Onko liikaa vaadittu että haluan naisen joka on kaunis,hoikka/normaalipainoinen ja mt ongelmaton?
Plussaa olisi myös se ettei nainen valita ja on myös suht hiljainen. Mistä tälläisen timantin voi löytää?
Kommentit (427)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin miehenä siltä että en saa vaatia naisilta mitään eli minun pitäisi vain tyytyä siihen joka minusta kiinnostuu kun taas naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä.
M30
Luuletko oikeasti, että naiset löytävät jotenkin helpommin sen unelmamiehen, kuin mies kenet tahansa joka kelpaa? Kyllä se näyttää olevan niin, että miehet itse alentavat itsensä jahtaamalla kirjaimellisesti ketä naista vaan.
Sinkkuus on naisilla aina oma valinta ellei nainen ole tosi ruma. Miehillä sinkkuus taas ei ole oma valinta.
Nainen jos on kaunis niin se saa miehiä aina halutessaan.
M30
Vo luoja mitä paskaa! Täällä ns ruma nainen (miehekkäät kasvonpiireet) ja elinikäinen sinkkuus ei ole todellakaan oma valintani. Seksiin kelpaisin, mutta parisuhteeseen en. En halua pelkkää tunteetonta seksiä ja parisuhdetta en saa. Eipä siinä, kyllähän tää elämä menee näinkin mutta ärsyttää nämä miehet, jotka oikeasti kuvittelee että jokainen nainen saa miehen :D
Ehkä, jos ei ole mitään kriteerejä miehen suhteen (esim ei haittaa jos mies on vaikka narkkari) mutta mitä iloa sellaisesta olisi?
No miten tämä vauvapalstalla vaatiminen edistää sinun naisen saantiasi? Palstaa lukevat naisihmiset alkavat heti laihduttaa, kaunistautua ja tukkivat turpavärkkinsä, niin sinulla on mistä valita?
Oliko sinulla muuten ikä- tai neitsyysrajoja tai muuta huomioon otettavaa, saisi kai tuota omasuuttakin olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin miehenä siltä että en saa vaatia naisilta mitään eli minun pitäisi vain tyytyä siihen joka minusta kiinnostuu kun taas naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä.
M30
Luuletko oikeasti, että naiset löytävät jotenkin helpommin sen unelmamiehen, kuin mies kenet tahansa joka kelpaa? Kyllä se näyttää olevan niin, että miehet itse alentavat itsensä jahtaamalla kirjaimellisesti ketä naista vaan.
Sinkkuus on naisilla aina oma valinta ellei nainen ole tosi ruma. Miehillä sinkkuus taas ei ole oma valinta.
Nainen jos on kaunis niin se saa miehiä aina halutessaan.
M30
Sanon miehenä, että kyllä moni mies on vapaaehtoisesti sinkku. Kaunis nainen taas kenties saa jonkun miehen, mutta eri asia löytääkö sellaisen, joka on oikeasti tuon naisen mieleen. Ja joo, naisilla on yleensä huomattavasti enemmän valinnanvaraa kuin miehillä, mutta nykyisessä vapaassa pariutumiskulttuurissa tuo on yksinkertaisesti biologian sanelemaa. Miehet ovat usein epätoivoisia, naiset saavat valita. Jos miehet hillitsisivät itseään eivätkä olisi niin "simppejä", tilanne rauhoittuisi, mutta ei sitä kai biologialleen moni mitään mahda.
Toivottavasti tajuat, että se kauneus on pintaa ja katoavaista, siksi itse en pelkästään noiden ominaisuuksien perässä etsisi
Vierailija kirjoitti:
Katse kohti Aasiaa.
Vaikuttaa niin pinnalliselta, että tämä voisi olla vaihtoehto, etsii jtkn. nukkea ilmeisesti
Sekopää aloitus tai ainakin pian on aloittaja itse matkalla "Kellokoskelle" t: M57
vaikka vastaan kriteerejä, en todennäköisesti haluaisi ap:tä
On. Ei nuo mahdu millään samaan laatikkoon.
Voi hyvän tähden. Kuka vaan saa vaatia ihan mitä vaan yleisellä tasolla. Mutta kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta niitä vaatimuksia täyttää. Sinä saat ihan rauhassa vaatia vaikka kuuta taivaalta, mutta kenelläkään ei ole velvollisuutta sitä sinulle hakea. Me emme kukaan ole täällä sinua varten, vaan me olemme kaikki täällä itseämme, omaa elämäämme varten.
En ymmärrä tätä yhtään. Miksi naiset saa mutta miehet ei saa yhyy yhyy mäkätimäkä. Kaikki saa vaatia, ihan vapaasti. Sinä saat vaatia vaikka vihreän kolmemetrisen neljätissisen naisen jos huvittaa.
Saahan sitä vaatia, vaikka kuun taivaalta, mutta vastataanko vaatimuksiin, niin onkin toinen juttu.
On meitä, mutta oletko itse notmaalipainoinen, komea, itsestään kaikella tavalla huolehtiva ja päihteetön?
Teidän miesten mielenterveysongelmat peittyy säännölliseen päihteiden käyttöön liian usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla itselläsi on tarjota? Onko esimerkiksi mielenterveys kunnossa, kun aloitus saa vähän sitä epäilemään, ap?
Koska sulla on se ei tarkoita, että kaikillla muillakin on.
Eli koska minulla on mielenterveys kunnossa niin se ei tarkoita että muillakin on vai? Olen kyllä tästä ihan tietoinen.
Aloittaja ei kuulosta itse mt-ongelmattomalta kun kirjoittelee tänne tällaista päivästä toiseen. Et voi vaatia toiselta sitä, mitä et ole itse. Miksi kukaan ei mt-ongelmainen katsoisi aloittajan ongelmaa?
Kaikkea saa vaatia, mutta sen kriteerit täyttävän naisen - joka sinusta kiinnostuu - joudut etsimään itse.
Onko liikaa vaadittu, riippuu siitä, minkälainen timantti itse olet.
.Jos olet laiska, väkivaltainen, tylsä, lihava ta luikku plus muita huonoja ominaisuuksia,
niin sitten on liikaa vaadittu.
Muussa tapauksessa tuollaisen naisen löydät helposti.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen vaatimuslista karkoittaa kaikki kauniit naiset ja vähän tavallisemmat, sisäinen kauneus ym. tärkeämpää
Todellisuudessa se saa "karkoitettua" juuri ne, joilta ei löydy noita ominaisuuksia. Fiksu mies saa aina sellaisen naisen kuin haluaa, mutta aikaa siihen kannattaa varata.
Ap, sun kannattaisi aloittaa siitä, että tutustut ensiksi edes yhteen ihan oikeaan naiseen. Täällä roikkuminen ei tosiaan asioita edistä. Onnea matkaan.
Puhut kulissiliitosta. Arvatenkaan varoja ei taaskaan löydy..
Koska sulla on se ei tarkoita, että kaikillla muillakin on.