Suzanne Innes-Stubb presidentin puolisona
Millainen presidentin puoliso hänestä voisi tulla? Nähdäkseni hänellä on hyvin vähän todellista kosketuspintaa suomalaiseen arkeen. Hän on kovapalkkaisessa työssä, käyttää töissä englantia, elää Suomen rikkaimmalla alueella ja mitään erityisen suomalaista en ole hänessä havainnut.
Kommentit (473)
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän olisi aivan loistava puoliso. HYMYILEE ja on oma ura. Vähän niin kuin Suomen oma Michelle Obama. Todella edustava nainen.
Haukio on ollut tosi pliisu eikö ole tehnyt julkisuudessa oikein mitään paitai jotain runoja kirjoitellut. Sellainen vanhan miehen nuori kotivaimo ollut vaan...
Suzanne olisi raikas, piristävä tuulahdus. Menestynyt uranainen.
Antonio kyllä myös kivanoloinen.
Tohtori Jenni Haukio on väitellyt menestysekkäästi leisestä valtio-opista mm. Se ei onnistukaan jokaiselta nuorelta "kotivaimolta".
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kulttuuria ja musikkia haluaa tukea ja yhdistää tai jotain sellaista. Eli oopperatalolle lisää (55 miljoonaa vuodessa nytkin) ja rikkaista huippumuusikoista oma hoviseura presidentin linnaan?
Antonio Flores puolestaan kertoi ennen vaaleja haluavansa presidentin puolisona edistää lasten ja nuorten asiaa.
Suomessa on paljon apua tarvitsevia lapsia ja nuoria. On tärkeää, että lapset saavat koulutusta, heillä on koti ja rakkautta, Flores totesi.
YLE
Minun valintani on Haavisto. Stubbit on elitistinen ökypariskunta.
Antonio Flores: Olisi minun aikani antaa suomalaisille takaisin
Presidenttiehdokas Pekka Haaviston (vihr) puoliso Antonio Floreshaluaisi presidentin puolisona maksaa takaisin sitä, mitä on Suomelta saanut.
Olen saanut Suomelta todella paljon kaikkea. Olen saanut opiskella, tehdä töitä ja yrittää. Nyt olisi minun aikani antaa suomalaisille takaisin.
Koen, että nyt olisi minun payback time tälle maalle.
Flores haluaisi presidentin puolisona kiinnittää huomiota erityisesti lasten ja nuorten hyvinvointiin. Hän sanoo olevansa hyvin huolissaan suomalaisten lasten ja nuorten tilanteesta.
Lasten ja nuorten syrjäytymisen ehkäisy on minulle sydämen asia. Olisi hienoa, jos voisin presidentin puolisona auttaa nuoria tavalla tai toisella. Se olisi mahtava juttu.
Jos Haavistosta tulee presidentti, Flores haluaa pitää huolta siitä, että hänen puolisollaan olisi mahdollisuus rauhoittua, kun siihen olisi aikaa.
Mielestäni tärkeintä on se, että kotona on kaikki hyvin, jotta hän voisi onnistua tehtävässään parhaalla mahdollisella tavalla.
On tärkeää, että presidentillä on edes yksi paikka eli koti, jossa rauhoittua.
FLORES olisi valmis matkustamaan Haaviston rinnalla kaikkiin niihin paikkoihin, joihin kutsutaan.
Jos kutsu tulee, niin miksi en lähtisi.
Flores ottaa oma-aloitteisesti esiin kysymyksen siitä, voisiko miespari matkustaa kaikkialle vierailuille.
Pekka on matkustanut tosi paljon esimerkiksi Afrikan maissa ja muslimimaissa, joissa homoliitot eivät ole hyväksyttyjä. Silti Pekan taustasta ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Vaikka ihmiset tietävät, kenen kanssa Pekka on naimisissa, ei asiasta ole tehty ongelmaa ja on lähetetty terveisiä kotiin [Floresille].
