Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimit, jos tuntematon ihminen haukkuu ulkonäköäsi?

Vierailija
03.02.2024 |

Lauotko jotakin nasevaa takaisin vai teeskenteletkö kuuromykkää? Itse olen joutunut koko aikuisikäni ajan melko säännöllisesti kuulemaan muilta ihmisiltä ( useimmiten ihan uppo-oudoilta ohikulkijoilta) inhottavia kommentteja normista poikkeavien kasvonpiirteideni takia. Näissä tilanteissa yleensä itse jäädyn ja tyydyn ignooraamaan huutelijat, mutta joskus harmittaa, kun haluaisin vastata samala mitalla takaisin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti meen vaan pois. Sanon että "oota kun säkin pääset keski-ikään, voit olla vaikka sika ja suuri". No ei vaan.

Vierailija
2/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*samalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hihittelisin päin naamaa. En tiedä, ei ole tällaista tilannetta tullut koskaan vastaan. Pitäisin vaan jotenkin hämmentävänä ja koomisenakin, että täysin vieras (?) ihminen kokisi jotenkin tarpeelliseksi alkaa kommentoimaan mun ulkonäköäni ihan ääneen. 

Vierailija
4/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ruma ja vihaisen näköinen ettei kukaan ole uskaltanut haukuskella.

Vierailija
5/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän takasin, että sunkin fasadi paranee huomattavasti suu kiinni tmv.

Vierailija
6/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku toimii noin, hänellä on päässä vikaa ja aggressio päällä. Ei siinä silloin provosoiduta itse vaan ilmoitetaan paikan henkilökunnalle, vartijalle tai turvamiehelle. Jos ei näitä ole lähistöllä, poistutaan. Jos lähtee perään, soitetaan 112.

Ei mulla ole tarvetta hullujen kanssa alkaa painimaan.

Vierailija
7/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkaisisin pahasti.

Vierailija
8/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaaliälyisen ihmisen käytöstä.

Vierailija
9/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kurkipotkuja ja sihisen. 

Vierailija
10/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kiinnosta tuntemattoman ihmisen mielipide ulkonäöstäni. 

Vierailija
11/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla kokemuksistasi. Voithan vastata samanlailla haukkujan jostain ulkonäön piirteestä (ihan vain että ymmärtää kuinka ikävää se on) tai sitten aina voi kommentoida haukkujan älyä ja mielenterveyden tilaa. Älykäs ja normaalihan tuollainen idi oot ti ei ole.

Vierailija
12/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kurkipotkuja ja sihisen. 

Mutta siihen katan suhisemiseen tarvitaan nurmikko. Jos tämä tapahtuukin esimerkiksi kauppakeskuksessa?

Vierailija
13/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vähän riippuu siitä, mitä ja miten kommentoidaan. 

Jos on joku asia, mikä itseänikin itsessäni häiritsee, tyydyn tuhahtamaan ja katson vihaisesti.

Jos taas esim. vaate/hiustyyli tms josta olen ylpeä, niin sanon suorat sanat päin naamaa.

esim. kun opiskelin kauneudenhoitoalaa, niin luokan tytöt haukkuivat juuri isoja rintojani kun olin tulossa ovesta sisään, niin kommentoin kovaan ääneen: No näillä muodoilla olen kyllä riittävän suosittu, enkä halunnutkaan pieniä rintoja. 

Jos taas yläasteella akne aikana haukuttiin ihoani, niin se loukkasi todella koska häpesin, enkä voinut asialle mitään. Tyydyin itkemään vessassa ja opettelin meikkaamaan entistä paremmin.

Jos kimppuun käyty fyysisesti, niin silloin oon antanut samalla mitalla.

Olen ollut kiusattu.

Älkää siis haukkuko ketään!

Vierailija
14/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot: "Ja haluatko vielä lähettää terveisiä jollekulle nyt kun laitan tämän videon näkyviin Youtuben kanavalleni?"

Oikeasti noille ei kannata sanoa mitään sillä ovat mie-len-ter-veys-tapauksia ja mahdollisesti myös väkivaltaisia.

Vierailija
15/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotan, että menisi kertomaan jollekulle ketä kiinnostaa.

Vierailija
16/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huuteleeko ihmiset kadulla ihan oikeesti uppo-oudolle random ohikulkijalle etta sulla on ruma naama? Missa sijaitsee sellainen nolo junttila etta noin tehtaisiin ihan jatkuvasti?

Tajuan etta lapset ja teinit on tyhmia ja tekee joskus kavereilleen tuollaista, mutta siis aikuisetkin? No ehka mielenterveysongelmaiset, mutta etta ihan normaalitkin?

Itse pysahtyisin, katsoisin tiukasti kohti ja alkaisin kavella kohti huutelijaa. Siina vaiheessa ne yleensa vaikenee kun tajuaa etta huutelulla voi olla seurauksia. Ainakin joutuu kiusalliseen keskusteluun huutelun kohteen kanssa kun tarkoitus oli vaan naurattaa kavereita nokkelalla kommentilla ja olettaa etta kohde nolostuu ja menee nopeasti pakoon.

Vierailija
17/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Id i on otteja jotka haukkuu muita.

Vierailija
18/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis huuteleeko ihmiset kadulla ihan oikeesti uppo-oudolle random ohikulkijalle etta sulla on ruma naama? Missa sijaitsee sellainen nolo junttila etta noin tehtaisiin ihan jatkuvasti?

Tajuan etta lapset ja teinit on tyhmia ja tekee joskus kavereilleen tuollaista, mutta siis aikuisetkin? No ehka mielenterveysongelmaiset, mutta etta ihan normaalitkin?

Itse pysahtyisin, katsoisin tiukasti kohti ja alkaisin kavella kohti huutelijaa. Siina vaiheessa ne yleensa vaikenee kun tajuaa etta huutelulla voi olla seurauksia. Ainakin joutuu kiusalliseen keskusteluun huutelun kohteen kanssa kun tarkoitus oli vaan naurattaa kavereita nokkelalla kommentilla ja olettaa etta kohde nolostuu ja menee nopeasti pakoon.

On noita, esim. Hki kantakaupungissa alueella jossa paljon päihteidenkäyttäjiä

Vierailija
19/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ikäni saanut kuulla pituudestani. Useimmiten kommentoijina on miehet, tyyliin: "Tarvitaan tikapuut, että ylettyy paneen" jne.

En ole koskaan ymmärtänyt miksi vielä nykypäivänäkin jonkun pituus on niin omitunen asia.  Sille kun nainen ei voi mitään. Vielä vuosikymmneten jälkeenkin kieltämättä joskus tulee apea mieli noista kommenteista.

Vierailija
20/41 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtyisin itkemään säälittävästi. 

Oikeasti minulle on ainoastaan yhden kerran sanottu jotain rumaa ulkonäöstäni.

Ällähdin sanattomaksi ja kurkkuun nousi pala, seuraavalla kerralla itken reilusti sen palan pois kaikkien nähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme