Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimit, jos tuntematon ihminen haukkuu ulkonäköäsi?

Vierailija
03.02.2024 |

Lauotko jotakin nasevaa takaisin vai teeskenteletkö kuuromykkää? Itse olen joutunut koko aikuisikäni ajan melko säännöllisesti kuulemaan muilta ihmisiltä ( useimmiten ihan uppo-oudoilta ohikulkijoilta) inhottavia kommentteja normista poikkeavien kasvonpiirteideni takia. Näissä tilanteissa yleensä itse jäädyn ja tyydyn ignooraamaan huutelijat, mutta joskus harmittaa, kun haluaisin vastata samala mitalla takaisin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhtyisin itkemään säälittävästi. 

Oikeasti minulle on ainoastaan yhden kerran sanottu jotain rumaa ulkonäöstäni.

Ällähdin sanattomaksi ja kurkkuun nousi pala, seuraavalla kerralla itken reilusti sen palan pois kaikkien nähden.

Älä oleta että itku saisi esim. empatiakyvyn heräämään noilla kiusaajilla. Ehei. Luultavasti vastareaktio on jonkinlainen gaslightaus eli tilanteen kääntäminen ihan vinksalleen. Lisää ivallisia kommentteja on myös varmasti luvassa. Joku kirjoitti oikein että nuo kommentoijat on mt ongelmaisia tai päihteidenkäyttäjiä ja he käyttävät henkistä väkivaltaa. Heille ei kannata vastata tai jäädä itkemään lähelle, varo seuraavaksi fyysistä väkivaltaa.

Tuskin nuo huutelevat joittenkin täysjärkisten ihmisten kuullen, silloin saattaisi heissä herätä jotain mikä hiljentää huutelijan.

Just thinking.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi