suihkua vähän leikkinyt vaatteet päällä kermavaahdolla tai jugurtilla yms. Kiihottaa jo ajatuskin :)

Kesällä voi lenkillä eksyä suolle tai purolle ja epähuomiossa vähän loiskutella, muistaa vaan ottaa reppuun vaihtovaatteet mukaan. 

Vierailija
7/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tää fetissi ja olen pohtinut kumppanille kertomista. Innostun esim. märistä tiukoista kiiltävistä housuista, läpinäkyvistä paidoista. Astetta oudompi jota en osaa selittää on vaatteiden sotkeminen eri tavoin. Miten suhtautuisitte jos kumppanillanne olisi tälläinen fetissi?

Mulla on sama fetissi, vuoden seurustelun jälkeen uskalsin pyytää tyttöystävän vaatteet päällä uimaan, sen jälkeen on käyty suihkussa ja paljussakin vaatteet päällä joitain kertoja. Aina sen jälkeen ollut mahtavaa seksiä :)

Vierailija
8/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mitenkin, kiva sinänsä, että mielikuvitusta löytyy harmittomista ja toista vahingoittavista asioista.  Itseäni ärsyttäisi märät vaatteet, niiden vaikea riisuminen ja jatkuva pyykki ja sotku.

Vierailija
9/25 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sanoa:  ei-vahingoittavista eli vahinkoatuottamattomista asioista.

Vierailija
10/25 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa valtavasti, kun vaimo pissaa housuihinsa! Siis pikkareihin ja vaaleisiin legginseihin tai farkkuihin. Minä käyn heti hänen kimppuunsa, haistelen märkiä housuja, laitan märät pikkarit päähäni ja ryhdyn nuolemaan pissasta ja kiimanesteistä märkää pillua. Ei aikaakaan, kun ruiskautan omat nesteeni kivikovasta kullistani pilluun. Sen jälkeen tekee vielä mennä jalkoväliin nuolemaan. Ihanaa!!

Vierailija
11/25 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tähän aiheeseen liittyviä keskusteluja netistä etsivät tietävät, että uusia avauksia on vähän ja keskustelut loppuvat usein nopeasti.  Tämä lienee osoitus siitä, että kovin yleistä ei kenties ole. Toisaalta vidoita löytyy netistä paljon ja ilmeisesti sisällöstä voi saada rahaakin, joka pulestaan puhuisi sen puolesta, että aivan harvinaisesta jutusta ei olisi kyse. Olisko "semi yleistä"?

Toteutus on juuri noin, kun tuolla edellä on jo käynyt ilmi: vaatteet päällä mökillä uimaan ja talvella suihkuun. Perheellisenä en halua ihan mitä tahansa pyykkipäivän ulkopuolelta pitää näkyvillä kuivamassa talviaikaan. Ratkaisuna on ollut treenikamppeet: kotona tehdyn treenin jälkeen on perusteltua huutoa hiet pois sen sijaan, että kuivattaa sen vaatteisiin - siksi treenikamppeeet ovat sitten kuivamassa kylppärissä.  Treenin päätteeksi käyn siis suihkussa aluksi vaatteet päällä...

Mitä tulee vaatteiden sotkemiseen eri tavoin ja housuihin laskemiseen, niin olen pienimuotoisesti kokeillut. En saa kiksejä. Tässä ajatus on jännempi, kuin toteutus. Ja kyllä katsominen myös - itsensä sotkeneet naiset, kuten vaikka housuihinsa pissivät - todella kiihtottavaa.

PIenenä minullekin on tämä tullut - ties mistä. Aikuisena olossa on se hyvä puoli, että kukaan ei kiellä ja asiat pystyy järjestämään niin, että todisteet vaatteiden tahallisesta kastelusta kuivavat.

Muillakin palstoilla on kerrottu, että seksi voi tällaisten jutujen takia olla parempaa. Onnellisia olkoon ne parit, jotka näistä jutuista saavat lisää potkua.

Vierailija
12/25 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mitenkin, kiva sinänsä, että mielikuvitusta löytyy harmittomista ja toista vahingoittavista asioista.  Itseäni ärsyttäisi märät vaatteet, niiden vaikea riisuminen ja jatkuva pyykki ja sotku.

Toki märät vaatteet on nihkeät riisua ja pyykkiä tulee, mutta on vaatteet päällä uinti ja suihkussa käynti sen "arvoista" että tuon vaivan kestää. Toisaalta kun vaikka verkkaripuku on muutenkin pesukoneen tarpeessa, niin samalla on mukava nautiskella suihkussa kyseinen puku päällä kun se on joka tapauksessa pesuun menossa.

Vierailija
13/25 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin juuri visailusta, jossa mies (minä) ja nainen istuvat vierekkäin normaalia arkivaatetusta vastaava vaatetus päällä vesilastien alapuolella ja häviäjä luonnollisesti kastuu.

Kastuminen tapahtuisi yllättäen. Tarkoituksena olisi kerätä vastakilpailijalle miinuspisteitä vastaamalla oikein ja mikäli itse olisi miinuksella, niin ensin omat miinuspisteet menisivät oikeista vastauksista nollaan ja sen jälkeen alkaisivat kilpakumppanin miinuspisteet kerääntyä. Häviön aiheuttava pisteraja arvottaisiin tietystä pistehaarukasta juuri ennen ensimmäistä kysymystä kilpailijoiden jo istuessa paikallaan. Sen tietäisi ennen häviön tapahtumista vain taustalla oleva apuhenkilö, joka ei kommunikoi visailun vetäjän ja kilpailijoiden kanssa. Näin koko visailun ajan säilyisi paremmin sukupuolten välinen jännite ja kilpailun tuoma kutkutus. Varsinkin häviön ollessa lähellä jännitys tiivistyisi äärimmilleen kun ei olisi tietoa siitä, milloin se aivan tarkalleen tapahtuu.

m37

Vierailija
14/25 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/25 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata että on muitakin asiasta innostuneita.

Yksin asuessa tuli melko usein erinäiset asusteet esipestyä suihkussa. Oli mahtavaa kun kotiin tullessa saattoi suoraan extempore vain kävellä suihkuun, oli päällä sitten mikä asuste vain.

Nyt parisuhteessa vähän jäänyt vähemmälle, mutta aina tilaisuuden tullen kyllä heti pienet vesileikit kiihottavat :)

N26

Vierailija
16/25 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on kun miehelläni on fetissi näistä märistä vaatteista ja hän on tahtonut nähdä minua vaatteet päällä suihkussa. Kireät vaatteet, mustat tiukat housut, farkut.... Hän käy hulluna niihin. Kyllä itseäkin jonkun verran kiihottaa ajatus kun vartalo on vaatteiden alla hyvännäköinen. Mutta se jälkipyykki ei ole kovin mieluisa.

Miehellä myös kiinnostusta pissaleikkeihin, ne märät vaatteet korostuu tässäkin. Olen yrittänyt niihin päästä mukaan mutta jokin sanoo ettei tämä ole mun juttu... Pissaaminen toisen päällä vaatteet päällä on kiellettyä.. Se häntä juuri kiinnostaa.. 

Vierailija
17/25 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa on sovittu, että minut saa uittaa kun siltä tuntuu, että haluaa leikkiä.

Minut on heitetty/ tönäisty satama- altaaseen lenkkipuku päällä muutaman kerran. Sitten hän nauraa kun pulikoin siellä..Hän ei itse niinkään saa kiksejä siitä, mutta onneksi se on hänestä hauskaa katseltavaa.

Viime kesänä hän heitti minut mutaojaan ihan uudessa ulkoilupuvussani. Aina kun kömmin ylös niin minut tönäistiin takaisin mutaan. Lopulta minun piti "uida" ojaa pitkin. Oli aika mehevää kävellä kotiin metsästä parin kilometrin matka. Asumme maalla joten kukaan ei tullut vastaan ja eipä minua olisi kyllä kukaan tuntenutkaan.😏

Taviuintia harrastavana olen päätynyt myös avantoon ihan täysissä talvivaatteissa muutaman kerran kun olen mennyt laiturin reunalle tarkastamaan avantoa ja vaimoni on tullut perässä.

Vaimo on myös itse kastunut muutaman kerran kun olemme molemmat " horjahtaneet" laiturilta täysissä pukeissa ( ulkoilupuvut ) .

Olen saanut ihanan vaimon kaikin puolin. Tämä hänen heittäytymis kykynsä/ halunsa näihin leikkeihin on kaiken muun päälle valtava plussa!

Vierailija
18/25 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on kaupungissa asuvalle parhaat tavat sotkea esim. mudalla? Joku siinä tuhmuudessa innostaa, jos esim. suunnistaessa päätyy suolle jossa upottaa

Tätä teen paljon. Tämä fetissi on itselle iso juttu, käyn säännöllisesti rypemässä mudassa verkkareissa ja hupparissa, se on oma juttu. Kaupungissa vaatii aika paljon liikuntaa, mutta on seksikästä kulkea sitten mutaisena ja märkänä kaupungin läpi. Toni enimmät huuhdon pois ojassa, joessa tai meressä, riippuen missä päin on. Ei pistä niin pahasti silmään. Joukkoliikentelle kauas pyörän kanssa ja sit takas.

Talviaikaan vähän eri säännöt. Nytkin viime viikolla kun oli kunnon plussakelit, pimeän aikaan kaupunkialueelta löytyi kunnon iso ja syvä mutalätäkkö. Piehtaroin itseni siinä aivan yltäpäältä mudan peittoon, verkkarini ja hupparini valuivat mutaa ja päästin sitä housujenkin sisään. Olin yltä päältä täysin mudan peitossa. Meri oli lähellä ja kävin sitten siellä huuhtomassa enimmät pois ja pyöräilin kotiin. Hiton kylmähän se oli, mutta helposti sen arvoista. Menisin uudestaan, mutta on taas pakkasta...

Vierailija
20/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiinivaatteet, tiukat sellaiset ja uhkea nainen ne päällä suihkussa. Se olisi unelmien täyttymys. Vaimon vartalo on täydellinen, mutta hän ei innostu leikeistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme