Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa vaadittu että haluan naisen joka on kaunis,hoikka/normaalipainoinen ja mt ongelmaton?

Vierailija
03.02.2024 |

Plussaa olisi myös se ettei nainen valita ja on myös suht hiljainen. Mistä tälläisen timantin voi löytää? 

Kommentit (427)

Vierailija
61/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei kuulosta itse mt-ongelmattomalta kun kirjoittelee tänne tällaista päivästä toiseen. Et voi vaatia toiselta sitä, mitä et ole itse. Miksi kukaan ei mt-ongelmainen katsoisi aloittajan ongelmaa? 

Tottakai voi vaatia. Vaatimuksilla ei ole mitään rajoja.

Vierailija
62/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tänne kokovartalokuva, lähikuva kasvoista ja uusin tiliote.

Vasta sitten voidaan kertoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulla itselläsi on tarjota? Onko esimerkiksi mielenterveys kunnossa, kun aloitus saa vähän sitä epäilemään, ap?

Koska sulla on se ei tarkoita, että kaikillla muillakin on.

Tämä olikin uutta. Olen aina luullut että mielenterveys on kunnossa kaikilla tai sitten ei kellään.

Vierailija
64/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa meistä miehistä tuli tällaisia? Jos sä et jotain löydä, niin eiköhän syy löydy peilistä.

M43

Vierailija
65/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tajuat, että se kauneus on pintaa ja katoavaista, siksi itse en pelkästään noiden ominaisuuksien perässä etsisi

Ei aito kaunotar menetä kauneuttaan koskaan. Vähemmän kauniit naiset hokee tuollaista soopaa ja yrittävät saada miehet satimeen.

Vierailija
66/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa meistä miehistä tuli tällaisia? Jos sä et jotain löydä, niin eiköhän syy löydy peilistä.

M43

Seiskarilla js kasarilla hoikkuus oli Suomessa standardi. Tuolla Keski-Euroopassa vieläkin.

Missä välissä me miehet alettiin syöttämään naisia lihaviksi?

Vierailija
67/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Seiskarilla js kasarilla hoikkuus oli Suomessa standardi. Tuolla Keski-Euroopassa vieläkin.

Anteeksi kuinka? Olen 50kg nainen ja minun on vaikeaa löytää hoikkaa miestä kaikkien noiden pullervojen seasta. Miehet ne vasta lihavia ovatkin kun ikää tulee yli 30. 

Vierailija
68/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki pumpattava Barbara.

Vierailija
69/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, jääty jälleen ekaluokalle Aapista tavaamaan. :/

Vierailija
70/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tajuat, että se kauneus on pintaa ja katoavaista, siksi itse en pelkästään noiden ominaisuuksien perässä etsisi

Ei aito kaunotar menetä kauneuttaan koskaan. Vähemmän kauniit naiset hokee tuollaista soopaa ja yrittävät saada miehet satimeen.

Satimeen. Huutonaurua!

Vierailija
71/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Anteeksi kuinka? Olen 50kg nainen ja minun on vaikeaa löytää hoikkaa miestä kaikkien noiden pullervojen seasta. Miehet ne vasta lihavia ovatkin kun ikää tulee yli 30. 

Taidat olla sokea, koska noita on vaikka kuinka.

Vierailija
72/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten happamat kommentit tässä ketjussa kertoo karua kieltään siitä, kuinka suominaiset kannattaa jo oletuksena ohittaa.

Vierailija
73/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan on liikaa vaatia mitään, koska tässä leikissä ei ole oikein ketään kenelle sen vaatimuksen voisi osoittaa. Toivoa voi.

Vierailija
74/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten happamat kommentit tässä ketjussa kertoo karua kieltään siitä, kuinka suominaiset kannattaa jo oletuksena ohittaa.

Jees, ensin pitäisi poistua sieltä hikikomerosta että voisi ohitella ihmisiä. Tsemppiä harjoitukseen.

Vierailija
75/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tietää, että tämän palstan naisista ainakin 95% on lihavia pieruperseitä.

Vierailija
76/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu näin miehenä siltä että en saa vaatia naisilta mitään eli minun pitäisi vain tyytyä siihen joka minusta kiinnostuu kun taas naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä.

M

Saat vaatia ihan mitä vain. Ei se ole mitenkään väärin, mutta jos asettaa tietyn vaatimuslistan, niin sitten myös itse on täytettävä se lista olemalla top 10 mies naisten silmissä.

Kauniit naiset yleensä pariutuu komeiden miesten kanssa. Ei kaikki, muttta suurinosa ja nyt puhun sellasista ihmisistä ketkä kääntää päitä, kun kävelee ohi. Komea mies kääntää naisten päät ja kaunis nainen kääntää miesten päät ja aina välillä molemmat kääntää molempien sukupuolten päät. Sellaset löytää toisensa aina ja niiden väliin ei mahdu 8+ miestä tai naista.

Olet sinä sellainen, että voit vaatia.

Vierailija
77/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jees, ensin pitäisi poistua sieltä hikikomerosta että voisi ohitella ihmisiä. Tsemppiä harjoitukseen.

Valitettavasti olen jo edellä.

Vierailija
78/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon myös kireää pillua t. Ap

Vierailija
79/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä ja miten te vaaditte? Lähestyttekö ulkona naisia vaatimustenne kanssa?

Vierailija
80/427 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu näin miehenä siltä että en saa vaatia naisilta mitään eli minun pitäisi vain tyytyä siihen joka minusta kiinnostuu kun taas naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä.

M30

Luuletko oikeasti, että naiset löytävät jotenkin helpommin sen unelmamiehen, kuin mies kenet tahansa joka kelpaa? Kyllä se näyttää olevan niin, että miehet itse alentavat itsensä jahtaamalla kirjaimellisesti ketä naista vaan.

Sinkkuus on naisilla aina oma valinta ellei nainen ole tosi ruma. Miehillä sinkkuus taas ei ole oma valinta. 

Nainen jos on kaunis niin se saa miehiä aina halutessaan. 

M30

Niin no, miksipä se valitsisi sitten sinut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän