Onko liikaa vaadittu että haluan naisen joka on kaunis,hoikka/normaalipainoinen ja mt ongelmaton?
Plussaa olisi myös se ettei nainen valita ja on myös suht hiljainen. Mistä tälläisen timantin voi löytää?
Kommentit (427)
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan etsintään, sillä suurin osa ihmisistä on vaikeita, outoja tai suoranaisia sekopäitä. He eivät vain ole ymmärtäneet hakeutua avun piiriin eli virallinen diagnoosi puuttuu. Masentuneet ovat itseasiassa usein kaikkein järkevimpiä ja realistisempia toki vaikeimmat ja syvimmät vaiheet poislukien.
Masentuneen hoivaaminen on raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan etsintään, sillä suurin osa ihmisistä on vaikeita, outoja tai suoranaisia sekopäitä. He eivät vain ole ymmärtäneet hakeutua avun piiriin eli virallinen diagnoosi puuttuu. Masentuneet ovat itseasiassa usein kaikkein järkevimpiä ja realistisempia toki vaikeimmat ja syvimmät vaiheet poislukien.
Kannattaa siis hylätä suomalaiset naiset. Ei ole aasialaisen voittanutta.
Tee näin ja kaikki voittaa :) Saat aasialaisen kiltin, alistuvan kyökkipiian ja me suomalaiset naiset vältämme luodin
Ei ne aasialaiset ikuisesti piikana toimi, aasialaiset sopeutuvat nopeasti uuteen kulttuuriin ja tajuavat ettei täällä tarvitse sietää ukolta mitä tahansa perseilyä. Tyypillisesti hankkivat kielitaidon, töitä ja kavereita ja potkaisevat suomiäijän pihalle. Paitsi jos se oikeasti tsemppaa ja kohtelee hyvin. Mutta mitään aivotonta kotiorjaa on turha luulla postimyynnistä tilaavansa. Aasiasta ainakaan. En tiedä onko lähi-idän maissa naiset tehokkaammin aivopestyjä kuuliaiseksi. Mutta sieltä ei noin vain vaimoa haetakaan.
Inkkelit uhoaa kuinka aasialainen nainen on paras ja karu fakta on että suurimmalla osalla näistä kelan tuilla elävistä ei tule koskaan olemaan varaa aasialaiseen naiseen :D
Pitää hakea nainen tänne, sitten elättää se nainen sekä naisen suku kaupan päälle. Monellako pitkäaikaistyöttömällä on tähän varaa...
Vierailija kirjoitti:
Helt standard. Varför skulle du inte hitta en sådan?
Därför att han själv inte uppfyller samma krav, vilket inte du heller gör.
Sanonpa vaan, että saatpahan etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Inkkelit uhoaa kuinka aasialainen nainen on paras ja karu fakta on että suurimmalla osalla näistä kelan tuilla elävistä ei tule koskaan olemaan varaa aasialaiseen naiseen :D
Pitää hakea nainen tänne, sitten elättää se nainen sekä naisen suku kaupan päälle. Monellako pitkäaikaistyöttömällä on tähän varaa...
Pitäisiköhän ottaa yhteyttä Sanoma-konserniin, että yrittäisivät keksiä keinon, jolla tänne saataisi naisia, jotka eivät ole tukielättejä? Vähän raskasta luettavaa tuollaisten naisoletettujen sama virsi lähipiirinsä miehistä.
P.S. Suomeen tulee kokoajan aasialaisia hoitoalan naisia, joten nyt ei tarvitse matkustaakaan saadakseen kivan aasiattaren.
Etsivä löytää, mutta vaatii se itseltäänkin jotain. Ei sua kukaan kotoa tule hakemaan.
VOISIT OSTAA NUKEN, KRITEERISI TÄYTTYISIVÄT :)
On ihmeellistä, kuinka incelit eivät voi millään uskoa, että valtaosa naisista haaveilee tasaveroisesta kumppanista. Miehestä, joka on arvostava, luotettava, osallistuva, neuvotteleva. Ei miehen tarvitse olla huippukomea, huippupitkä ja huippulihaksikas.
Mutta tätähän incel ei voi tajuta. Kun hän itse haluaa sen huippukauniin naisen, muusta viis.
Lopputulos: incelin ulkonäkö olisi varmasti monille naisille sopiva. Mutta luonne ja elämäntavat taas ei ..
No itse laitoin Tinderissä tilaukseen juuri tuon kaltaisen naisen, sen lisäksi että ikä alle 25. Arvaa onko yhtään vastausta tullut. Pitäisi varmaan tyytyä rumaan tavikseen tai olla yksin. Ei ihme että miehet katkeroituu.
M43
Vierailija kirjoitti:
No itse laitoin Tinderissä tilaukseen juuri tuon kaltaisen naisen, sen lisäksi että ikä alle 25. Arvaa onko yhtään vastausta tullut. Pitäisi varmaan tyytyä rumaan tavikseen tai olla yksin. Ei ihme että miehet katkeroituu.
M43
Sun pitää jo siirtyä Seniori Sensseihin 👴
Aloituksen kysymykseen vastaus: Lähtökohtaisesti ei ole liikaa vaadittu, mutta asiassa on pari muttaa.
Mielenterveys ei ole mikään stabiili asia. JOKAINEN MEISTÄ voi sairastua esim. masennukseen, työuupumuksen, traumaperäiseen stressihäiriöön tai ahdistushäiriöön, mikäli elämä antaa liikaa kuormaa hartioille. Myös sinä itse. Näihin sairastuvat ihan tavalliset ihmiset, myös ne fiksut ja kauniit. Ja aina ne vaikeat asiat eivät edes ole itsestä riippuvaisia. Joten koskaan et voi etukäteen tietää, pysytkö sinä tai ihana kumppanisi terveenä.
Kaunis nainenkin rupsahtaa vanhetessaan, paitsi jos käy veitsen alla. Ulkonäköön voi tulla myös muutoksia esim. onnettomuuden tai sairauksien seurauksena. Joten tämäkään ei ole stabiili asia.
Mielestäni puolison ulkonäöllä on valintatilanteessa tietenkin väliä ja toisen pitää herättää haluja myös fyysisesti. Mutta tärkeintä suhteessa on aina henkinen yhteys, yhteen sopiva arvomaailma sekä molemminpuolinen kunnioitus ja arvostus, joka näkyy arjessa niin asenteissa kuin teoissakin. Molemmin puolin tietysti. Kun nämä ovat kunnossa, olet suhteessa onnellinen.
Onko tällaisen aloituksen seurauksena tosiaan jaksettu jankata jo 11 sivun verran?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin miehenä siltä että en saa vaatia naisilta mitään eli minun pitäisi vain tyytyä siihen joka minusta kiinnostuu kun taas naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä.
M30
Saahan sitä vaatia mitä vaan, mutta ei kenelläkään ole velvollisuutta valita sinua kumppaniksi. Katsos kun tässä asiassa ei päde "mutku mä haluun!"
En haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka vaatii, ettei mitään mielenterveysongelmia. Vaikka olisinkin nyt terve, mutta entä jos tulevaisuudessa sairastuisin - edes lievästi?
Miltä tuntuisi vaatia: ei fyysisiä sairauksia? Nyt eikä myöhemminkään.
Eikö parisuhteen ydin ole, että niin myötä- kuin vastamäessä?
Kyllä varmasti löydät jos pystyt itsestäsi myös noita pelkkiä mukavia asioita tarjoamaan naisellesi. En sovi kriteereihisi, koska olen erittäin persoonallisuushäiriöinen ihminen, mutta en voisi ehkä ihan "täysjärkisiä" katsellakaan.
Vierailija kirjoitti:
On ihmeellistä, kuinka incelit eivät voi millään uskoa, että valtaosa naisista haaveilee tasaveroisesta kumppanista. Miehestä, joka on arvostava, luotettava, osallistuva, neuvotteleva. Ei miehen tarvitse olla huippukomea, huippupitkä ja huippulihaksikas.
Mutta tätähän incel ei voi tajuta. Kun hän itse haluaa sen huippukauniin naisen, muusta viis.
Lopputulos: incelin ulkonäkö olisi varmasti monille naisille sopiva. Mutta luonne ja elämäntavat taas ei ..
Tuollaisella asenteella ei kannata haaveillakaan mistään tasaveroisesta kumppanista. Menisi hyvä mies vain hukkaan, koska fiksujakin naisia on olemassa.
Ei haluaminen ole missään nimessä liikaa. Joulupukiltakin saa toivoa, mitä haluaa, mutta toiveiden toteutuminen on aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Sanonpa vaan, että saatpahan etsiä.
Minä taas miehenä sanon kokemuksesta, ettei välttämättä kauaa tarvitse etsiä, kun tietää mistä kannattaa etsiä.