Vaatteiden kastelu/sotkeminen
Olen miettinyt kuinka yleinen fetissi on märät vaatteet?
Ja jos jollain on samanlaista fetissiä niin miten olette toteuttaneet?
Itseä aihe on kovasti kiinnostanut ihan pienestä lähtien.
Monesti kun tulee tilaisuus niin menen kesäisin uimaan täysissä pukeissa (kun kukaan ei näe) tai näin talvisaikaan kotona suihkuun vaatteet päällä. Joku siinä pelkässä ajatuksessakin innostaa.
Tyttöystävän kanssakin kokeiltu muutama kerta yhdessä.
M24
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä hän heitti minut mutaojaan ihan uudessa ulkoilupuvussani. Aina kun kömmin ylös niin minut tönäistiin takaisin mutaan. Lopulta minun piti "uida" ojaa pitkin. Oli aika mehevää kävellä kotiin metsästä parin kilometrin matka. Asumme maalla joten kukaan ei tullut vastaan ja eipä minua olisi kyllä kukaan tuntenutkaan.
Tuo on kyllä niin kiihottava ajatus itselle. Pitää ehkä kesällä houkutella vaimo tuollaiseen sessioon. Hänellä ei itsellä ole samaista taipumusta, mutta suhtautuu suopeasti mun fetissiin.
Vapautuminen kans tähän liittyy. Huumaava irroittautuminen normeista. Haaveilen julkisesta sotkeutumisesta "hyväksyttävästi" kuten festareilla, urheilutapahtumissa, maastoretkillä ym.
Kyl sitä iteki joskus lenkillä käydessä sateessa on alkanut ajatukset pyörimään mielessä, sitten on hölkännyt kesän lämmössä, pitkässä heinikossa vain ohuet tuulihousut ja juoksutakki päällä. Ohut kangas vain liimautuu vartaloon joka puolelta. Toisaalta inhottavaa, kun alkaa hinkkaamaan ja kangas kiertymään siellä sun täällä.
Mutta mukava mennä lämpimään suihkuun kotona ja antaa veden virrata vaatekerrosten läpi iholle.
Sitten vain riisuu vaatteet ja nostaa suoraan pyykkikoneeseen, en tuota sotkuisuutta koe pahana.
Tätä tulee kesällä tehtyä paljon kesämökillä aina kun on mahdollisuus.
Talvellakin kiinnostaisi mutta itsellä kylmyys rajoittaa leikit suihkutteluun erinäisissä asusteissa.
Ehkä paras ollut sadevaatteet farkkujen päällä, kastuvat hiljalleen sadeasun alla. Sadepuvun tuoksu on myös innostava :)
Vaimolla on ollut sihteerikkölookki kun ollaan käyty suihkussa. Satiinipaidan läpinäkyvät isot rinnat olivat äärimmäisen kiihottavat.
Mulla on ollut tuo fetissi aina ja kuviakin on itsestä (videokaappauksia paremminkin):
https://www.instagram.com/jan78888888/
Lisäksi tietysti olen kerännyt materiaalia jo yli 20 vuoden ajan wetlook-sivustoilta joissa naiset on malleina.
Uinkin vaatteet päällä ja kengät jalassa kesäisin, mutta erityisesti haluaisin että joku nainen kastelisi minut vaatteet päällä suihkussa tai kesällä esim. uimarannalla.
Lapsuudesta peräisin ainakin siitä että äiti kasteli minut kerran vaatteet päällä saunassa nelivuotiaana. Haluaisin kokea sen joskus myös aikuisena jonkun naisen tekemänä.
TV-sarjojenkin vaatteet päällä uinnit varmasti innostivat. 2000-luvulla nettiaikana sitten löytyivät wetlook-sivustot.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ilmenee kyseinen fetissä vähän eri tavalla. Haaveilen siitä, että saisin kastella läpimäräksi vaatteet päällä olevia miehiä. Mielellään valkoiset läpikuultavat vaatteet, jotta kehon ääriviivat, iho ym. näkyvät. En kuitenkaan saa mitään kiksejä siitä ajatuksesta, että kastelisin itseni.
Kumpaa sukupuolta olet, minä haluaisin että minut kasteltaisiin joskus, mitä mieltä olet tämmöisistä kuvista (minun)? Haluaisin että nainen kastelisi minut.
https://www.instagram.com/jan78888888/
Joskus on vähän biseksuaalisiakin ajatuksia, mutta toisen miehen kanssa pitäisi olla säännöt että vaatteet pysyy päällä ym. ja miehen pitäisi olla komea.
Mutta esim. tv-sarjoissa tämmöiset pukumiesten uima-altaassa kastumiset on ihan seksikkäitä:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tähän aiheeseen liittyviä keskusteluja netistä etsivät tietävät, että uusia avauksia on vähän ja keskustelut loppuvat usein nopeasti. Tämä lienee osoitus siitä, että kovin yleistä ei kenties ole. Toisaalta vidoita löytyy netistä paljon ja ilmeisesti sisällöstä voi saada rahaakin, joka pulestaan puhuisi sen puolesta, että aivan harvinaisesta jutusta ei olisi kyse. Olisko "semi yleistä"?
Ulkomailla yleisempää, suomessa harvinaista, mutta kaikkialla tietenkin se että fetisistit ovat yli 90 % miehiä. Naiset kyllä esiintyy kuvissa, mutta silloinkin se tietysti on tapahtunut miesten innostamana ja koska miehille voi myydä kuvattua materiaalia.
Rikkoo mukavasti normia. Eli sitä että kuuluu olla puhtaissa ja kuivissa vaatteissa käytännössä joka hetki elämästään. Vapautuminen ilmenee seksuaalisesti virittäytyneenä, koska on kyse myös aisteista ja vartalosta.