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010037224.html
Olen miettinyt sitä, millainen Alex on puolisona. Suzanne on itse sanonut, että miehensä on paljon puheliaampi ja S vaikuttaakin introvertiltä. Siinä ei sinänsä tietenkään mitään vikaa, mutta millainenkohan dynamikka niiden suhteessa on. En arvaile, mutta olisi hauska nähdä kulissien taakse.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän olisi aivan loistava puoliso. HYMYILEE ja on oma ura. Vähän niin kuin Suomen oma Michelle Obama. Todella edustava nainen.
Haukio on ollut tosi pliisu eikö ole tehnyt julkisuudessa oikein mitään paitai jotain runoja kirjoitellut. Sellainen vanhan miehen nuori kotivaimo ollut vaan...
Suzanne olisi raikas, piristävä tuulahdus. Menestynyt uranainen.
Antonio kyllä myös kivanoloinen.
Menestynyt uranainen joka on aviomiehensä omaisuutta? Sori, mutta miesten suvuissa tällaiset patriarkaaliset lelu nauretaan ulos. Esineellistetty heteronainen hän on, ei mitään muuta. Kertoo naisten typeryydestä ja kyvyttömyydestä miten mikään määrä rahaa, koulutusta ja hyvinvointia ei saa teitä tajuamaan miestenne hyväksikäyttöä.
Ihan hirveä nimi. Ei ole mitään sukua Stubbeille, joten miksi on tyrkky? Miehet eivät sitä nimeä vaihda. Tyttöjä abortoidaan AVIOmiehen sukuun liittymisen takia eikä tyttöjä arvosteta sen takia että nimi jatkuu miehen kautta. Teidän itsekkäiden ja arvottomien nimenvaihtajien takia KAIKKIA naisia pidetään arvottomina.
Mikäs se sellainen vapaa valinta on, kun olette päättäneet jo syntymättömistä sikiöistäkin mikä heidän nimiroolinsa on?
Kuka edes haluaa kantaa naista vihaavan avioliiton nimeä, joka on se kaikista esineellistävin ja sortavin miehen nimi? Olette akat itsekin vaatimassa tasa-arvoa miehille, mutta miehet ei sitä tarjoa teille missään. Kaksinaamaiset sudet.
Eipä ne homoparit bottomia nimeä topin nimellä.. te heterot olette ihan omassa luokassanne tuossa pervoilussanne.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kulttuuria ja musikkia haluaa tukea ja yhdistää tai jotain sellaista. Eli oopperatalolle lisää (55 miljoonaa vuodessa nytkin) ja rikkaista huippumuusikoista oma hoviseura presidentin linnaan?
Mitähän Suzanne tietää suomalaisesta kulttuurista, kun ei osaa kieltäkään? Runoilija Jenni Haukiosta saattoi kulttuuriväkikin olla aidosti ylpeitä.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kuningas Caj-Göran ja Suomen kuningatar Suzanne!
Ihanaa, että saadaan tänne hikiseen pohjolaankin vähän tuota Euroopan glamouria! Suzysta tulee keltaisen lehdistön lemmikki, ensi jouluna syödään koko kansa minced meat pieta hänen reseptillään <3
Stubvig XIV taas voi vetää aina sunnuntaisin kansaa Kultarantaan katsomaan, miten koko kansan kunkku pulahtaa avantoon! Håp vain!
Repesin XD
Suzanne puhuu Englantia, Suomea, Ruotsia, Ranskaa ja Saksaa
...mutta koskaan hänellä ei ollut mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei tahdo presidentiksi
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/stubb-ei-tahdo-presidentiksi/2b38b39b-…
Mieli ehtii muuttua 14 vuodessa.
Stubbin mieli muuttui tasan silloin, kun Niinistö ja Haavisto luotsasivat Suomen Natoon. Hän ei halua olla Suomen presidentti, mutta Nato-presidentti kylläkin. Suomesta ja suomalaisista Stubb ei välitä tuon taivaallista, meidän takapajuinen junttilamme on hänelle vain astinlauta Naton julkkisvirkoihin.
Iines Ankka nyt kun Aku saa äänivyöryn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb ei tahdo presidentiksi
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/stubb-ei-tahdo-presidentiksi/2b38b39b-…
Mieli ehtii muuttua 14 vuodessa.
Stubbin mieli muuttui tasan silloin, kun Niinistö ja Haavisto luotsasivat Suomen Natoon. Hän ei halua olla Suomen presidentti, mutta Nato-presidentti kylläkin. Suomesta ja suomalaisista Stubb ei välitä tuon taivaallista, meidän takapajuinen junttilamme on hänelle vain astinlauta Naton julkkisvirkoihin.
Näinpä. Naton pääsihteeri on se goal, ehkä lähtee jo ennen kuin pressakausi päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää Suomi-mammoille mallia vetämällä triathlonin läpi.
Tämähän se on miksi täällä käärmeenpesässä luikertelevat läskit käärmekset ei siitä tykkää. Kun se näyttää sellaiselta laadukkaalta ja ihan ok / hyvännäköiseltä naiselta kuten kaikinpuolin normaalin naisen kuuluukin. Miehensä on kyllä yksi helvetin tampio, mutta se nyt ei varmaan vaimon vika ole.
On pidättyväinen ja asiallinen mutta samalla kuitenkin ystävällinen ja helposti lähestyttävä.
On kuulemma "suomalaisempi kuin Alex S., koska puhuu paljon vähemmän". On hoitanut kotia ja lapsia paljon yksin miehen ollessa Firenzessä ja halusi tehdä sen nimenomaan Suomessa.
Stubbit asuvat Espoon Westendissä ja Haavisto-Floresit H.gin Kulosaaressa.
Hyväosaisia molemmat puolisot.
Vierailija kirjoitti:
Minun valintani on Haavisto. Stubbit on elitistinen ökypariskunta.
Haavisto ja Flores asuvat kahdestaan monisataneliöisessä kivitalossa Helsingin arvoalueella.
Toisin kuin Stubbeilla, heillä ei ole lapsia eikä edes lemmikkejä. Kovia bileitä kyllä järjestävät.
Vierailija kirjoitti:
On pidättyväinen ja asiallinen mutta samalla kuitenkin ystävällinen ja helposti lähestyttävä.
On kuulemma "suomalaisempi kuin Alex S., koska puhuu paljon vähemmän". On hoitanut kotia ja lapsia paljon yksin miehen ollessa Firenzessä ja halusi tehdä sen nimenomaan Suomessa.
Italian palkkataso lakimiehellä on Suomeen verrattuna surkea. Epäilen sitäkin montako päivää Stumppi todellisuudessa on jaksanut olla oppilaiden käytettävissä. Eiköhän aika ole kulunut etupäässä urheiluun.
Vierailija kirjoitti:
Antonio Flores: Olisi minun aikani antaa suomalaisille takaisin
Presidenttiehdokas Pekka Haaviston (vihr) puoliso Antonio Floreshaluaisi presidentin puolisona maksaa takaisin sitä, mitä on Suomelta saanut.
Olen saanut Suomelta todella paljon kaikkea. Olen saanut opiskella, tehdä töitä ja yrittää. Nyt olisi minun aikani antaa suomalaisille takaisin.
Koen, että nyt olisi minun payback time tälle maalle.
Flores haluaisi presidentin puolisona kiinnittää huomiota erityisesti lasten ja nuorten hyvinvointiin. Hän sanoo olevansa hyvin huolissaan suomalaisten lasten ja nuorten tilanteesta.
Lasten ja nuorten syrjäytymisen ehkäisy on minulle sydämen asia. Olisi hienoa, jos voisin presidentin puolisona auttaa nuoria tavalla tai toisella. Se olisi mahtava juttu.
Jos Haavistosta tulee presidentti, Flores haluaa pitää huolta siitä, että hänen puolisollaan olisi mahdollisuus rau
Tarkennus: eivät ole naimisissa, ovat rekisteröidyssä parisuhteessa.
Elitistiksi siis tekee se että kouluttautuu ja pärjää elämässään sekä saa hyvää liksaa. No, jokaisella kriteerinsä. Minusta parempi, ettei presidenttinä toimi kuka tahnansa alikoulutettu kansanmies.
Miten hyvin hän ymmärtää ns. tavallisen kansalaisen arkea?