Siis onko Markus Räikkönen VAIN merkonomi? (amistutkinto)
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008002966.html
"Räikkönen on ex-jalkapalloilija, ja yritysten perustajana ja kehittäjänä hänellä on ollut sarjayrittäjänä monta rautaa tulessa. Räikkönen on valmistunut merkonomiksi ja työskennellyt aiemmin myynnin, markkinoinnin ja it-alan yrityksissä. Hän on myös it-yhtiöiden Nordic Sparkin ja Haltun hallituksissa."
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Taidat olla matalasti koulutettu?
Hyvin pärjää. Mitä sitten.. Pitäisikö olla kortistossa..
Enemmän hän on saanut aikaiseksi merkonomitutkinnolla ja maksanut veroja eri muodoissaan kuin osa korkeakoulutetuista, joiden tarve olla parempi ihminen tulee vain oman koulutustasonsa korostamisesta.
Pelkästään korkeakoulutus ei takaa, että ihminen osaa käyttää tietoaan.
Voisiko hänen sörkkimisen jättää rauhaan? Räikkönen ei kuitenkaan ole ex-vaimostaan huolimatta julkisuuden henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Olen eläkkeellä tehtyäni 45 vuotta töitä vanhusten palvelutalossa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Sanna ympäröinyt vallassa ollessaan itseään viisailla ihmisillä.
Vaan oman tasosilla tyhjäpäillä. Ja tyhjäpääthän sitä äänestikin.
Vain akateemisetko ovat viisaita? Jos itse olet koulutettu niin kommentistasi sitä ei todellakaan huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän hän on saanut aikaiseksi merkonomitutkinnolla ja maksanut veroja eri muodoissaan kuin osa korkeakoulutetuista, joiden tarve olla parempi ihminen tulee vain oman koulutustasonsa korostamisesta.
> Saanut itse aikaiseksi
> Pääministerin puoliso
Luuletko oikeasti, ettei pääministerin puolisona oleminen olisi avannut hänelle enemmän ovia kuin merkonomin tutkinnolla olisi yleensä mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Ootko yllättynyt. Ei se Sanna kovin fiksu ole joten samaa tasoa jutut amis ja feministi.
Korkeakoulutuksen puute ei tee kenestäkään tyhmää. Eikä korkeakoulutus tee sivistyneeksi muuta kuin hyvin perustasolla. Yliopistoillahan ei ole monopolia tietoon ja viisauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
> Saanut itse aikaiseksi
> Pääministerin puoliso
Luuletko oikeasti, ettei pääministerin puolisona oleminen olisi avannut hänelle enemmän ovia kuin merkonomin tutkinnolla olisi yleensä mahdollista?
Goolaapa mitä hän teki ennen kuin S.M. tuli pääministeri.
Hanki sinäkin oma Markus Räikkönen -naamari:
https://www.getnow.pk/wp-content/uploads/2015/05/v-for-vendetta-masks-i…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Eli olet matalasti koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Eli olet matalasti koulutettu.
En välitä miten sinä itse olet koulutettu, mutta aika tyhmä muuten olet..
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Eli olet matalasti koulutettu. Ilmankos et ymmärrä korkeakoulutuksen arvoa - erityisesti talousalalla.
Merkonomi ei ole amistutkinto vaan ammattiopistotutkinto. Amistutkinto valmistaa ammattiin. Merkonomi ei ole ammatti vaan tutkinto.
Mitä väliä? Äijällä riittää hilloa. Se on tärkeintä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Eli olet matalasti koulutettu. Ilmankos et ymmärrä korkeakoulutuksen arvoa - erityisesti talousalalla.
Miksi kaikista maailman ammattialoista pitäisi työskennellä just nimenomaan talousalalla? Oletko itse talousalalla?
Merkonomi oli ennen opistotutkinto, joka vastaa nykyisin tradenomia. Ennen oli merkantti se alempi ja merkonomi ylempi. Opistoasteet muuttuivat ammattikorkeaksi joskus 2000-luvun vaihteessa (sairaanhoitaja, insinööri, merkonomi=tradenomi).
Mitä sitten?