En ymmärrä miten sain itseni eilen niin jäätävään humalaan pelkällä keskioluella!
Olin kotona, siivosin oikein kunnolla ja kuuntelin musiikkia. Avasin oluen, toisen , kolmannen siivoustyön edetessä. Oli oikein mukavaa.
Sitten kävin hakemassa lisää. Meni tunteja ja join yhteensä 15 olutta varmaankin. Olin lopulta siinä kunnossa, että kaatuilin ja laitoin todella noloja viestejä exän vaimolle. Soittelin puheluita.
Aamulla kun heräsin ja nousin vessaan, oli verta vaatekaapin pinnalla ja seinissä. Vain hieman. Sohvan päällä syömisen jälkiä, joka pitää hangata kankaalta pois työllä. Olin aikeissa lämmittää ruokaa ja huomasin, ettei minulla ole mikrolautasta olemassa enää. Kunnes muistin, tosin heikosti, että se meni rikki ja yöllä siivosin sirpaleet ja imuroin.
Siitä ei ole muistikuvaa miten se tapahtui. Olin aivan umpihumalassa. Ärsyttää vielä sekin, että minulla on kuukautiset ja olin nukkunut aivan ilkosillaan ilman housuja. Nyt on sitten sänkykin teurastettu.
Että sellainen siivouspäivä.
Kertokaa jotain omista kömmellyksistänne.
Kommentit (17)
No, sellaista sattuu! Joskus pitää irroitella! Ja kyllä keskioluella känniin pääsee, kun pitää vain kovan tahdin!
15 olutta selittää aika paljon. Onneksi ei käynyt pahemmin.
Harjoittelulla toleranssia kasvaa eli ei muuta kuin treeniä!
Olisin vainaa tuosta olutmäärästä. Huh huh!
Vierailija kirjoitti:
15 olutta selittää aika paljon. Onneksi ei käynyt pahemmin.
On jotenkin sellainen muistikuva, että olisin ennen juonut enemmän tai ollut ainakin tolpillani, ilman muistikatkoksia ja kaatumisia. Nyt menin aivan sekaisin, kyllä hävettää mutta onneksi ei nyt mitään vakavampaa ole toistaiseksi ilmennyt.
Siivouskännejä ja soitteluita on ollut. Onneksi ei enään.
Kerran kävi sillai hassusti, että aamulla ihmettelin mistä oli ilmestynyt kasvispiirakka. No, muistin että lähdin naapuriin sitä paistamaan. Naapuri ystävällisesti tarjosi lasillisen punkkua, mutta minäpä hörpin sitä monta lasillista piirakkaa odotellessani. Sitten ihan karmea känni päällä ja piirakka mukaan ja kotiin.
Pyytelin sitten anteeksi seuraavana päivänä. Mulla oli juhlat ja naapuri myös kutsuttu. Vähän naureskeli kyllä mun touhuille, mutta ei ollu pahana.
Nyt en muista miksi menin sinne naapuriin sitä paistamaan, olisko ollut että jotenkin ei mahtunut omaan uuniin vai mikä..
Eikös se arvovaltainen Financial Times tms. jotain tuollaista suomalaisille ehdottanut?
15 olutta? Minulla naisena tulee neljännestä oluesta huono olo ja viidennestä oksennus. Juon yleensä 3 noin kolmen tunnin aikana. Ja olen sentään harjoitellut jo yli 30 vuotta.
Mulle riitti kolme Hartwalla Original Long Drink 5,5% 33cl juomaa ennen Markus Krunegärdin keikkaa Korjaamolla. Oli hyvä meno ja loppuunmyyty keikka.
Olikos se Osmo Soininvaara, joka sanoi että ykkösoluestakin tulee känniin kun juo tarpeeksi.
Onneksi olet sentään elossa.