Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ymmärrettävää jos 38v mies haluaa kumppaniksi naisen, jolla ei vielä ole lapsia?

Vierailija
04.02.2024 |

Ajatus toisen miehen lapsista huollettavina ei ole kovin houkutteleva tietenkään.

Omia lapsia tuo 38v mies haluaa kyllä.

Eikö tuo ole ihan ymmärrettävää?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset 2 naista:

1. Etsi elämänkumppaniksi sellainen nainen, jonka kanssa viihdyt ja johon ihastut. Sitä voi odotella vaikka lopun elämää. Samalla nauti sinkkuudesta.

2. Perheellistymisestä kiinnostunut nainen, jonka kanssa sovitte ryhtyvänne vanhemmiksi yhdessä (kumppanuusvanhemmuus tai järkiliitto ilman suurta tunteiden paloa). Tämä voi löytyä myös ulkomailta.

Et ehkä ehdi saada molempia samassa paketissa. Tai sitten käy tuuri.

Vierailija
62/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vakki mikä urpo ruikuttaja tuo aloittaja on. Jos hänessä olisi hitusenkaan verran miestä, jota naiset haluaa, niin löytäisit jopa ikätovereistasi lapsettoman naisen joka haluaisi yrittää lasta kanssasi. Mutta ei sinusta löydy edes sitä pienen puentä miehen hitua. Unohda koko juttu ja tyydy lapsettomaan ja naisettomaan vanhuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katselee omasta ikäluokastaan lapsettomia, ne naiset tuskin välttämättä haluavatkaan lapsia. Jos nainen haluaa lapsia, hän ei ehkä odottele lähes nelikymppiseksi. Siinä jää helposti ilman.

Ei kai tässä kukaan tahallaan ole odotellutkaan. Lapsia haluavia lapsettomia lähes nelikymppisiä naisia on pilvin pimein. 

Mutta aloittaja ei heille kelpaa!

Mistä syystä? Tätä sietää ap:n miettiä. 

Vierailija
64/87 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vakki mikä urpo ruikuttaja tuo aloittaja on. Jos hänessä olisi hitusenkaan verran miestä, jota naiset haluaa, niin löytäisit jopa ikätovereistasi lapsettoman naisen joka haluaisi yrittää lasta kanssasi. Mutta ei sinusta löydy edes sitä pienen puentä miehen hitua. Unohda koko juttu ja tyydy lapsettomaan ja naisettomaan vanhuuteen.

Ei hyvää päivää taas. Täällä ihan pokkana väkisin taas koitetaan tuputtaa melko varmasti täysin lisääntymiskyvytöntä vanhaa rutkaletta viriilille miehelle. Ja muikkeli ois vielä kommarikin kun toverista mainittiin. Hyi että oikein ilettää taas tämä touhu.

Vierailija
65/87 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 38v mies ottaa naisen jolla on lapsi, sen täytyy olla täysin idiootti tai niin säälittävä lapanen, että huh huh!

Vierailija
66/87 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi 38-vuotiaalla miehellä, joka haluaa lapsia, ei niitä ole. Mitä ap on tehnyt viimeiset 15 vuotta elämässään? Miksei ole hankkinut lapsia, jos niitä tahtoo? Vai keksikö hän tämän unelman vasta ihan viime vuosina? Miksi mieli muuttui? Kuinka realistiset käsitykset ap:llä on lapsiperhe-elämästä? 

Miesten kannattaisi panostaa ajoissa perheen hankintaan, varsinkin jos ydinperheen mielii. 

Vierailija
67/87 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin nelikymppinen mies etsii naista, jolla ei ole ennestään lapsia ja joka haluaisi perustaa perheen. Vinkit miehelle:

-Älä kuvittelekaan, että löydät jonkun 25 v naisen, jonka kanssa seurustelet vuosikaudet ja mietitte perheenlisäystä joskus monen vuoden päästä. Tuollaisia naisia ei yksinkertaisesti ole jollekin peruspertille. Eri juttu, jos olet nelikymppisenä todella arvostetussa yhteiskunnallisessa asemassa, silloin tuollaisen naisen voi löytää.

-Etsi suosiolla nainen, joka on suunnilleen ikäisesi. Moni n. 33-40 v nainen haluaisi lapsen, mutta puolisoa ei ole löytynyt. Siitä vain reippaasti yrittämään lasta, kun olette todenneet olevanne riittävän samoilla linjoilla tulevaisuuden haaveiden ja arvojenne suhteen. Ei tuossa iässä seurustella vuosikausia, vaan lasta on yritettävä melko pian.

-Jos aidosti haluat perheen, niin löysää turhista vaatimuksista naisen suhteen. Ei tule tilannetta, jossa se lääkäri-malli-fi

Sellainen korjaus, että ei 25-vuotiaita naisia kiinnosta itseään parisenkymmentä vuotta vanhempi mies, vaikka tämä olisi kuin arvostetussa yhteiskunnallisessa asemassa. Mikäli tuollainen ominaisuus kiinnostaa naista, hän etsii sitten seuraa sellaisesta omanikäisestä miehestä, joka TAVOITTELEE korkeaa yhteiskunnallista asemaa, tai tavoittelee muuten menestystä. Potentiaalista menestystä kohti menevä seksuaalisesti puoleensavetävä samanikäinen mies on aina kiinnostavampi kuin menestynyt, mutta vanha mies, jota kohtaan ei tunne seksuaalista halua.

Että kyllä ne ap:n mahdollisuudet ovat nuo kaksi jälkimmäistä, useimmiten yhdistettynä. Eli omanikäinen nainen, ja joistain toiveista joutuu joustamaan.

Vierailija
68/87 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tapaillut tovin 34-vuotiasta naista, jolla yksi alle kouluikäinen lapsi. Ei tuo minua haittaa ja henk.koht on aivan sama onko omia lapsia vai ei. Omistan omakotitalon ja ovat toisinaan molemmat minun luonani. 

Ei ole wt. Ylihoitaja sairaalassa. 

Vierailija
69/87 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi 38-vuotiaalla miehellä, joka haluaa lapsia, ei niitä ole. Mitä ap on tehnyt viimeiset 15 vuotta elämässään? Miksei ole hankkinut lapsia, jos niitä tahtoo? Vai keksikö hän tämän unelman vasta ihan viime vuosina? Miksi mieli muuttui? Kuinka realistiset käsitykset ap:llä on lapsiperhe-elämästä? 

Miesten kannattaisi panostaa ajoissa perheen hankintaan, varsinkin jos ydinperheen mielii. 

Minä olen aina jännittänyt uusia tilanteita ja pyörtyisin, jos pitäisi treffeille mennä yhtäkkiä. Tuo tapailunainen kysyi ihan itse syömään. Itse en ole koskaan viihtynyt yökerhoissa enkä yöelämässä. Tinder on huutanut tyhjyyttään, koska en ole alusvaatemalli, vaikka treenaankin paljon liikuntaa.

Miten sitten muuten olisi pitänyt etsiä aikaisemmin? 

M38, tuo edellinen

Vierailija
70/87 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei halua toisten lapsia? Täysin ymmärrettävää.

Se että on odotellut 38-vuotiaaksi alkaa etsiä lastensa äitiä? Sitä en kyllä ymmärrä yhtään. Miksi et tehnyt sitä 10v aiemmin? Ei ole reilua lasta kohtaan tehdä sitä 40+ vuotiaana. Itsekästä.

Pariutuminen ei ole miehille helppoa, koska parisuhdemarkkinoilla on valtava miesenemmistö. Esimerkiksi tinderin käyttäjistä noin 80% on miehiä.

Okei, eli jos se oli vaikeaa 10v nuorempana, niin mitä veikkaat onnistumisen mahdollisuudeksi 38-vuotiaana?

Ei tässä muuten mitään, mutta eniten omaa mieltä satuttaa jonkun puolitutun, yleensä vanhemman ihmisen utelut aiheesta. Hän ei ymmärrä laisinkaan sitä, miten vaikeaa tuo on osalle meistä miehistä. Osalla näistä utelijoistakin toki on seksielämä loppunut vuosikausia sitten eikä ymmärrystä nykypäivän alle 40-vuotiaiden maailmasta ole. Toki näin menestyneenä, akateemisena uramiehenä en halua riesakseni mitään köyhää luuserinaista. Pitää olla kouluttautunut, tulotaso suomalaista keskitasoa ja mielellään vähän älyäkin päässä. 

M38

Vierailija
71/87 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä siis lapsettomia 26-33-vuotiaita naisia jotka ovat parhaassa lapsentekoiässä, uskon että niitä löytyy paljon. Mutta että loppuelämän kumppaniksi, siitä en tiedä. 

Vierailija
72/87 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä mustamaalataan niin kovasti sitä ajatusta että nuori nainen voisi olla vanhemman miehen kanssa, eihän se nykypäivänä ole mitenkään erikoista... ja lapsia on mahdollisuus saada. Katsokaa vaikka Renny Harlinia ja Johannaa. Johanna voisi ikänsä puolesta olla Rennyn lapsi mutta niin heillä on yksi lapsi ja toinen tulossa. Tai Sauli Niinistö, hänellä melkein 6-vuotias poika. 

Vierailija
73/87 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä siis lapsettomia 26-33-vuotiaita naisia jotka ovat parhaassa lapsentekoiässä, uskon että niitä löytyy paljon. Mutta että loppuelämän kumppaniksi, siitä en tiedä. 

Siis tuo 33-vuotias on vielä realistinen ikä, jolloin ikäero on 5 vuotta, mutta kukaan 26-vuotias ei huoli 38-vuotiasta setämiestä.

Itselläni oli sama periaate 27-vuotiaana, että en huoli eronnutta miestä, jolla on lapsia. Mies vaan menee erossa niin pilalle ja niistä tulee surullisia surkimuksia, jotka ikävöivät lapsiaan, joita näkevät liian harvoin.

Löysin onneksi 30-vuotiaan lapsettoman miehen, mikä oli mulle toiveiden täyttymys. Olemme yhä yhdessä, vaikka vuosia on vierinyt ja meillä on 3 aikuista yhteistä lasta. 

Vierailija
74/87 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo 33-vuotias on vielä realistinen ikä, jolloin ikäero on 5 vuotta, mutta kukaan 26-vuotias ei huoli 38-vuotiasta setämiestä.

Itselläni oli sama periaate 27-vuotiaana, että en huoli eronnutta miestä, jolla on lapsia. Mies vaan menee erossa niin pilalle ja niistä tulee surullisia surkimuksia, jotka ikävöivät lapsiaan, joita näkevät liian harvoin.

Löysin onneksi 30-vuotiaan lapsettoman miehen, mikä oli mulle toiveiden täyttymys. Olemme yhä yhdessä, vaikka vuosia on vierinyt ja meillä on 3 aikuista yhteistä lasta. 

Mutta eikö ap ole juuri tällainen, lapseton mies? 

Vierailija
75/87 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai tarkoitan, että kuvailee 38-vuotiasta lapsetonta miestä.

Vierailija
76/87 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Harva oikeasti haluaa mitään uusperhekuviota ja vielä harvemmalla oikeasti on kykyä olla vanhempi tai edes aikuinen muiden lapsille.

Vierailija
77/87 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsella 4-8v nuorempia naisia.

38 v katselin jo 15 vuotta nuorempia naisia. Oma on 17 v, minä 32. 

Jos tuo on totta, niin... 🤮

Vierailija
78/87 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, että sä niitä lapsia edes pääsisit huoltamaan? Aika itseriittoista. 

Tai siis, ei minun 38-vuotias mieheni ole edes tavannut lapsiani. Ja ollaan seurusteltu jo pari vuotta. Hän on mun rakas, joskus voi olla myös osa lasteni elämää, mutta ei hänestä niiden huoltajaa tule. Eikä meistä kumpikaan sitä edes halua. Eikä sille ole tarvetta. Sitäpaitsi, minun lapsethan alkaa olla herranjestas kohta jo täysi-ikäisiä, kun olen ne tehnyt kakskymppisenä. Johan ne nauraisi, jos joku vieras 38v setä alkais itteään tituuleeraamaan niiden huoltajaksi. Weird. 

38-vuotiaana on kyllä aika ajanut jo ohi perheenperustamistouhujen, jonkun yhden iltatähden ehkä ymmärtäis, mut et koko hommahärdelli alusta keski-iän kynnyksellä.. huh huh. 

Tarviit ainakin itseäsi huomattavasti nuoremman naisen + lapsettoman. Toivoa saa, helppoa tuskin tulee olemaan, jos ja kun ei tähänkään mennessä ole vissiin tärpännyt. 

Vierailija
79/87 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on liian vanha. Ikäero max. 5v

Vierailija
80/87 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä myöhäistä ja hyvin voit löytää vielä lapsettoman ikäisesi tai nuoremman naisen joka haluaa myös lapsia.

Tunnen paljon hyviä yli kolmekymppisiä lapsettomia sinkkunaisia jotka haluavat miehen ja perheen.

kunhan perusasiat ovat kunnossa ja tasapainossa eli talous, työ, vapaa-aika ja terveys niin ei se vaadi muuta kuin hieman aktiivisuutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän