Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatteiden kastelu/sotkeminen

Vierailija
04.02.2024 |

Olen miettinyt kuinka yleinen fetissi on märät vaatteet? 

Ja jos jollain on samanlaista fetissiä niin miten olette toteuttaneet?

Itseä aihe on kovasti kiinnostanut ihan pienestä lähtien. 

Monesti kun tulee tilaisuus niin menen kesäisin uimaan täysissä pukeissa (kun kukaan ei näe) tai näin talvisaikaan kotona suihkuun vaatteet päällä. Joku siinä pelkässä ajatuksessakin innostaa.

Tyttöystävän kanssakin kokeiltu muutama kerta yhdessä.

M24

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkoo mukavasti normia. Eli sitä että kuuluu olla puhtaissa ja kuivissa vaatteissa käytännössä joka hetki elämästään. Vapautuminen ilmenee seksuaalisesti virittäytyneenä, koska on kyse myös aisteista ja vartalosta.

Vierailija
22/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä hän heitti minut mutaojaan ihan uudessa ulkoilupuvussani. Aina kun kömmin ylös niin minut tönäistiin takaisin mutaan. Lopulta minun piti "uida" ojaa pitkin. Oli aika mehevää kävellä kotiin metsästä parin kilometrin matka. Asumme maalla joten kukaan ei tullut vastaan ja eipä minua olisi kyllä kukaan tuntenutkaan.

Tuo on kyllä niin kiihottava ajatus itselle. Pitää ehkä kesällä houkutella vaimo tuollaiseen sessioon. Hänellä ei itsellä ole samaista taipumusta, mutta suhtautuu suopeasti mun fetissiin.

Vapautuminen kans tähän liittyy. Huumaava irroittautuminen normeista. Haaveilen julkisesta sotkeutumisesta "hyväksyttävästi" kuten festareilla, urheilutapahtumissa, maastoretkillä ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sitä iteki joskus lenkillä käydessä sateessa on alkanut ajatukset pyörimään mielessä, sitten on hölkännyt kesän lämmössä, pitkässä heinikossa vain ohuet tuulihousut ja juoksutakki päällä. Ohut kangas vain liimautuu vartaloon joka puolelta. Toisaalta inhottavaa, kun alkaa hinkkaamaan ja kangas kiertymään siellä sun täällä.

Mutta mukava mennä lämpimään suihkuun kotona ja antaa veden virrata vaatekerrosten läpi iholle. 

Sitten vain riisuu vaatteet ja nostaa suoraan pyykkikoneeseen, en tuota sotkuisuutta koe pahana.

Vierailija
24/25 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tulee kesällä tehtyä paljon kesämökillä aina kun on mahdollisuus.

Talvellakin kiinnostaisi mutta itsellä kylmyys rajoittaa leikit suihkutteluun erinäisissä asusteissa.

Ehkä paras ollut sadevaatteet farkkujen päällä, kastuvat hiljalleen sadeasun alla. Sadepuvun tuoksu on myös innostava :) 

Vierailija
25/25 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on ollut  sihteerikkölookki kun ollaan käyty suihkussa. Satiinipaidan läpinäkyvät isot rinnat olivat äärimmäisen kiihottavat.