Olen mies, eikä minun ja naisten välillä ole mitään kuilua
Osaan käyttäytyä ja keskustella, kuten useimmat nuoret miehet nykyään osaavat. Eiköhän se kuilu ole joillakin ihan itse aiheutettu.
M24
Kommentit (13)
Voihan siitä kuilu tulla, jos pitää naisia alempiarvoisina ja ryyppykaverit on tärkeämpiä.
Ei pitäisi olla mitään ongelmaa jos osaa käyttäytyä.
Ap onkin normaali eikä luonnehäiriöinen.
Kuilu syntyy siitä, että päättää vihata vastakkaista sukupuolta. Usein se on ihan tietoinen päätös.
Kamalia ihmisiä ovat sekä mies- että naisvihaajat.
Vierailija kirjoitti:
Voihan siitä kuilu tulla, jos pitää naisia alempiarvoisina ja ryyppykaverit on tärkeämpiä.
Ei ei, vaan se on se alempiarvoinen joka luo sen kuilun. Kuten Raamatusta opimme: ylempiarvoinen Jumala ja alempiarvoinen ihminen olivat täydellisen läheisesti yhdessä, kunnes ihminen lankesi syntiin ja siten aiheutti kuilun Jumalan sekä ihmisen välille.
Raamatun opetus: jos huomaat että sinun ja toisen ihmisen välillä on kuilu, niin se johtuu siitä että se toinen ihminen on alempiarvoinen kuin sinä! Ja se toinen ihminen sen kuilun loi! Sen syytä kaikki! Alempiarvoinen on syyllinen, paha, huono, sairas!
Ei ole mitään kuilua jos käyttäytyy normaalisti.
Sulla muuttuu ääni kellossa sitten kun muijas peuhaa naapurin Penan kanssa
M 99
Vierailija kirjoitti:
Sulla muuttuu ääni kellossa sitten kun muijas peuhaa naapurin Penan kanssa
M 99
Jopas jotakin, varmaan vanhin kommentoija pitkiin aikoihin!
Sovinististen miesten ja sivistyneiden ihmisten välillä kuilu - onpa iso yllätys.
Pimppikuilu on kalun ympärillä, ei välissä, näin sen näen.
Oletko siis punavihreä ihmisoikeuksien kannattaja niin kuin me naiset? Et tunne kaipuuta persuaatteisiin?
Just näin!