Pahin mokasi työhaastattelussa?
Itselläni oli se kun menin edes paikan päälle, oli järkyttävän ilkeä ihminen ja pelkäsin seuraavaa haastattelua, jäi suorastaan trauma
Kommentit (10)
Olin käsittänyt väärin sen, mitä haettiin. Olin siis hakemassa eri työtehtävää kuin joka oli tarjolla.
Kysyin hottis isodaisari pomolta,että pääseekös täällä reittä pitkin etenemään.
Hain äitiysloman sijaisuutta ja haastattelussa onnittelin tulevaa äitiä. Hän siihen totesi, että ei kyllä ole raskaana. Erehdyin siis henkilöstä, hups. Eikä edes ollut lihava, mutta en tiedä miten katsoin että hänellä oli vatsaa Ja joo, tosi juttu, olispa keksitty.
Se kun erehdyin menemään yhteen haastatteluun. Haastattelijalle olin vain ajanhukkaa ja onneksi en tullut valituksi, en ikinä olisi halunnutkaan sinne töihin sen tyypin alaiseksi.
Ehkä ap et sovi työelämään? Kotiäitiys voisi olla sulle parempi vaihtoehto?
En nyt tiedä onko tämä varsinainen moka, mutta joskus nuorempana jäin erästä kesätyöpaikkaa. Siihen asti työhaastattelut olivat olleet suht leppoisia tilaisuuksia ja näin ajattelin nytkin olevan, varsinkin kun kyseessä oli tosiaan parin kuukauden kämäinen kesätyö.
Haastattelussa minut kuitenkin istutettiin viiden haastattelijan eteen tentattavaksi. Tilanne oli kyllä hämmentävä ja kysymykset tiukkoja. En tiedä miksi oli valittu tälläinen haastattelutaktiikka, mutta ei mielestäni ollut sopiva tapa, eikä missään ole kyllä ollut tuollaista. En päässyt paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap et sovi työelämään? Kotiäitiys voisi olla sulle parempi vaihtoehto?
No kyllähän se voi käydä itsetunnolle jos mulkku haastattelija ja herkempi työnhakija. Mutta toisaalta nämä on juuri hyviä että näyttävät todellisen luonteensa että voi sitten kieltäytyäkin töistä jos tuleekin valituksi
Peräsuoleni laskeutui kesken haastattelun.