Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laturi lataa puhelimen akkua vain kun puhelin on alaviistossa ja liittimen päällä on paino

Vierailija
13.12.2025 |

Välillä se ei silti lataa puhelinta vaikka puhelimessa näkyy latausvalo. Joskus se taas alkaa yhtä ladata puhelinta. Missä voisi olla vika?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni puhelin latautuu vain kun vien sen katolle 

Vierailija
2/13 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile toisella laturilla, niin saat viallisen laturin rajattua joko pois tai vian siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskia siellä liittimen reijässä

Vierailija
4/13 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta usb korjaussarja.

Vierailija
5/13 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile toisella laturilla, niin saat viallisen laturin rajattua joko pois tai vian siihen.

Olen kokeillut. Se ei auta. Latausvalo ei myöskään syty kun liittimen tökkää puhelimeen. Pitää laittaa paino liittimen päälle. Tosin latausvalo syttyy, jos liitintä painaa voimakkaasti sisäänpäin.

Vierailija
6/13 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut. Se ei auta. Latausvalo ei myöskään syty kun liittimen tökkää puhelimeen. Pitää laittaa paino liittimen päälle. Tosin latausvalo syttyy, jos liitintä painaa voimakkaasti sisäänpäin.

Jos roskat on liittimestä putsattu, latausliitin lienee rikki.

Vierailija
7/13 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuole hammastikku niin ohueksi että saat ronkittua sillä puhelimen liittimen pohjia myöten puhtaaksi. On täynnä taskunöyhtää. Älä laita mitään metallista liittimeen, hammastikku hyvä.

Vierailija
8/13 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy puhdistuttamassa puhelin. Itselläkin oli kertynyt likaa, jota ei itse nähnyt, laturimen liittimeen. Kun se oli puhdas, puhelin taas latautui ilman kommervenkkejä.

Vierailija
9/13 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy puhdistuttamassa puhelin. Itselläkin oli kertynyt likaa, jota ei itse nähnyt, laturimen liittimeen. Kun se oli puhdas, puhelin taas latautui ilman kommervenkkejä.

Paljonko maksoi puhdistus?

Vierailija
10/13 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei näy roskia, mutta olen kokeillut putsata sitä hammastikulla ja hammaslankaimen terävällä päällä, mutta se ei auttanut.

Vierailija
11/13 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän ne korjaajat putsaavat sen liittimen? Paineilmalla?

Vierailija
12/13 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei näy roskia, mutta olen kokeillut putsata sitä hammastikulla ja hammaslankaimen terävällä päällä, mutta se ei auttanut.

Kierrä ne kapeat reunat myös, epäilen ettei nuo työkalusi ole olleet riittävän ohuita yltääkseen kakkialle pohjia myöten. Se hammastikku pitää vuolla ohuemmaksi, on liian paksu muuten.

Vierailija
13/13 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän ne korjaajat putsaavat sen liittimen? Paineilmalla?

Sopivalla muovitikulla ja paineilmalla. Paineilma yksin ei riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan