Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ymmärrettävää jos 38v mies haluaa kumppaniksi naisen, jolla ei vielä ole lapsia?

Vierailija
04.02.2024 |

Ajatus toisen miehen lapsista huollettavina ei ole kovin houkutteleva tietenkään.

Omia lapsia tuo 38v mies haluaa kyllä.

Eikö tuo ole ihan ymmärrettävää?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38-vuotias mies alkaa kyllä olla jo vähän turhan myöhään liikkeellä lasten hankinnan suhteen, varsinkin, jos sen tulevan kumppanin kanssa pitäisi ehtiä seurustelemaankin ainakin pari vuotta ennen kuin aletaan yrittämään. Realistisesti 38-vuotiaalla miehellä on mahdollisuudet maksimissaan 5 vuotta nuorempaan naiseen, suurin osa naisista ei halua tuota isompaa ikäeroa. Eli sen oman 32-38+ -vuotiaan kullan kanssa alkaa tulla jo vähän kiire.

Omat edelliset seurustelukumppanit olivat 7v, 11v ja 8v nuorempia.

M39

No onneksi olkoon, että onnistuit löytämään sellaisia jotka joutuivat tyytymään noin vanhaan.

Naisten projisointia on vain niin hupaisaa seurata. :D

Vierailija
22/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38 vuotias mies. Todellakaan ei mahdollisuuksia enää ole. Ruma ja köyhäkin vielä olen. Aiemmin olin juoppokin. Kortit on pelattu jo 10 vuotta sitten lapsi asioissa. Ei ole eikä tule. Keskityn työntekoon ja eläkesäästämiseen. Tunnen olevani jo vanha ja väsynyt. Koulukaverit hankki lapsia jotain 25 vuotiaana viimeistään. Ne kauniit ja rohkeat sekä tietenkin rikkaat. Minulla ei ollut mitään mahdollisuuksia siihenkään aikaan.

Tämä oli muuten naisen kirjoittama pläjäys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva palstalla sinunlaisille pelleille ei löydy ymmärystä. Kyllä sinun nyt vaan pitäisi hymysuin tyytyä lihavaan räväkkään yksinhuoltajatätiin jolla on 5 lasta vaaleanruskeasta pikimustaan.

Vierailija
24/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa haluta mitä vaan Suomen lain puitteissa. Aina ei saa mitä haluaa. Tai sitten saa enemmän mitä tilaa. Mutta en naisena olisi halunnut miestä jolla olisi jo ollut lapsia. Ei kiinnosta muiden lapset. Sori siitä. 

Vierailija
25/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
26/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva palstalla sinunlaisille pelleille ei löydy ymmärystä. Kyllä sinun nyt vaan pitäisi hymysuin tyytyä lihavaan räväkkään yksinhuoltajatätiin jolla on 5 lasta vaaleanruskeasta pikimustaan.

🤣😇😇🤣😆😅😅🤣😆🤣😆🤣🙏🙏👍👍👍👌🏼🙏👍😇😇😅😅😇💎💎

Vierailija
27/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ymmärrettävää, jos kyseessä on mies, joka osaa päättää elämänsä keskeiset asiat kyselemättä siunausta tältä palstalta.

Vierailija
28/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38-vuotias mies alkaa kyllä olla jo vähän turhan myöhään liikkeellä lasten hankinnan suhteen, varsinkin, jos sen tulevan kumppanin kanssa pitäisi ehtiä seurustelemaankin ainakin pari vuotta ennen kuin aletaan yrittämään. Realistisesti 38-vuotiaalla miehellä on mahdollisuudet maksimissaan 5 vuotta nuorempaan naiseen, suurin osa naisista ei halua tuota isompaa ikäeroa. Eli sen oman 32-38+ -vuotiaan kullan kanssa alkaa tulla jo vähän kiire.

Sellainen naisen fantasia tällä kertaa. :D

Ai se mitä naiset oikeasti tuolla tosielämässä haluavat = fantasiaa? Ok.

Kutsuin juuri fantasiaksi, koska ei vastaa tosielämää. Pitääkö tämä rautalangasta vääntää?

Enköhän minä naisena, koko ikäni naisten ympäröimänä eläneenä, tiedä vähän paremmin mitä naiset haluavat. Suurin osa naisista preferoi n. vuotta nuoremmasta kolme vuotta vanhempaan kumppaniin.

Vierailija
29/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nykyisen tyttöystäväni, kun olin 32 v, tämä 16 v. Mutta vauva.fi:n mammojen mukaan olen max 25 v näyttävänä kolmekymppisenä miehenä jo epätoivoinen vanhus, jolla kello näyttää keskiyötä eikä kukaan nuorehko nainen tulee koskaan osoittamaan kiinnostusta. OK!

Vierailija
30/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa haluta mitä vaan Suomen lain puitteissa. Aina ei saa mitä haluaa. Tai sitten saa enemmän mitä tilaa. Mutta en naisena olisi halunnut miestä jolla olisi jo ollut lapsia. Ei kiinnosta muiden lapset. Sori siitä. 

Heh, mammat voivat olla tuosta vähän eri mieltä jos kuulevat että 40v miehellä on joku 18v mirkku naisystävänä. Siinä ei kyllä laillisuudet paljoa paina.

Vierailija
31/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin nykyisen tyttöystäväni, kun olin 32 v, tämä 16 v. Mutta vauva.fi:n mammojen mukaan olen max 25 v näyttävänä kolmekymppisenä miehenä jo epätoivoinen vanhus, jolla kello näyttää keskiyötä eikä kukaan nuorehko nainen tulee koskaan osoittamaan kiinnostusta. OK!

Ja sitten heräsit.

Muuten sellaiset efebofiliat sieltä.

Vierailija
32/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ymmärrettävää ja ihan mahdollinen toive. Just luin, että 75% 20-35 vuotiaista naisista on lapsettomia, tietysti pienenee prosentti iän myötä, mutta lapsia saadaan aina vaan vanhempana. Tottakai sellainen voi löytyä, kun vaan muuten sopiva kumppani löytyy. On totta, että harvat kelpuuttaa enemmän kuin max 5v vanhempaa miestä - paitsi rahasta.

Eri juttu ne 48v jotka miettii vielä haluaako lapsia, heistä ani harva saa naista, jonka kanssa hankkia lapsia. Miehet vanhenee tutkitusti ja empiirisesti (vaikka Tinderiä selaamalla + tuttavapiirissä) yleensä nopeammin kuin naiset, kun eivät pidä yhtä hyvää huolta ihosta ja kropasta.

Vierailija
33/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit.

Tykkään nuorista sukukypsistä naisista, kyllä, kuten kaikki muutkin miehet. Tyttöystäväni taas tykkää vanhemmista miehistä. Aika ihanaa, miten molempien preferenssit kohtasivat, eikö?

Vierailija
34/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38 vuotias mies. Todellakaan ei mahdollisuuksia enää ole. Ruma ja köyhäkin vielä olen. Aiemmin olin juoppokin. Kortit on pelattu jo 10 vuotta sitten lapsi asioissa. Ei ole eikä tule. Keskityn työntekoon ja eläkesäästämiseen. Tunnen olevani jo vanha ja väsynyt. Koulukaverit hankki lapsia jotain 25 vuotiaana viimeistään. Ne kauniit ja rohkeat sekä tietenkin rikkaat. Minulla ei ollut mitään mahdollisuuksia siihenkään aikaan.

Oliko totta, ettei vaan alkoholi ja elämänmeno kiinnostanut enemmän kuin tasainen arki kumppanin kanssa ja mahdollinen lapsiperhearki?

Valitettavasti alkoholiongelma on harvan perheestä unelmoivat haave, joten omat valintasi ja tärkeysjärjestys on vaikuttanut enemmän heidän valintoihinsa kuin se, millaiselta näytät. Aika harve alle 30-vuotias on vielä varakas ja parisuhteen muodostetaan usein yhteisille unelmille, haaveille ja tavoitteille.

Mitäs, jos myönnät nyt vaan tehneesi vääriä valintoja elämässäsi ja alat miettimään, mitä on realistisesti vielä mahdollista saada. Sitten vaan kehittämään niitä ominaisuuksia, mitkä ovat jääneet jälkeen. Itsestäsi on paljon kiinni, että mihin suuntaan nyt menet vai jäätkö surkuttelemaan mennetty ja elettyä elämää.

Vierailija
35/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
36/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla tuon ikäisistä naisista ei ole lapsia, joten todennäköisintä on nimenomaan kohdata nainen jolla lapsia ei ole.

Keskimäärin ensimmäinen lapsi saadaan Suomessa 29-vuotiaana, joten vain aniharvalla ei ole tuossa iässä lapsia ja veloja ovat 38-v iässä lapsettomat naiset pääosin.

Olet ymmärtänyt tuon keskiarvon väärin. Keskiarvo lasketaan vain niistä jotka saavat lapsia. Yli puolet ihmisistä ei missään vaiheessa hanki lapsia.

Vierailija
37/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit.

Tykkään nuorista sukukypsistä naisista, kyllä, kuten kaikki muutkin miehet. Tyttöystäväni taas tykkää vanhemmista miehistä. Aika ihanaa, miten molempien preferenssit kohtasivat, eikö?

Tyttörukka, toivottavasti sinulla on edes rahaa, vaikka ei sekään todennäköisiä isäongelmia + sinun aiheuttamiasi uusia korjaa. Toivottavasti tyttö selviää nk. suhteestanne ja vääjäämättömästä erostanne mahdollisimman vähin arvin.

Vierailija
38/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle neuvo:

- älä noteeraa näitten mielisairaitten pieruperseiden juttuja

- etsi aasialainen reilusti nuorempi mukava ja kaunis neito

Hyödyt:

- saat palstan raivottarille lisää kierroksia

- saat rakastavan ja sinua kunnioittavan kaunottaren ja äidin lapsillesi

- muutaman vuoden päästä, kun vaimosi osaa suomea, saatte makeat naurut, jos luette yhdessä palstaa

Vierailija
39/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle neuvo:

- älä noteeraa näitten mielisairaitten pieruperseiden juttuja

- etsi aasialainen reilusti nuorempi mukava ja kaunis neito

Hyödyt:

- saat palstan raivottarille lisää kierroksia

- saat rakastavan ja sinua kunnioittavan kaunottaren ja äidin lapsillesi

- muutaman vuoden päästä, kun vaimosi osaa suomea, saatte makeat naurut, jos luette yhdessä palstaa

Kas, pieruperseilijä on sitten löytänyt niistä leipäketjuista tähänkin!

Mutta suomimiehillä on kyllä täysi lupa muuttaa Japaniin 14+-tuntista työpäivää tekemään ja tuomaan perheelle elannon, josta vaimo antaa työmuurahaismiehelleen 5000 jenin viikkorahan.

Vierailija
40/87 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ymmärrettävää! Kuka j-lauta huolii eronnutta jolla on jo pentuja? Tai äpä riä jossei edes naimisissa ole ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi